Laba diena
Manau kad tokia tema jau buvo, bet reikia patarimo del greiciu dezes kokia deti ir ......Isidejau TDI reikai greiciu dezes vieni siulo Vabalo gt 3.88 deze tuom patarimai ir baigesi.
Reikia T3 greičių dėžės
Šnekėta tikrai daug, bet konkrečios temos su visu reziume taip ir turbūt nėra. Visos diskusijos turbūt vyko gyvai arba išsibarstę tarp skirtingų temų. Čia šiek tiek šnekėta:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=1970
Realiai tai yra keli variantai.
1. Ieškoti dėžės su kodu AAP, jos reduktorius greičiausias iš visų originalių dėžių (4,57).
2. Ieškoti ABH keturių bėgių dėžės, kurioje yra greiti ketvirto bėgio krumpliai (0,78), bet lėtas reduktorius (5,43). Tuomet kažkaip galima susikomplektuoti greitesnę dėžę.
3. Dėti apverstą VW Passat dėžę, reikalingi adapteriai ir dėžės korpuso modifikavimai (alsuoklis, tepalo užpylimas).
4. Pirkti tiuninginius pagreitintus krumplius. Siūlau pavartyti https://weddleindustries.com
5. Pirkti tiuninginį išgreitintą reduktorių (4,14) ir persirinkti dabar turimą dėžę. https://www.vw-t3-bus-shop.de/en/drive- ... ansmission
Anksčiau visus gąsdindavo didelė 5 varianto kaina (~800 Eur už reduktorių + dėžės perrinkimas). Bet prieksperimentavę galiausiai dauguma pradeda eiti link šio varianto, nes gaunasi pigiausiai, patikimiausiai ir geriausias performansas nei visos kitos modifikacijos. Jei/kai pats kada nors greitinsiu pavarų dėžę, turbūt rinksiuos šį variantą.
Originalių dėžių kodai su perdavimais: http://rjes.com/html/gearbox_types.html
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=1970
Realiai tai yra keli variantai.
1. Ieškoti dėžės su kodu AAP, jos reduktorius greičiausias iš visų originalių dėžių (4,57).
2. Ieškoti ABH keturių bėgių dėžės, kurioje yra greiti ketvirto bėgio krumpliai (0,78), bet lėtas reduktorius (5,43). Tuomet kažkaip galima susikomplektuoti greitesnę dėžę.
3. Dėti apverstą VW Passat dėžę, reikalingi adapteriai ir dėžės korpuso modifikavimai (alsuoklis, tepalo užpylimas).
4. Pirkti tiuninginius pagreitintus krumplius. Siūlau pavartyti https://weddleindustries.com
5. Pirkti tiuninginį išgreitintą reduktorių (4,14) ir persirinkti dabar turimą dėžę. https://www.vw-t3-bus-shop.de/en/drive- ... ansmission
Anksčiau visus gąsdindavo didelė 5 varianto kaina (~800 Eur už reduktorių + dėžės perrinkimas). Bet prieksperimentavę galiausiai dauguma pradeda eiti link šio varianto, nes gaunasi pigiausiai, patikimiausiai ir geriausias performansas nei visos kitos modifikacijos. Jei/kai pats kada nors greitinsiu pavarų dėžę, turbūt rinksiuos šį variantą.
Originalių dėžių kodai su perdavimais: http://rjes.com/html/gearbox_types.html
Ai, dar yra variantas nr. 6 - dėti Renault UN1 pavarų dėžę. Tose mašinose variklis sukosi į priešingą pusę nei standartiškai, todėl įdėjus pavarų dėžę į autobusiuko galą gaunasi normaliai (nereik apversti pavarų dėžės kaip kad dedant Passat'o dėžę). Bet vis tiek reikalingi adapteriai ir visokios modifikacijos, nes tos dėžės korpusas ilgesnis už T3. Mano nuomone šis sprendimas jau atgyvenęs, šiais laikais yra modernesnių būdų pasigreitinti.
Pasidubliuosiu (29:7) 4,14 vienareikšmiškai. Aš mokėjau ~700Ä (matau dabar biski pabrango). Galiu padėti nusipirkti. Tik reikia pasiieškoti tvarkingos (nesudrožtos) penkių bėgių dėžės su greitesniu 5 bėgiu (0.77 arba 0.816). Nes trumpinti veleną ir dėti į keturbėgę irgi galima, bet neverta (kvaili perdavimai gaunasi).
Aš irgi pirkau (29:7), esu patenkintas. Mokėjau 700 euriukų. Jo, dabar pabrango. Pirkau čia:ShpokaZ wrote:Pasidubliuosiu (29:7) 4,14 vienareikšmiškai. Aš mokėjau ~700Ä (matau dabar biski pabrango). Galiu padėti nusipirkti. Tik reikia pasiieškoti tvarkingos (nesudrožtos) penkių bėgių dėžės su greitesniu 5 bėgiu (0.77 arba 0.816). Nes trumpinti veleną ir dėti į keturbėgę irgi galima, bet neverta (kvaili perdavimai gaunasi).
https://www.vw-t3-bus-shop.de/triebsatz ... g-getriebe