Reikia T3 greičių dėžės

Konsultacijos taisant, perkant autobusiukus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Atsakyti
Rpas
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 2019 Kov 10 Sek, 20:53

Reikia T3 greičių dėžės

Standartinė Rpas »

Laba diena
Manau kad tokia tema jau buvo, bet reikia patarimo del greiciu dezes kokia deti ir ......Isidejau TDI reikai greiciu dezes vieni siulo Vabalo gt 3.88 deze tuom patarimai ir baigesi.
Vartotojo avataras
Paulius
Admin
Pranešimai: 986
Užsiregistravo: 2009 Sau 24 Šeš, 21:33
Vietovė: Kaunas

Standartinė Paulius »

Šnekėta tikrai daug, bet konkrečios temos su visu reziume taip ir turbūt nėra. Visos diskusijos turbūt vyko gyvai arba išsibarstę tarp skirtingų temų. Čia šiek tiek šnekėta:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=1970

Realiai tai yra keli variantai.
1. Ieškoti dėžės su kodu AAP, jos reduktorius greičiausias iš visų originalių dėžių (4,57).
2. Ieškoti ABH keturių bėgių dėžės, kurioje yra greiti ketvirto bėgio krumpliai (0,78), bet lėtas reduktorius (5,43). Tuomet kažkaip galima susikomplektuoti greitesnę dėžę.
3. Dėti apverstą VW Passat dėžę, reikalingi adapteriai ir dėžės korpuso modifikavimai (alsuoklis, tepalo užpylimas).
4. Pirkti tiuninginius pagreitintus krumplius. Siūlau pavartyti https://weddleindustries.com
5. Pirkti tiuninginį išgreitintą reduktorių (4,14) ir persirinkti dabar turimą dėžę. https://www.vw-t3-bus-shop.de/en/drive- ... ansmission

Anksčiau visus gąsdindavo didelė 5 varianto kaina (~800 Eur už reduktorių + dėžės perrinkimas). Bet prieksperimentavę galiausiai dauguma pradeda eiti link šio varianto, nes gaunasi pigiausiai, patikimiausiai ir geriausias performansas nei visos kitos modifikacijos. Jei/kai pats kada nors greitinsiu pavarų dėžę, turbūt rinksiuos šį variantą.

Originalių dėžių kodai su perdavimais: http://rjes.com/html/gearbox_types.html
Vartotojo avataras
Paulius
Admin
Pranešimai: 986
Užsiregistravo: 2009 Sau 24 Šeš, 21:33
Vietovė: Kaunas

Standartinė Paulius »

Ai, dar yra variantas nr. 6 - dėti Renault UN1 pavarų dėžę. Tose mašinose variklis sukosi į priešingą pusę nei standartiškai, todėl įdėjus pavarų dėžę į autobusiuko galą gaunasi normaliai (nereik apversti pavarų dėžės kaip kad dedant Passat'o dėžę). Bet vis tiek reikalingi adapteriai ir visokios modifikacijos, nes tos dėžės korpusas ilgesnis už T3. Mano nuomone šis sprendimas jau atgyvenęs, šiais laikais yra modernesnių būdų pasigreitinti.
Vartotojo avataras
matel1s
Pranešimai: 72
Užsiregistravo: 2015 Rgp 15 Šeš, 9:13
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė matel1s »

Pirkau greitintą porą (29:7) reduktorių ir esu apsišikęs iš laimės.
IVAN T3 1.9mTDI
Vartotojo avataras
ShpokaZ
Pranešimai: 558
Užsiregistravo: 2012 Rgs 12 Tre, 19:12
Vietovė: Kaunas

Standartinė ShpokaZ »

Pasidubliuosiu (29:7) 4,14 vienareikšmiškai. Aš mokėjau ~700Ä (matau dabar biski pabrango). Galiu padėti nusipirkti. Tik reikia pasiieškoti tvarkingos (nesudrožtos) penkių bėgių dėžės su greitesniu 5 bėgiu (0.77 arba 0.816). Nes trumpinti veleną ir dėti į keturbėgę irgi galima, bet neverta (kvaili perdavimai gaunasi).
Vartotojo avataras
artemas
Pranešimai: 105
Užsiregistravo: 2012 Bir 26 Ant, 14:03

Standartinė artemas »

ShpokaZ rašė:Pasidubliuosiu (29:7) 4,14 vienareikšmiškai. Aš mokėjau ~700Ä (matau dabar biski pabrango). Galiu padėti nusipirkti. Tik reikia pasiieškoti tvarkingos (nesudrožtos) penkių bėgių dėžės su greitesniu 5 bėgiu (0.77 arba 0.816). Nes trumpinti veleną ir dėti į keturbėgę irgi galima, bet neverta (kvaili perdavimai gaunasi).
Aš irgi pirkau (29:7), esu patenkintas. Mokėjau 700 euriukų. Jo, dabar pabrango. Pirkau čia:
https://www.vw-t3-bus-shop.de/triebsatz ... g-getriebe
Rpas
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 2019 Kov 10 Sek, 20:53

Standartinė Rpas »

Aciu,to ir reikejo isgelbejot....
Atsakyti