T3 galinių ratų guoliai

Konsultacijos taisant, perkant autobusiukus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
klaipedskas
Posts: 468
Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
Location: klaipeda

T3 galinių ratų guoliai

Post by klaipedskas »

sveiki, gal kas buvote atkreipe demesi, ar pas jus nekliba galiniai ratai. supresuoti nauji guoliai, uzverzta tikrai nuo sirdies, bet yra klibejimas, vienas ratas kliba tiek is virsaus i apacia judinant, tiek i sonus. kitas ratas tik is virsaus i apacia ir nebesuprantu kame gali buti beda.
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Pas mane nauji guoliai, pradžioj neklibėjo, bet dabar jau vėl kliba.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
klaipedskas
Posts: 468
Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
Location: klaipeda

Post by klaipedskas »

o koks tas klibejimas toks vos juntamas ar normaliai jauciasi jog kliba. nes man kas pries tai keite tuos guolius ir taip pakeite jog pameciau rata tai man ivare fobija bijau vaziuot vaziuoju ir galvoju jog nukris,,,,
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Sunku apibūdint, na jaučiasi kad kliba ir tiek.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
žygis
Posts: 10
Joined: 2014 May 02 Fri, 9:30
Location: Kaunas

Post by žygis »

Pas mane kliba vienas ratas galinis. Pakėliau ant domkrato ir pamačiau jau nelabai saugu važinėti su tokiu klibėjimu :D galvojau kad ratas atsiveržęs, bet visas būgnas kliba, ir atsirado tarpas tarp rato ir veržlių apie 3mm. Kaip sutvarkyti tą klibėjimą?
Volkswagen Caravelle T3 1987m.
ex. Lada Niva 1997m.
Edvinas
Posts: 141
Joined: 2012 Nov 26 Mon, 17:50
Location: Kaunas

Post by Edvinas »

Pakeisti guoli arba bandyt paverzt guoli, bet cia jau toks kaip sakant ''turginis'' variantas :lol:
klaipedskas
Posts: 468
Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
Location: klaipeda

Post by klaipedskas »

na tarpo tarp rato ir varztu niekaip negali buti sukant turi prisisukti. o del klibejimo tai guolius gali keisti nekeites jie vis tiek klibes as tiek prisikeiciau tu guoliu ir visi klibejo nes pati stupica jau issidevejusi tai tekinau ir presavau po du dvieilius 3 golfo guolius ant asies.
žygis
Posts: 10
Joined: 2014 May 02 Fri, 9:30
Location: Kaunas

Post by žygis »

Priveržiau tą guolį kiek galėjau, klibėjimas sumažėjo ženkliai, bet vistiek kliba. Bent jau nebus baisu :D
Volkswagen Caravelle T3 1987m.
ex. Lada Niva 1997m.
User avatar
artemas
Posts: 105
Joined: 2012 Jun 26 Tue, 14:03

Post by artemas »

Pasidalinsiu savo patirtimi ir surinkta kitų informacija.Daugiausia galinių ratų guoliai pradeda klibėt naudojant ne tų išmatavimų ratlankius su padangom.Stebulės ašis ir atstumas yra didelis,o nuo platesnių ir išneštų į išorę ratų,apkrovos guoliams dar didesnės gaunasi.
Todėl:

1. Stebulės didysis guolis. Išvalius rūdis ir nešvarumus,kur statosi riebokšlis-guolis laisvai su pirštais įsmuko į savo vietą.Stebulė-špižinė,tai per laiką išsiplakė guoliavietė.Pas tekintoją -ištekinta guoliavietė, įpresuota įvorė ir po to guolis
2. Mažasis guolis. Jo išorinė "aboima" yra plonasienė,tai stebulės įvorę reikia ištekinti,tokia,kad ją įpresavus į stebulę su minimaliu laisvumu įlistų vidinė guolio įvorė
3. Čia vidinė įvorė
User avatar
artemas
Posts: 105
Joined: 2012 Jun 26 Tue, 14:03

Post by artemas »

Taip pat reikia pasitikrinti, ant ašies sumaut, guolius su tarpine įvorę, be stebulės ir suveršti. Įsitikinsite ar nėra vidurinės įvorės laisvumas.
Post Reply