T3 galinių ratų guoliai
-
- Posts: 468
- Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
- Location: klaipeda
T3 galinių ratų guoliai
sveiki, gal kas buvote atkreipe demesi, ar pas jus nekliba galiniai ratai. supresuoti nauji guoliai, uzverzta tikrai nuo sirdies, bet yra klibejimas, vienas ratas kliba tiek is virsaus i apacia judinant, tiek i sonus. kitas ratas tik is virsaus i apacia ir nebesuprantu kame gali buti beda.
-
- Posts: 468
- Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
- Location: klaipeda
Pas mane kliba vienas ratas galinis. Pakėliau ant domkrato ir pamačiau jau nelabai saugu važinėti su tokiu klibėjimu galvojau kad ratas atsiveržęs, bet visas būgnas kliba, ir atsirado tarpas tarp rato ir veržlių apie 3mm. Kaip sutvarkyti tą klibėjimą?
Volkswagen Caravelle T3 1987m.
ex. Lada Niva 1997m.
ex. Lada Niva 1997m.
-
- Posts: 468
- Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
- Location: klaipeda
Pasidalinsiu savo patirtimi ir surinkta kitų informacija.Daugiausia galinių ratų guoliai pradeda klibėt naudojant ne tų išmatavimų ratlankius su padangom.Stebulės ašis ir atstumas yra didelis,o nuo platesnių ir išneštų į išorę ratų,apkrovos guoliams dar didesnės gaunasi.
Todėl:
1. Stebulės didysis guolis. Išvalius rūdis ir nešvarumus,kur statosi riebokšlis-guolis laisvai su pirštais įsmuko į savo vietą.Stebulė-špižinė,tai per laiką išsiplakė guoliavietė.Pas tekintoją -ištekinta guoliavietė, įpresuota įvorė ir po to guolis
2. Mažasis guolis. Jo išorinė "aboima" yra plonasienė,tai stebulės įvorę reikia ištekinti,tokia,kad ją įpresavus į stebulę su minimaliu laisvumu įlistų vidinė guolio įvorė
3. Čia vidinė įvorė
Todėl:
1. Stebulės didysis guolis. Išvalius rūdis ir nešvarumus,kur statosi riebokšlis-guolis laisvai su pirštais įsmuko į savo vietą.Stebulė-špižinė,tai per laiką išsiplakė guoliavietė.Pas tekintoją -ištekinta guoliavietė, įpresuota įvorė ir po to guolis
2. Mažasis guolis. Jo išorinė "aboima" yra plonasienė,tai stebulės įvorę reikia ištekinti,tokia,kad ją įpresavus į stebulę su minimaliu laisvumu įlistų vidinė guolio įvorė
3. Čia vidinė įvorė