TDI montavimas į T3
-
- Pranešimai: 468
- Užsiregistravo: 2012 Bir 14 Ket, 21:49
- Vietovė: klaipeda
Taigi tdi variklis jau vietoje. Šios savaitės darbai bus išspręsti oro paėmimo šlangų konfigūraciją plius interkūleris. Taip pat laidyno gamyba plius kompiuterio perprogramavimas. Jei kam kokių klausimų kils galėsiu pakonsultuot.
p.s. visi variklio tvirtinimai liko originalūs, kuo labai džiaugiuosi.
p.s. visi variklio tvirtinimai liko originalūs, kuo labai džiaugiuosi.
Vanagon Westfalia California TDI
Vanagon Westfalia Atlantic
Transporter Syncro GTI 16V
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Vanagon Westfalia Atlantic
Transporter Syncro GTI 16V
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
-
- Pranešimai: 468
- Užsiregistravo: 2012 Bir 14 Ket, 21:49
- Vietovė: klaipeda
Aš nei mokslų tame nebaigiau, nei praktikos turiu. Tačiau anglų forumuose, kurių autoritetu neabejoju, visada akcentuoja nejungti į bloką o tik į karterį. Ir aiškina tuo, kad varikliui esant taip stipriai paverstam tepalas užsilaiko ir nenubėga savo eiga žemyn į karterį. Esant užkurtam varikliui kai yra spaudimas tai dzin, kalba eina kai variklis tik važiavo ir yra išjungtas, turbina yra įkaitusi ir užsilikęs joje tepalas užverda, formuojasi kietos apnašos ir užkemša tepimo kanalus, ko pasekoje turbina greitai nusibaigia. Man padarė hibridinę šlangelė, dvi nupjovę ir suvirinę į vieną. Nėra labai gražu, nes gavosi toks kringelis, bet tam kartui tiks, vėliau pasikeisiu į "gražesnę".
Vanagon Westfalia California TDI
Vanagon Westfalia Atlantic
Transporter Syncro GTI 16V
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Vanagon Westfalia Atlantic
Transporter Syncro GTI 16V
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
-
- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 2011 Gru 20 Ant, 11:46
- Vietovė: Vilnius
parsidavinėja vokiečių saite specialiai šlangos tokioms konversijoms. ~50Eu + siuntimas. Man gaunasi pigiau, nes pas mane saloj tokios šlangutės gamyba gaunasi gerokai brangiau, o ta kuri suvirinta iš dviejų šiek tiek rasoja.
Vanagon Westfalia California TDI
Vanagon Westfalia Atlantic
Transporter Syncro GTI 16V
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Vanagon Westfalia Atlantic
Transporter Syncro GTI 16V
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
jau senai galvoju apie T3 multivana su TDI motoru. pradejau rinktis informacija. dedant 66kw TDI pvz is golf 3, nieko perdarinet daug nereikia, dedasi senas karteris, turbinos drenazas jungiamas i karteri, deze laiko originali tik vaziuojant 100 jau apsuku 3000 gaunasi.
bet mane labiau domina kaip yra su AHF 81kw varikliu (a4, golf 3-4, passat b4-b5...) ieskojau internete, nieko konkretaus neradau. noreciau lengvai pacipuoti, gal parinkti didesne turbina ar panasiai. tada deze jau tikrai nelaikys. tai didziausias klausimas ir yra ka su ja daryti? taikyti nuo kazko kito, bet nuo ko? stiprinti ta pacia? noretusi ir ilgesniu 4,5 begiu kad neskriaudziant motoro vaziuoti kokia 120.
bet mane labiau domina kaip yra su AHF 81kw varikliu (a4, golf 3-4, passat b4-b5...) ieskojau internete, nieko konkretaus neradau. noreciau lengvai pacipuoti, gal parinkti didesne turbina ar panasiai. tada deze jau tikrai nelaikys. tai didziausias klausimas ir yra ka su ja daryti? taikyti nuo kazko kito, bet nuo ko? stiprinti ta pacia? noretusi ir ilgesniu 4,5 begiu kad neskriaudziant motoro vaziuoti kokia 120.
Prašau pagrįsk kuo ta dėžė nelaikys.
Pas mane dabar pastatytas paprasčiausias AHU motoras iš trečio golfo. Puikiai tiuninguojasi jis...
O dėl kitų motorų tai siūlyčiau panaršyti užsienio forumus.
Pas mane dabar pastatytas paprasčiausias AHU motoras iš trečio golfo. Puikiai tiuninguojasi jis...
O dėl kitų motorų tai siūlyčiau panaršyti užsienio forumus.
Vanagon Westfalia California TDI
Vanagon Westfalia Atlantic
Transporter Syncro GTI 16V
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Vanagon Westfalia Atlantic
Transporter Syncro GTI 16V
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----