TDI montavimas į T3
-
- Posts: 468
- Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
- Location: klaipeda
Taigi tdi variklis jau vietoje. Šios savaitės darbai bus išspręsti oro paėmimo šlangų konfigūraciją plius interkūleris. Taip pat laidyno gamyba plius kompiuterio perprogramavimas. Jei kam kokių klausimų kils galėsiu pakonsultuot.
p.s. visi variklio tvirtinimai liko originalūs, kuo labai džiaugiuosi.
p.s. visi variklio tvirtinimai liko originalūs, kuo labai džiaugiuosi.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
-
- Posts: 468
- Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
- Location: klaipeda
Aš nei mokslų tame nebaigiau, nei praktikos turiu. Tačiau anglų forumuose, kurių autoritetu neabejoju, visada akcentuoja nejungti į bloką o tik į karterį. Ir aiškina tuo, kad varikliui esant taip stipriai paverstam tepalas užsilaiko ir nenubėga savo eiga žemyn į karterį. Esant užkurtam varikliui kai yra spaudimas tai dzin, kalba eina kai variklis tik važiavo ir yra išjungtas, turbina yra įkaitusi ir užsilikęs joje tepalas užverda, formuojasi kietos apnašos ir užkemša tepimo kanalus, ko pasekoje turbina greitai nusibaigia. Man padarė hibridinę šlangelė, dvi nupjovę ir suvirinę į vieną. Nėra labai gražu, nes gavosi toks kringelis, bet tam kartui tiks, vėliau pasikeisiu į "gražesnę".
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
-
- Posts: 151
- Joined: 2011 Dec 20 Tue, 11:46
- Location: Vilnius
jau senai galvoju apie T3 multivana su TDI motoru. pradejau rinktis informacija. dedant 66kw TDI pvz is golf 3, nieko perdarinet daug nereikia, dedasi senas karteris, turbinos drenazas jungiamas i karteri, deze laiko originali tik vaziuojant 100 jau apsuku 3000 gaunasi.
bet mane labiau domina kaip yra su AHF 81kw varikliu (a4, golf 3-4, passat b4-b5...) ieskojau internete, nieko konkretaus neradau. noreciau lengvai pacipuoti, gal parinkti didesne turbina ar panasiai. tada deze jau tikrai nelaikys. tai didziausias klausimas ir yra ka su ja daryti? taikyti nuo kazko kito, bet nuo ko? stiprinti ta pacia? noretusi ir ilgesniu 4,5 begiu kad neskriaudziant motoro vaziuoti kokia 120.
bet mane labiau domina kaip yra su AHF 81kw varikliu (a4, golf 3-4, passat b4-b5...) ieskojau internete, nieko konkretaus neradau. noreciau lengvai pacipuoti, gal parinkti didesne turbina ar panasiai. tada deze jau tikrai nelaikys. tai didziausias klausimas ir yra ka su ja daryti? taikyti nuo kazko kito, bet nuo ko? stiprinti ta pacia? noretusi ir ilgesniu 4,5 begiu kad neskriaudziant motoro vaziuoti kokia 120.