TDI montavimas į T3

Konsultacijos taisant, perkant autobusiukus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Post Reply
klaipedskas
Posts: 468
Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
Location: klaipeda

Post by klaipedskas »

kas statot tdi kaip darot su turbinos gryztamuoji i karteri kaip pas 1,6 ar i bloka kaip 1,9?
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Tiktais i karterį!. Bloke skyle "glušinam".
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Taigi tdi variklis jau vietoje. Šios savaitės darbai bus išspręsti oro paėmimo šlangų konfigūraciją plius interkūleris. Taip pat laidyno gamyba plius kompiuterio perprogramavimas. Jei kam kokių klausimų kils galėsiu pakonsultuot.

p.s. visi variklio tvirtinimai liko originalūs, kuo labai džiaugiuosi.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
klaipedskas
Posts: 468
Joined: 2012 Jun 14 Thu, 21:49
Location: klaipeda

Post by klaipedskas »

o kodel tu taip kategoriskai kad tik i karteri? gi kai pilnas karteris manau nelabai is turbinos gryztantis tepalas turi kur subegti nzn as pasidariau i bloka. negi reik persidaryt?
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Aš nei mokslų tame nebaigiau, nei praktikos turiu. Tačiau anglų forumuose, kurių autoritetu neabejoju, visada akcentuoja nejungti į bloką o tik į karterį. Ir aiškina tuo, kad varikliui esant taip stipriai paverstam tepalas užsilaiko ir nenubėga savo eiga žemyn į karterį. Esant užkurtam varikliui kai yra spaudimas tai dzin, kalba eina kai variklis tik važiavo ir yra išjungtas, turbina yra įkaitusi ir užsilikęs joje tepalas užverda, formuojasi kietos apnašos ir užkemša tepimo kanalus, ko pasekoje turbina greitai nusibaigia. Man padarė hibridinę šlangelė, dvi nupjovę ir suvirinę į vieną. Nėra labai gražu, nes gavosi toks kringelis, bet tam kartui tiks, vėliau pasikeisiu į "gražesnę".
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
multivitan
Posts: 151
Joined: 2011 Dec 20 Tue, 11:46
Location: Vilnius

Post by multivitan »

Irgi i bloka galvojau junkt, bet dabar reikes pasitart su meistrais.
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

parsidavinėja vokiečių saite specialiai šlangos tokioms konversijoms. ~50Eu + siuntimas. Man gaunasi pigiau, nes pas mane saloj tokios šlangutės gamyba gaunasi gerokai brangiau, o ta kuri suvirinta iš dviejų šiek tiek rasoja.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
dievs2
Posts: 6
Joined: 2012 Oct 12 Fri, 16:27

Post by dievs2 »

jau senai galvoju apie T3 multivana su TDI motoru. pradejau rinktis informacija. dedant 66kw TDI pvz is golf 3, nieko perdarinet daug nereikia, dedasi senas karteris, turbinos drenazas jungiamas i karteri, deze laiko originali tik vaziuojant 100 jau apsuku 3000 gaunasi.
bet mane labiau domina kaip yra su AHF 81kw varikliu (a4, golf 3-4, passat b4-b5...) ieskojau internete, nieko konkretaus neradau. noreciau lengvai pacipuoti, gal parinkti didesne turbina ar panasiai. tada deze jau tikrai nelaikys. tai didziausias klausimas ir yra ka su ja daryti? taikyti nuo kazko kito, bet nuo ko? stiprinti ta pacia? noretusi ir ilgesniu 4,5 begiu kad neskriaudziant motoro vaziuoti kokia 120.
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Prašau pagrįsk kuo ta dėžė nelaikys.

Pas mane dabar pastatytas paprasčiausias AHU motoras iš trečio golfo. Puikiai tiuninguojasi jis...

O dėl kitų motorų tai siūlyčiau panaršyti užsienio forumus.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
dievs2
Posts: 6
Joined: 2012 Oct 12 Fri, 16:27

Post by dievs2 »

esu girdejas kad nelaiko, deda deze nuo 1.7 versijos. ji kazkuom stipresne. bet vel gi, labai mazas maksimalus greitis
Post Reply