TP paskirties keitimas iš krovininio į keleivinį

Konsultacijos taisant, perkant autobusiukus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Post Reply
Sauliusmr
Posts: 583
Joined: 2009 Apr 23 Thu, 11:32
Location: Vilnius

TP paskirties keitimas iš krovininio į keleivinį

Post by Sauliusmr »

Sveiki,
Gal kas esat su tuo susidures?

Siuo metu pas mane yra Lenkiski autobuselio dokumentai, kur nurodyta paskirtis "SamochÛd CięË�arowy". Kaip supratau tai krovininis, nors autobuselyje yra (buvo kol nenuemiau) originali sedyne, dar net ir saugos dirzai!

Kai kadanors baigsiu autobuselio remonta, kur man pirmiausiai reikia vaziuot, pries registruojant, kad registruodamas galeciau uzregistruot, kaip keleivini?

Dekoju,
Saulius
ImageVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
vwt2
Posts: 22
Joined: 2009 Apr 20 Mon, 6:59

Post by vwt2 »

Man teko is "kombi" keisti i M1 AM .Tai, regitroj apziurejo automobili (jis buvo 8-vietis) ir isdave technini pasa.Pries tai bandziau suzinoti kokie reikalavimai M1 AM,bet nieko konkretaus nesuzinojau... .
Sauliusmr
Posts: 583
Joined: 2009 Apr 23 Thu, 11:32
Location: Vilnius

Post by Sauliusmr »

M1 Am - tai reiskia, kad keleivinis ar kaskas panasaus ir keliu mokescio moketi nereikia?
ImageVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
User avatar
Arunas
Posts: 325
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 19:04
Location: Vilnius
Contact:

Post by Arunas »

Sveiki,
Keleiviniai VW Transporteriai visada buvo registruojami į M1 kategoriją, kur nėra jokių kelio mokesčių ir techninės apžiūros kas 2 metai.
Klubo vardu galime parašyti prašymą Regitrai, kad labai nesikabinėtų ir perregistruotų į M1 kategoriją.
Nežinau, nuo kurių metų buvo privalomi diržai galinėse sėdynėse?
Na ir šiaip saugiau važinėti...
Sauliusmr
Posts: 583
Joined: 2009 Apr 23 Thu, 11:32
Location: Vilnius

Post by Sauliusmr »

O, cia butu labai super, bet siuo metu dar neregistruosiu, tik domiuosi is anksto visais niuansais. O taip kaip su tech apziura tada, jei jos nera kas du metus, tai kas kiek? Ir ar duju iranga nebus tam kliutis?
ImageVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
vwt2
Posts: 22
Joined: 2009 Apr 20 Mon, 6:59

Post by vwt2 »

Duju iranga visai neturi reiksmes.Siaip, jei bus be sedyniu arba be langu tada registruos N1,tai reiskia, keliu metinis mokestis,kasmet tech.apziura.Jei reiks sedyniu, galesiu paskolinti nuo T3.
Sauliusmr
Posts: 583
Joined: 2009 Apr 23 Thu, 11:32
Location: Vilnius

Post by Sauliusmr »

Langai ir originalios sedynes yra. Siam autobuselyje viskas kaip keleiviniam, tik yra pertvara, atsarginis ratas po priekine sedyne, priekyje 3 sedimos vietos. Is viso 6 sedimos vietos.
ImageVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
vwt2
Posts: 22
Joined: 2009 Apr 20 Mon, 6:59

Post by vwt2 »

Mano nuomone,jei pertvara paliksi (kiek maciau,ji iki lubu), be p.Aruno pagalbos, gali nepriskirti M1 kategorijai.
Sauliusmr
Posts: 583
Joined: 2009 Apr 23 Thu, 11:32
Location: Vilnius

Post by Sauliusmr »

Pertvara su dideliu slankiojanciu langu, tai mastau isimti stikla, o visa kita palikti.
ImageVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Post Reply