Siuo metu pas mane yra Lenkiski autobuselio dokumentai, kur nurodyta paskirtis "SamochÛd CięË�arowy". Kaip supratau tai krovininis, nors autobuselyje yra (buvo kol nenuemiau) originali sedyne, dar net ir saugos dirzai!
Kai kadanors baigsiu autobuselio remonta, kur man pirmiausiai reikia vaziuot, pries registruojant, kad registruodamas galeciau uzregistruot, kaip keleivini?
Dekoju,
Saulius
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Man teko is "kombi" keisti i M1 AM .Tai, regitroj apziurejo automobili (jis buvo 8-vietis) ir isdave technini pasa.Pries tai bandziau suzinoti kokie reikalavimai M1 AM,bet nieko konkretaus nesuzinojau... .
Sveiki,
Keleiviniai VW Transporteriai visada buvo registruojami į M1 kategoriją, kur nėra jokių kelio mokesčių ir techninės apžiūros kas 2 metai.
Klubo vardu galime parašyti prašymą Regitrai, kad labai nesikabinėtų ir perregistruotų į M1 kategoriją.
Nežinau, nuo kurių metų buvo privalomi diržai galinėse sėdynėse?
Na ir šiaip saugiau važinėti...
O, cia butu labai super, bet siuo metu dar neregistruosiu, tik domiuosi is anksto visais niuansais. O taip kaip su tech apziura tada, jei jos nera kas du metus, tai kas kiek? Ir ar duju iranga nebus tam kliutis?
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Duju iranga visai neturi reiksmes.Siaip, jei bus be sedyniu arba be langu tada registruos N1,tai reiskia, keliu metinis mokestis,kasmet tech.apziura.Jei reiks sedyniu, galesiu paskolinti nuo T3.
Langai ir originalios sedynes yra. Siam autobuselyje viskas kaip keleiviniam, tik yra pertvara, atsarginis ratas po priekine sedyne, priekyje 3 sedimos vietos. Is viso 6 sedimos vietos.
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai