Antikorozinės priemonės
Antikorozinės priemonės
Sveiki,
Mindaka, jei suspaudysi šiuos skaičius 8 699 07097, mano kišenė pradės zvimbti. Taip, tavo atveju būtų kaip tik. Kodėl? Todėl, kad po nusmėliavimo, kaip ir po šratavimo ar cheminio apdirbimo, taškinė korozija Lietuvos klimato zonoje (lauko sąlygomis, tik po pastoge) pradeda "reikštis" jau po 6-ių valandų.
Jei yra ūpo ir gaila pažeisti smėliavimu ploną skardą - pirmiausia turėtų būti naudojamas dažų šalinimo produktas (jis kartu nuima ir lengvas rūdeles), o po jo - pagal situaciją: gal reikės rūdžių šalinimo produkto, o gal ir ne. Po viso to reiks "prabėgti" vieliniu šepečiu geresnės grunto adhezijos labui, nuplauti nedruskingu vandeniu kuo stipresne srove, kuogreičiau nudžiovinti (galima pūsti oro kompresorium) ir gruntuoti. Jeigu garažas yra TIKRAI sausas ir šiltas - plikas metalas per porą dienų turėtų išlikti švarus, nors geriau viską daryti sparčiai. Jeigu plotai yra dideli, rekomenduočiau jį įsisavinti atskiromis dalimis, nes produktai yra sukurti vandens pagrindu; sudžius ir efekto nebeliks. Gal verta organizuoti bičiulių talką...
Justinui ir kitiems besidomintiems:
1. dėl išeigos: pagal gamintojo rekomendacijas 1 ltr išeiga 2 m2. Šitaip tiksliai iki centimetro niekada nebus, nes žmogiškasis faktorius paims viršų: kai kur ranka sudrebės ir užtepsit ploniau arba storiau - štai jums ir nevienoda išeiga arba rezultatas. Siekiant pačių mažiausių produkto sąnaudų galima tepti ploniau ir žiūrėti - o gal užteks. Jei nepakako - kartoti operaciją. Tiesiog reiks paaukoti laiko beveik dvigubai daugiau. Jūsų teisė rinktis.
2. dėl apsaugos nuo rūdžių priemonių. Jeigu turite omenyje antikorozinius gruntus ir dažus, tai pramonės rinkai yra sukurtų ypač stiprių, atsparių chemijos ir karštos drėgmės ar net panardinimo agresijai (pvz naftos, sieros rūgšties, vandens ir t.t. rezervuarų vidinis paviršius). Auto pramonės antikorozinių produktų nesu "įvaldęs", todėl jų komentuoti negaliu. Kiek leidžiu sau suprasti - auto produktai turi būti ir atsparūs, ir lengvi. Taigi, pramoninių produktų 1 ltr svoris dažniausiai svyruoja nuo 1,3 iki 2,5 kg. Na, neapkrausi gi vabalo asfalto sluoksniu...
Kaip ir visur, yra išimčių: neseniai atsivežėme ypač atsparų epoksidą, kuriuo klientas dažė vagono vidinę pusę. Esmė ta, kad jiems reikia cheminį turinį, prikibusį prie vagono sienų, atidaužyti kuvaldomis daužant iš lauko (na, jiems geriau matyti...). Anksčiau jų naudotos dangos nuo smūgių ir įlinkimų atšokdavo. Na ir nusprendė vieną vagoną paaukoti eksperimentui. Tiko ir patiko, kad net vienas iš jų darbuotojų rudenį tuo pačiu nusidažė savo auto dugną, sakydamas, kad žiemos drėgmė ir druskos padarys savo. Pavasarį kolega kalbėjosi ir sako: blogai, nes nieko neatsitiko....
Šito epoksido 1 ltr sveria 1 kg. Na, tai galbūt (kartoju - galbūt) būtų variantas vabalo dugno padengimui.
Tiesa, dar neišsiaiškinau, ar jis teisingai tiktų slenksčiams, nes kiek suprantu, ten - ypač didelės korozinės apkrovos.
Kaip sako: klauskit, ir bus atsakyta. Visiems sėkmės
Mindaka, jei suspaudysi šiuos skaičius 8 699 07097, mano kišenė pradės zvimbti. Taip, tavo atveju būtų kaip tik. Kodėl? Todėl, kad po nusmėliavimo, kaip ir po šratavimo ar cheminio apdirbimo, taškinė korozija Lietuvos klimato zonoje (lauko sąlygomis, tik po pastoge) pradeda "reikštis" jau po 6-ių valandų.
Jei yra ūpo ir gaila pažeisti smėliavimu ploną skardą - pirmiausia turėtų būti naudojamas dažų šalinimo produktas (jis kartu nuima ir lengvas rūdeles), o po jo - pagal situaciją: gal reikės rūdžių šalinimo produkto, o gal ir ne. Po viso to reiks "prabėgti" vieliniu šepečiu geresnės grunto adhezijos labui, nuplauti nedruskingu vandeniu kuo stipresne srove, kuogreičiau nudžiovinti (galima pūsti oro kompresorium) ir gruntuoti. Jeigu garažas yra TIKRAI sausas ir šiltas - plikas metalas per porą dienų turėtų išlikti švarus, nors geriau viską daryti sparčiai. Jeigu plotai yra dideli, rekomenduočiau jį įsisavinti atskiromis dalimis, nes produktai yra sukurti vandens pagrindu; sudžius ir efekto nebeliks. Gal verta organizuoti bičiulių talką...
Justinui ir kitiems besidomintiems:
1. dėl išeigos: pagal gamintojo rekomendacijas 1 ltr išeiga 2 m2. Šitaip tiksliai iki centimetro niekada nebus, nes žmogiškasis faktorius paims viršų: kai kur ranka sudrebės ir užtepsit ploniau arba storiau - štai jums ir nevienoda išeiga arba rezultatas. Siekiant pačių mažiausių produkto sąnaudų galima tepti ploniau ir žiūrėti - o gal užteks. Jei nepakako - kartoti operaciją. Tiesiog reiks paaukoti laiko beveik dvigubai daugiau. Jūsų teisė rinktis.
2. dėl apsaugos nuo rūdžių priemonių. Jeigu turite omenyje antikorozinius gruntus ir dažus, tai pramonės rinkai yra sukurtų ypač stiprių, atsparių chemijos ir karštos drėgmės ar net panardinimo agresijai (pvz naftos, sieros rūgšties, vandens ir t.t. rezervuarų vidinis paviršius). Auto pramonės antikorozinių produktų nesu "įvaldęs", todėl jų komentuoti negaliu. Kiek leidžiu sau suprasti - auto produktai turi būti ir atsparūs, ir lengvi. Taigi, pramoninių produktų 1 ltr svoris dažniausiai svyruoja nuo 1,3 iki 2,5 kg. Na, neapkrausi gi vabalo asfalto sluoksniu...
Kaip ir visur, yra išimčių: neseniai atsivežėme ypač atsparų epoksidą, kuriuo klientas dažė vagono vidinę pusę. Esmė ta, kad jiems reikia cheminį turinį, prikibusį prie vagono sienų, atidaužyti kuvaldomis daužant iš lauko (na, jiems geriau matyti...). Anksčiau jų naudotos dangos nuo smūgių ir įlinkimų atšokdavo. Na ir nusprendė vieną vagoną paaukoti eksperimentui. Tiko ir patiko, kad net vienas iš jų darbuotojų rudenį tuo pačiu nusidažė savo auto dugną, sakydamas, kad žiemos drėgmė ir druskos padarys savo. Pavasarį kolega kalbėjosi ir sako: blogai, nes nieko neatsitiko....
Šito epoksido 1 ltr sveria 1 kg. Na, tai galbūt (kartoju - galbūt) būtų variantas vabalo dugno padengimui.
Tiesa, dar neišsiaiškinau, ar jis teisingai tiktų slenksčiams, nes kiek suprantu, ten - ypač didelės korozinės apkrovos.
Kaip sako: klauskit, ir bus atsakyta. Visiems sėkmės
Re: Antikorozinės priemonės
Bandymas su rudimis idomus,bet tai labai silpnai parudijusi vieta.Tokias vietas neproblema ie svitriniu popieriu nuvalyti.idomu butu kad Jus pademonstruotumet ekspermenta su rudziu nuemeju ant konkreciais korozijos pazeisto pavirsiaus.
Antikorozinės priemonės
Sigitui ir kitiems besidomintiems: turėkit parūdijusią plokštelę - sutarsim laiką ir vietą. Stebuklų nebūna - labai gilių rūdžių, kaip anksčiau minėjau, šis produktas nepašalina, o ir reikia turėti kantrybės išlaukti pilną reakcijos laiką.
Ir dar kartą stebuklų mėgėjams: ar realu nusipirkti tikrai gerą ir/arba labai gerai restauruotą vabalą iž 1000 LT ? Tikiuosi paaiškinimo nereikia.
Visiems sėkmės
Ir dar kartą stebuklų mėgėjams: ar realu nusipirkti tikrai gerą ir/arba labai gerai restauruotą vabalą iž 1000 LT ? Tikiuosi paaiškinimo nereikia.
Visiems sėkmės
Giedriau, as susisieksiu su tavim artimiausiu metu. Metalinis sepetys ar tuo labiau svitrinis popierius man labai mazai pagelbes (metalas originalas 2 - 2,5 mm gerokai parudyjes, todel pavirsius labai grubus, duobetas). Butu puiku jei pasibandyciau tavo priemones ant kokios detales, jei efektas butu - kalba pasidarytu daug trumpesne
. Ar imanoma isbandyti koki ploteli keliu cm2?

VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
-
- Pranešimai: 574
- Užsiregistravo: 2007 Kov 19 Pir, 18:54
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
Mindaka,
čia dar vienas būdas jei netingi paeksperimentuoti:
http://www.instructables.com/id/Electro ... -aka-Magic
Deja, tinkamas tik mažesniems objektams, bet manau tikrai pakankamai efektyvus. Pats dar nebandžiau, bet vasara savo mažesnes detales tikriausiai tvarkysiu būtent taip, nes įdomu paekspermentuoti :]
čia dar vienas būdas jei netingi paeksperimentuoti:
http://www.instructables.com/id/Electro ... -aka-Magic
Deja, tinkamas tik mažesniems objektams, bet manau tikrai pakankamai efektyvus. Pats dar nebandžiau, bet vasara savo mažesnes detales tikriausiai tvarkysiu būtent taip, nes įdomu paekspermentuoti :]
Aciu Justinai, labai idomu perziureti tokias ir panasias nuorodas. Gal ir toki varianta teks pasibandyti 
Dar esu pries keleta metu vaziaves i Lenkija darbo reikalais apziureti ultragarsinio plovimo voneliu.. Mazai tada isigilinau, zinau tik kad puikiai pasalina tepalus, riebalus, oksidavusias detales. Kaip del rudziu nezinau. Ir dazniausiai tokios ultragarsinio plovimo voneles gaminamos smulkioms detalems.

Dar esu pries keleta metu vaziaves i Lenkija darbo reikalais apziureti ultragarsinio plovimo voneliu.. Mazai tada isigilinau, zinau tik kad puikiai pasalina tepalus, riebalus, oksidavusias detales. Kaip del rudziu nezinau. Ir dazniausiai tokios ultragarsinio plovimo voneles gaminamos smulkioms detalems.
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
Antikorozines priemonees
Sveiki,gal Giedriuss galėtu išduoti paslaptį,reklamuojamo produkto pavadinimą.Nes dabar sėdi bobutė su dieduku ir žiuri į naują švelerį.
Antikorozinės priemonės
Sveiki,
Interplus 614 - rūdys, Interplus 634 - dažai. Ne reklamos tikslais, tik kad bobutė...
Be abejo, procedūrų ir priemonių žmonija yra išradusi įvairių, su savo pliusais ir minusais, ir kiekviena jų - savotiškai geriausia. Jei kas prieš 20 metų man būtų sakęs, kad ateityje bendrausim virtualioje erdvėje, ko gero taip pat būčiau namo parsinešęs švelerį.
Mindaka, būtų daug paprasčiau, jei tiesiog susiskambintume - susitiksim, aptarsim, išvadas padarysi pats. Kaip anksčiau minėjau, pramonėje daug kas yra įprasta kas kitur yra nesuprantama ar tiesiog netaikytina, ir atvirkščiai.
Sėkmės
Interplus 614 - rūdys, Interplus 634 - dažai. Ne reklamos tikslais, tik kad bobutė...
Be abejo, procedūrų ir priemonių žmonija yra išradusi įvairių, su savo pliusais ir minusais, ir kiekviena jų - savotiškai geriausia. Jei kas prieš 20 metų man būtų sakęs, kad ateityje bendrausim virtualioje erdvėje, ko gero taip pat būčiau namo parsinešęs švelerį.
Mindaka, būtų daug paprasčiau, jei tiesiog susiskambintume - susitiksim, aptarsim, išvadas padarysi pats. Kaip anksčiau minėjau, pramonėje daug kas yra įprasta kas kitur yra nesuprantama ar tiesiog netaikytina, ir atvirkščiai.
Sėkmės
antikorozines priemones
Dėkuj, Jums taip pat sėkmės.