Antikorozinės priemonės
Antikorozinės priemonės
Sveiki, nesugalvoju kaip elgtis, todel labai reiktu jusu pagalbos. Kokiu budu geriausia atnaujinti detaliu, esanciu nuotraukose, pavirsius? Dabartine busena - "pavirsines rudeles".
Smeliuoti? bet yra vietos, kur statosi guoliai.. Ar smeliavimas nepazeis?
Kazkaip nesinori to smeliavimo su tokiom detalem. Gal yra priemones, kuriomis ispurskus ar pamerkus po kazkurio laiko isgrauziamos rudeles?
Jei taip, kokios tai priemones? Aciu uz pagalba.
Smeliuoti? bet yra vietos, kur statosi guoliai.. Ar smeliavimas nepazeis?
Kazkaip nesinori to smeliavimo su tokiom detalem. Gal yra priemones, kuriomis ispurskus ar pamerkus po kazkurio laiko isgrauziamos rudeles?
Jei taip, kokios tai priemones? Aciu uz pagalba.
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
Re: Antikorozinės priemonės
Smeliavimas tikrai pazeis,as valyciau uzsidejes ant dreles metalini sepeti
Re: Antikorozinės priemonės
Sveiki,Mindaka rašė:sveiki, nesugalvoju kaip elgtis, todel labai reiktu jusu pagalbos. Kokiu budu geriausia atnaujinti detaliu, esanciu nuotraukose, pavirsius? Dabartine busena - "pavirsines rudeles".
Smeliuoti? bet yra vietos, kur statosi guoliai.. Ar smeliavimas nepazeis?
Kazkaip nesinori to smeliavimo su tokiom detalem. Gal yra priemones, kuriomis ispurskus ar pamerkus po kazkurio laiko isgrauziamos rudeles?
Jei taip, kokios tai priemones? Aciu uz pagalba
esu naujai prisijungęs vabalų mėgėjas. Na, gal ir per garsiai čia pasireiškiau, nes vabalo neturiu, peles išgaudė katė, tarakonai nesiveisia. Tiek apie ūkį...
Kiek tyčiom ar netyčiom bevartant forumo puslapius pastebiu, kad vabalistams labai dažnai kyla korozijos ir su tuo susijusių klausimų. Kad ir Mindakos atvejis.
Yra specialiai tam sukurtos ir pramonėje (statybinės, tiltų, kranų, laivų, rezervuarų ir t.t. konstrukcijos) naudojamos rūdžių arba dangų šalinimo priemonės. Tai yra vandens pagrindo želė konsistencijos produktai, kurie gali būti tiek tepami teptuku, tiek purškiami įvairia įranga, ji nedegina rankų odos, nes neturi aktyvios rūgšties. Po jos sureagavimo lengvai pašalinama gremžtuku arba tiesiog stipria vandens srove.
Tai yra pramoniniai, ne automobiliniai produktai, todėl jokiu būdu per prievartą jų neperšu, nes pats esu juos išbandęs ne ant automobilio, o tik ant senos skardinės fasado plokštės. Efektas pasiteisino.
Nors laikausi nuomonės, kad viskas turėtų būti naudojama pagal paskirtį (pramonei - pramoniniai produktai, automobiliams - automobiliniai), tam tikrais atvejais gali būti naudinga panaudoti efektingesnes, nors ir ne itin pigias priemones.
Taigi, tam tikra prasme cheminė alternatyva smėliavimui yra.
Dovanokit, jei tai tik bereikalingai atėmė iš jūsų laiko. Tiesiog norisi pasidalinti kai kuriomis žiniomis.
Sėkmės.
-
- Pranešimai: 574
- Užsiregistravo: 2007 Kov 19 Pir, 18:54
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
Re: Antikorozinės priemonės
Giedriau, o gal yra vietų kur tokių dalykų galima nusipirkti ? Dažnai girdžiu ,kad pramonėje naudojami produktai būna geresni už pateiktus rinkai, bet kaip suprantu, vienintelis kelias jų įsigyti yra iš darbininkų, kuriuos ne visada lengva surasti ir pagauti...
Sveiki,
Pirmiausia dėl aiškumo noriu pasakyt, kad pramonėje naudojami produktai gamykloje yra supilstomi į jums gal ir ne labai patogaus dydžio talpas ñ po 200 ltr, 20 ltr arba 5 ltr. Na, šį dydį nulemia tikrai nemaži dažymo plotai bei pakankamai storas (lyginant su auto) dangos sluoksnis, todėl pramonės rinkai tai yra normalu.
Aš dirbu įmonėje, kuri atstovauja pramoninės antikorozijos produktų gamybos pasaulinį lyderį. Produktus importuojame iš Švedijos gamyklos. Produktus tiekiame tiesiai užsakovams, jais neprekiaujame parduotuvėse. Viskas, viskas, viskas ñ pakaks reklamos, ne tuo tikslu čia atsiradau, tiesiog matau, kad galėčiau, kaip prijaučiantis vabalams ir auksarankiams jų šeimininkams tam tikru atveju pagelbėti ! Jei kas norės daugiau sužinoti, gal geriau rašykit į mano elektrinį paštą, idant neapauginti forumo dilgėlėmis. Na, spręsti jums.
Tiek rūdžių, tiek ir dažų šalinimo produktai taip pat atvyksta 20 ltr talpose, bet turiu galimybę išpilstyti į 1 ltr talpos indelius ir juos parduoti pavieniui. Jums nebereikės nežinia kur gaudyti statybininkų ar landžioti pro tvoros skyles į pramonines teritorijas. Produktai nėra pigūs (rūdžių šalinimo priemonės 1 ltr = 70 LT, dažų šalinimo priemonės 1 ltr = 80 LT) ir ne mano madoj žmogui per prievartą dėti ant galvos jam nežinomą daiktą, bet kaip anksčiau minėjau, tam tikrais atvejais tai yra nepamainomi produktai. Kad būtų pigiau ñ galite keliese kooperuotis tam vienam litrui..
Dovanokit, jei nepataikiau į taktą su visais, nes mano smegenai yra suderinti su pramonės skleidžiamomis bangomis...
Darbo specifika nulemia mano dienotvarkės intensyvumą, todėl galiu kiek vėluosiu su atsakymais.
Jei kam įdomu: šįryt ant konstrukcijos nuopjovos dariau eksperimentą su mano minėtais produktais: profilio vidinė dalis (kur tamsiau) buvo be antikorozinio grunto ir pakankamai pažeista korozijos, o išorinė pusė buvo padengta gruntu, ant kurio anksčiau darydavom spalvų bandymus.
Nuotraukos:
1-2. 9.00 val. Ant vidinės dalies yra užtepta rūdžių šalinimo priemonė (beveik skaidrios želė juostelė), o ant išorinės ñ dažų šalinimo priemonė (įstriža šviesiai mėlynos spalvos juostelė).
3-4. 10.00 val. Deguonis, esantis tiesiog ore, pradėjo rodyti rezultatą: abejose dangose atsirado oro burbuliukai ñ prasidėjo veiksmas.
5-6. 12.00 val. Su popieriniu rankšluosčiu vienu nubraukimu dalinai pašalintas buvęs dažų sluoksnis (storis šokinėja nuo 130 iki 770 mikronų), o su nulaužtu kanceliariniu peiliuku vienu lengvu nubraukimu pašalinti dažų likučiai. Vidinėje pusėje su drėgnu popieriniu rankšluosčiu patrinant 3 kartus su vis nauju buvo pašalinta didžioji dalis rūdžių; šiuo laiku galima arba užtepti dar vieną sluoksnį arba Ñprabėgtiì vieliniu šepečiu. Vieliniu šepečiu geriau, negu vieliniu disku ant greitaeigio elektrinio įrankio, nes šepečio vielutės geriau įlenda į metalo duobutes (na, kaip ir valantis dantis).
7-8. 13.00 val. Eksperimentas nutraukiamas. Iš vidinės pusės drėgnu popieriniu rankšluosčiu kelis kartus nubraukiant pašalinamos rūdys, o nuo išorinės ñ dvejais nubraukimais popieriniu rankšluosčiu ñ dažai.
Dažai ne iki galo buvo pašalinti ir nevienodai per visą užtepimo plotą, kadangi dažų sluoksnis buvo labai jau skirtingas, o ir priemonės tepiau tiek, kad vietomis prasišvietė iki dažų. Rūdis pašalino pakankamai švariai, nors siekiant geriausio rezultato reikėtų panaudoti vielinį šepetį.
Taip, visa tai užima laiko, bet veiksmingesnių, švaresnių, greitesnių ir pigesnių cheminių priemonių tiesiog nėra. Ir tai, prašom įvertinti, kad eksperimentą atlikau švarios kontoros sąlygomis darbo metu, o realiai prastos kokybės nuotraukos neparodo tikrojo efekto.
Šiam kartui tiek. Jau net kolegos pradėjo žvalgytis ką aš čia darau...
Kažkaip nemoku nuotraukų įkelti..
Giedriau, jei nuotraukas atsiųstumėte, galėtumėme jas įkelti į forumą. Admin. [Justinui arba Sigiui]
Pirmiausia dėl aiškumo noriu pasakyt, kad pramonėje naudojami produktai gamykloje yra supilstomi į jums gal ir ne labai patogaus dydžio talpas ñ po 200 ltr, 20 ltr arba 5 ltr. Na, šį dydį nulemia tikrai nemaži dažymo plotai bei pakankamai storas (lyginant su auto) dangos sluoksnis, todėl pramonės rinkai tai yra normalu.
Aš dirbu įmonėje, kuri atstovauja pramoninės antikorozijos produktų gamybos pasaulinį lyderį. Produktus importuojame iš Švedijos gamyklos. Produktus tiekiame tiesiai užsakovams, jais neprekiaujame parduotuvėse. Viskas, viskas, viskas ñ pakaks reklamos, ne tuo tikslu čia atsiradau, tiesiog matau, kad galėčiau, kaip prijaučiantis vabalams ir auksarankiams jų šeimininkams tam tikru atveju pagelbėti ! Jei kas norės daugiau sužinoti, gal geriau rašykit į mano elektrinį paštą, idant neapauginti forumo dilgėlėmis. Na, spręsti jums.
Tiek rūdžių, tiek ir dažų šalinimo produktai taip pat atvyksta 20 ltr talpose, bet turiu galimybę išpilstyti į 1 ltr talpos indelius ir juos parduoti pavieniui. Jums nebereikės nežinia kur gaudyti statybininkų ar landžioti pro tvoros skyles į pramonines teritorijas. Produktai nėra pigūs (rūdžių šalinimo priemonės 1 ltr = 70 LT, dažų šalinimo priemonės 1 ltr = 80 LT) ir ne mano madoj žmogui per prievartą dėti ant galvos jam nežinomą daiktą, bet kaip anksčiau minėjau, tam tikrais atvejais tai yra nepamainomi produktai. Kad būtų pigiau ñ galite keliese kooperuotis tam vienam litrui..
Dovanokit, jei nepataikiau į taktą su visais, nes mano smegenai yra suderinti su pramonės skleidžiamomis bangomis...
Darbo specifika nulemia mano dienotvarkės intensyvumą, todėl galiu kiek vėluosiu su atsakymais.
Jei kam įdomu: šįryt ant konstrukcijos nuopjovos dariau eksperimentą su mano minėtais produktais: profilio vidinė dalis (kur tamsiau) buvo be antikorozinio grunto ir pakankamai pažeista korozijos, o išorinė pusė buvo padengta gruntu, ant kurio anksčiau darydavom spalvų bandymus.
Nuotraukos:
1-2. 9.00 val. Ant vidinės dalies yra užtepta rūdžių šalinimo priemonė (beveik skaidrios želė juostelė), o ant išorinės ñ dažų šalinimo priemonė (įstriža šviesiai mėlynos spalvos juostelė).
3-4. 10.00 val. Deguonis, esantis tiesiog ore, pradėjo rodyti rezultatą: abejose dangose atsirado oro burbuliukai ñ prasidėjo veiksmas.
5-6. 12.00 val. Su popieriniu rankšluosčiu vienu nubraukimu dalinai pašalintas buvęs dažų sluoksnis (storis šokinėja nuo 130 iki 770 mikronų), o su nulaužtu kanceliariniu peiliuku vienu lengvu nubraukimu pašalinti dažų likučiai. Vidinėje pusėje su drėgnu popieriniu rankšluosčiu patrinant 3 kartus su vis nauju buvo pašalinta didžioji dalis rūdžių; šiuo laiku galima arba užtepti dar vieną sluoksnį arba Ñprabėgtiì vieliniu šepečiu. Vieliniu šepečiu geriau, negu vieliniu disku ant greitaeigio elektrinio įrankio, nes šepečio vielutės geriau įlenda į metalo duobutes (na, kaip ir valantis dantis).
7-8. 13.00 val. Eksperimentas nutraukiamas. Iš vidinės pusės drėgnu popieriniu rankšluosčiu kelis kartus nubraukiant pašalinamos rūdys, o nuo išorinės ñ dvejais nubraukimais popieriniu rankšluosčiu ñ dažai.
Dažai ne iki galo buvo pašalinti ir nevienodai per visą užtepimo plotą, kadangi dažų sluoksnis buvo labai jau skirtingas, o ir priemonės tepiau tiek, kad vietomis prasišvietė iki dažų. Rūdis pašalino pakankamai švariai, nors siekiant geriausio rezultato reikėtų panaudoti vielinį šepetį.
Taip, visa tai užima laiko, bet veiksmingesnių, švaresnių, greitesnių ir pigesnių cheminių priemonių tiesiog nėra. Ir tai, prašom įvertinti, kad eksperimentą atlikau švarios kontoros sąlygomis darbo metu, o realiai prastos kokybės nuotraukos neparodo tikrojo efekto.
Šiam kartui tiek. Jau net kolegos pradėjo žvalgytis ką aš čia darau...
Kažkaip nemoku nuotraukų įkelti..
Giedriau, jei nuotraukas atsiųstumėte, galėtumėme jas įkelti į forumą. Admin. [Justinui arba Sigiui]
Antikorozinės priemonės
Tiesa, gamintojas rekomenduoja išlaukti pilną reakcijos laiką, kuris yra nuo 6 iki 16 valandų, o aš išlaikiau tik 4-ias. Todėl ir rezultatas ne visai toks, koks turi būti. Na, bet pažinčiai vaizdą galima susidaryti.
Dėl admino - dėkui, tuojaus pat surasiu jo adresą.
Dėl admino - dėkui, tuojaus pat surasiu jo adresą.
Aciu Giedriauu uz idomu pasakojima. Butent apie kazka tokio snekejau - keleta karta maciau uzsienio forumuose apie panasia priemones, o pas mus kazkaip informacijos mazokai.
Idomu ar tiktu rudziu salinimo priemone tokiam atvejui: detale buvo nusmeliuota, bet 3-4 dienas nepadengta jokia apsaugine priemone, pradejo matytis mazyciai rudziu taskeliai, tada nupurksta antikoroziniu gruntu. Praejo metai, lyg ir nesivysto korozija, bet atsakymas neuztikrintas, nes grunto spalva ruda/raudona... Tikrai nepaliksiu visko taip, teks naujai sutvarkyti sita detale. Smeliuoti nebelabai norisi (smeliavimas galu gale ir plonina metala), todel labai noretusi kad egzistuotu priemone, kuria istepus ji "isvalytu" metala ir butu galima saziningai nuepogruntuot.
Idomu ar tiktu rudziu salinimo priemone tokiam atvejui: detale buvo nusmeliuota, bet 3-4 dienas nepadengta jokia apsaugine priemone, pradejo matytis mazyciai rudziu taskeliai, tada nupurksta antikoroziniu gruntu. Praejo metai, lyg ir nesivysto korozija, bet atsakymas neuztikrintas, nes grunto spalva ruda/raudona... Tikrai nepaliksiu visko taip, teks naujai sutvarkyti sita detale. Smeliuoti nebelabai norisi (smeliavimas galu gale ir plonina metala), todel labai noretusi kad egzistuotu priemone, kuria istepus ji "isvalytu" metala ir butu galima saziningai nuepogruntuot.
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY