Jeigu tu sugebesi pats isbalansuoti turbinos asi su sparnuotemis tai tada liuks! daryk!
į balansavimą aš nepretenduoju bet koks tada skirtumas tarp perrinktos turbinos ir neaiškios būklės šrotinės? visvien abejas reikės vežt meistrams plaut, gal balansuot.
Toks kad kolkas labai retai gerai atrestauruoja turbina - sumoki 1000lt gauni garantija kad ji nelus perpuse o jeigu degins tepalus tai tau pasiulys pasikeisti varikli nes netame beda. Srotine patikrins ir bus labai priekabus kad tu tik restauruotum o ne sena detum. Balansuoti nieko nereike tol kol nenuimi sparnuociu o kad praplauti viska tikrai nereike ju nuimineti, isvis paprastoja turbinoja kaip tavo atveju reike tik pravalyti jeigu jau stringa slegio nuleidimo voztuva. Turbinu srote tikrai yra gana geros bukles, pats nesenai pirkausi o ir kaina juokinga
m&m rašė:dar klausimas - ka reiskia turbinos praplovimas?
Sieneliu isvalymas nuo suodziu, zvyro jeigu ji is sroto ir karstosios dalies slegio voztuvo pramankstinimas,suodziu nukrapstymas nuo tos vietos kur jis uzdaro anga. Jeigu VNT turbina tai karstoja dalyja dar geometrija stovi kuri buna labai daznai prisikirtus ir reike viska svariai isvalyti,pramankstinti.
Pasikeičiau turbiną į KKK K14 - užvedus po keliu minučių iš duslintuvo pradeda lašėti tepalas kaip suprantu, kažkas negerai su tepalo grįžimu į karterį? Šlanga custom made Hansa Flex'e.
Kad greičiausiai susidėvėjusi turbina ir leidžia tepalą.
Nubėgimas čia ne prie ko. Aš būčiau pasukęs išbėgimą iš turbinos tiesiai žemyn ir žarną gaminęs su 90∞ kampu prie turbinos, kad užgesinus variklį ir nesant slėgio tepalas nusivarvėtų žemyn iš turbinos. Bet čia tik kai nėra slėgio, esant slėgiui išbėgimas gali būtį bet kuria kryptim, taigi bėda ne išbėgime.
Turbina kaput. Paduodamas tepalas laisviau bėga lauk, nei atgal į karterį. Kadangi tavo nubėgimo žarnelė jau ir taip pilna tepalo, kurį pastoviai reikia stumti, tepalas pasirenka lengvesnį kelią. Manau tepalas bėga labiau ant užgesinto variklio, kol ištuštėja padavimo vamzdelis, o užkūrus jį išmeta kartu su dujom.
Kai maniškis turėjo šią bėda ir stovėjo be duslintuvo, teko stebėti, kaip pro turbiną laša švarus tepalas iškarto po užgesinimo.
Restauravimas nepadės, arba nauja turbina, arba kelk ją į viršų.
Sveiki kolegos o man daznai varo tepala pro duslintuva tokie variklei kaip 1.6D ir 1.9D tikroji problema kuri gaunas kad per alsokli varo lb daznai tepalo daug nuemus galvute visomet buna iskilimu matomu akim isemus vostuva ju matosi dar daugeu tie variklei yra nepatikimi . Manuo nuomone ipac seni siulau tik tdi arba MTDI ir dings visos problemos susidejau mtdi 72k prabegusi ir vazioju nuo tepalo keitimio iki tepalo keitimo neitruputi nesumazeja ir jokiu tepalo gaudituvu nemontavau ant alsokiu
ShpokaZ rašė:Turbina kaput. Paduodamas tepalas laisviau bėga lauk, nei atgal į karterį. Kadangi tavo nubėgimo žarnelė jau ir taip pilna tepalo, kurį pastoviai reikia stumti, tepalas pasirenka lengvesnį kelią. Manau tepalas bėga labiau ant užgesinto variklio, kol ištuštėja padavimo vamzdelis, o užkūrus jį išmeta kartu su dujom.
Kai maniškis turėjo šią bėda ir stovėjo be duslintuvo, teko stebėti, kaip pro turbiną laša švarus tepalas iškarto po užgesinimo.
Restauravimas nepadės, arba nauja turbina, arba kelk ją į viršų.