100'ui km dingsta kažkur apie pusę litro tepalo. Mėlyno dūmo nemeta, apačia beveik sausa, nežiūrint nedidelių prasisunkimų tarp variklio ir greičių dėžės ir šlangų sujungimo tarp turbinos ir oro filtro. Ka žiūrėt, tikrint?
o kas negerai su ja gali būti? nuėmiau abejas šlangas, viduje radau kažkiek tepalo, o šlangoje tarp turbos ir įsiurbimo kolektoriaus dar ir purvo turbos sparnuotė sukasi, nekliba.
Tepalas taip pat iš turbinos gali pasišalinti ir pro duslintuvą. Aš pavažiavęs ankščiau dažnai rasdavau tepalo taškeliais nusėtą bagažinės dangtį. Jei leistų stiprokai į įsiurbimą, tikėtina kad mestų mėlyną dūmą. Vienaip ar kitaip - kalta greičiausiai turbina. Tepalas įsiurbimo šlangoje taip pat to indikatorius.
Į įsiurbimo kolektorių patenka tepalas iš turbinos. Kol suvalgo 0,5 litro tepalo jokio dūmo nesimato, kai daugiau tai pradeda dūmyti, variklis traukia gal net geriau. Tepalas sudega cilindruose todėl ir nesimato kur jis dingsta, kai tepalas papuola į išmetimo kolektorių tai matosi ant galinio dangčio.
Kiek esu ardes turbo dyzeliu dar nei viename nemaciau kad nebutu tepalo slangose (tame tarpe ir keliu metu senumo masinos). Man per 1k~ suvalgydavo litra tepalo ir jau melynas dumas lysdavo, o cia per 100km puse litro... Vadinasi nuo tepalo keitimo iki keitimo jums reike 50L tepalo ir nesimato melynu dumu... stebuklai.
m&m rašė:gal tik prie mažų apsukų mėlyno dūmo nemeta? na bet vistiek turba reik lupt lauk, kur patarsit vežt remontuoti? brangus malonumas?
Jeigu ji neuzpucia tai gal ir nemeta, o orginali t3 sraige gana didele tai ji tik nuo 3000rpm pilna slegi padaro ir zinoma tik vaziuojant, stovint be apkrovos gazuojant tikrai pilno slegio neislausi nors ir iki 5500rpm suksi. Restauruoti jos nepatarciau nes bent jau restauruota VNT turbina laiko max 40k~ ir kainuos manau nuo kokiu 800~ iki 1300~. Ieskok srote geros ir vesk ten kur jas restauruoja kad patikrintu, isplautu.