Tema kaip ir temos pavadinimas yra aktualus ko gero ne vienam T3 turetojui, kuris nori uzdeti platesnius galinius ratus ant savo T3.
Mano ziniomis placiausius galinius ratus kuriuos galima ideti i T3 be jokiu modifikaciju yra 8J - 8.5J plocio (su atitinkamu ET) (jei esu neteisus pataisykite).
Platesnius galinius ratus irgi galima uzmauti, bet tuomet slankiojancios durys nebeatsidarys iki galo. Norint sia problema isspresti reikia modifikuoti U laikikli.
A. Man zinoma populiariausia modifikacija yra, kai ilginamas U laikiklis, ir trumpinamas begelis kebule. ~3cm ilginamas U laikiklis ir ~3cm trumpinamas begelis kebule.
Linkas i pvz.
Kitas variantas ko gero yra modifikacija tik U laikiklio nelieciant ir nemodifikuojant kebulo. Bent jau mano tikslas yra toks, nezinau kiek realus.
Neperseniausiai internete radau zmogaus posta kuris teiravosi irgi apie tokio topo modifikacija. Taip pat jis pasidalino ir nuotrauka is kazkokio forumo.
B. U laikiklio modifikacija nemodifikuojant kebulo. Kiek suprantu tai yra taip: U laikiklis pjaunamas i dvi dalis 1/3 ir 2/3. Prie 1/3 privirinamas vamzdis. 2.3 dalyje gale isgreziama skyle ir prasriegiamas sriegis isukti varzteliui. 1/3 dali idedama spyruokle ir ikisama 2/3 dalis ir isukamas varztelis.
Viso sito pagaminimas kaip ir aiskus, bet neaisku kaip tai veikia, ar veikia is vis.
Jei dar kas turite kokiu ideju ar zinote, kaip kitaip butu galima modifikuoti U laikikli nemodifikuojant kebulo, nesidrovekite pasidalinkite.[/b]
VW T3 slankiojančių durų U laikiklio modifikacija
Mano modifikuotas A būdu. Man rodos yra mano temoj jei foto neprapuolę.
B variantas manau neveiks. Durys neužsidarys normaliai. Ir kadangi tas kronšteinas yra tvirtas ir pilnaviduris ne be reikalo, manau po kurio laiko durys tiesiog nulužtų ir iškristų. Bet čia mano nuomonė.
B variantas manau neveiks. Durys neužsidarys normaliai. Ir kadangi tas kronšteinas yra tvirtas ir pilnaviduris ne be reikalo, manau po kurio laiko durys tiesiog nulužtų ir iškristų. Bet čia mano nuomonė.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Labai viskas aišku pasidarys nusiėmus tą dangtį, kuris dengia bėgelį ir mechanizmą. Pasižiūrėk kaip veikia durų uždarymas. U kronšteinas važiuoja bėgiu būdamas statmenas jam, gale privažiuoja atramą ir užsisuka 90∞ (lygiagrečiai bėgiui) uždarydamas duris. Jei kronšteinas išilgintas, o bėgis nesutrumpintas ir atrama, kreipianti kronšteiną suktis, neperkelta toliau nuo durų, durys niekaip neužsidarys. Jei U kronšteinas bus teleskopinis kaip B variante, kuris suspaudus teoriškai sugrįžtų į savo pradinį ilgį turėtų atrodo veikti, tačiau nematau jėgos, kuri verstų jį susispausti, dėl to manau, kad neveiks. Durys arba neužsidarys, arba teks papildomai naudoti jėgą prispaudžiant durų galą. Ir kaip jau minėjau, tas kronšteinas praktiškai laiko visas duris, taigi jį taip susilpninus atsiranda tikimybė bet kada atidarius pamesti duris.DVD wrote:Gal gali placiau papasakoti, kas buvo blogai?
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Kaip veikia mechanizmas as suprantu, bet dekui, kad paaiskinai raštu, pravers kitiems. Man tas B variantas teoriskai visai gerai atrodo, nes tipo jis turetu susispausti uzdarymo metu, o atidarymo vel issitempti. Bet kaip tai veikia praktiskai, tai niekas nepateikia detalesnes informacijos, del to ir butu smagu placiau suzinoti kas, kaip, kodel neveike Aurimkai bandymu metu. Man tas smalsu. Ir gal but galima kazkokias silpnas vietas pataisyti.
Be to, as su tavimi nesutinku, kad U laikiklis laiko visas duris. Man atrodo kad didzioji dalis tenka apatiniam kronsteinui. 40% virsus 60% apacia arba 50/50. Jei darbai atlikti teisingai, tai turetu laikyti sitas mechanizmas, velgi tik teoriskai
Be to, as su tavimi nesutinku, kad U laikiklis laiko visas duris. Man atrodo kad didzioji dalis tenka apatiniam kronsteinui. 40% virsus 60% apacia arba 50/50. Jei darbai atlikti teisingai, tai turetu laikyti sitas mechanizmas, velgi tik teoriskai
Pas mane išilginta +30 mm ir yra ratai 9J ET10 su riebiom padangom nors už arkos gabaritų lauk nelenda, bet dar liečia ratą durys pilnai atidarius.
Diskusija įdomi. Šiandien pažiūrėjau ant mašinos net specialiai ar gautųsi B variantas. Tai manau visgi ne, nes durys neturi normalaus stabdžio, kuris priverstų tą teleskopą susistumt. Nebent jis kažkaip sutrumpėtų besisukdamas.
Diskusija įdomi. Šiandien pažiūrėjau ant mašinos net specialiai ar gautųsi B variantas. Tai manau visgi ne, nes durys neturi normalaus stabdžio, kuris priverstų tą teleskopą susistumt. Nebent jis kažkaip sutrumpėtų besisukdamas.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
ShpokaZ mano klaida, sumaisiau zodzius sakydamas virsutinis, turejau omenyje vidurini U formos. Taip, siai dienai planuoju uzdedi 9J plocio ratus gale. Nebent pasitaikytu gauti siauresnius
Be to, mes jau kaip isradinejam dvirati su A variantu Dabar tik fantazija kaip mes ji galime patobulinti
Man asmeniskai nesinori pjaustyti kebulo, tai as toliau bandysiu kitu variantu ieskoti
Be to, mes jau kaip isradinejam dvirati su A variantu Dabar tik fantazija kaip mes ji galime patobulinti
Man asmeniskai nesinori pjaustyti kebulo, tai as toliau bandysiu kitu variantu ieskoti