Sveiki kolegos. Galvoju, pakoreguot suspaudimo laipsnį, nes dabartinis 7.8:1 nepritaikytas šiuolaikiniam benzinui. Šiek tiek info radau čia
Gal kas esate pasidarę neoriginalų suspaudimo laipsnį? Kokį pasidarėt ir kodėl?
Pas mane standartinis 1.8l type 4 variklis.
Suspaudimo laispnis oru aušinamuose varikliuose
Suspaudimo laispnis oru aušinamuose varikliuose

RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
- matel1s
- Pranešimai: 72
- Užsiregistravo: 2015 Rgp 15 Šeš, 9:13
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
Dėl aukštesnio oktaninio skaičiaus kompresijos kelt tikrai nereikia. Varikliui tikrai blogiau nebus dirbt su aukštesniu oktaniniu skaičium, nei jis originaliai pritaikytas. Šitas skaičius parodo tik kuro atsparumą detonacijai, o ne degimo temperatūrą.
Dabartiniam benzine būna įmaišyta etanolio. Jis yra pigesnis ir ekologiškesnis, bet kartu ir turi mažiau energijos, todėl jo reikia sudegint daugiau. Įpurškimas su šituo paprastai susitvarko pagal lambda, bet jei pas Tave stovi karbiuratorius, turėtum pariebint mišinį, bet ne kelt kompresiją.
Kompresiją kelt gali nebent dėl sportinio intereso. O jei dėl sportinio intereso, tai tada kelt iki bent 11! Tada susidursi su visokiom perkaitimo problemom ir t.t., bet turėtų gerai traukt! Bent jau kurį laiką.
Dabartiniam benzine būna įmaišyta etanolio. Jis yra pigesnis ir ekologiškesnis, bet kartu ir turi mažiau energijos, todėl jo reikia sudegint daugiau. Įpurškimas su šituo paprastai susitvarko pagal lambda, bet jei pas Tave stovi karbiuratorius, turėtum pariebint mišinį, bet ne kelt kompresiją.
Kompresiją kelt gali nebent dėl sportinio intereso. O jei dėl sportinio intereso, tai tada kelt iki bent 11! Tada susidursi su visokiom perkaitimo problemom ir t.t., bet turėtų gerai traukt! Bent jau kurį laiką.
IVAN T3 1.9mTDI
Rimgaudai,
variklis išardytas, daromas pilnas kapitalinis. Atiduosiu galvas pafrezuot, kad paviršių, kur liečiasi su cilindru atstatyti, tad prie to pačio galima ir pakeist suspaudimo laipsnį, be papildomų investicijų. Pas mane stovi stūmokliai su įgilinimu. Pas analogišką porsche variklį stovi plokšti ir suspaudimo laipsnis 8:1. Keli papildomi arkliuka prisideda. Bet tai buvo senais kaikais kai kuras buvo žemo oktano.
Savu atvėju, galvoju, gal padaryti 8.5:1. Kad naudoti 95 ar net 98, jei tarkim nerasčiau kitokio.
Matelis,
Ačiū už paaiškinimą, apie etanoli nesusimasčiau. Teorija idomi ir reikia pasigikinti.
Bet šiaip iš praktinės pusės, tie kas naudojo Aviacini benziną, pasakojo, kad pradega stūmokliai, jei nemaišai su standartiniu benzinu. Aviacinis yra dar aukštesnio oktano. Na čia mintis tokia. Reikia pasidomėt.
Internete, ka randu, tai irgi prieštaringa informacija. Vieni kryžium gula už tai, kad būtina pakelt, kiti, kad ne.
variklis išardytas, daromas pilnas kapitalinis. Atiduosiu galvas pafrezuot, kad paviršių, kur liečiasi su cilindru atstatyti, tad prie to pačio galima ir pakeist suspaudimo laipsnį, be papildomų investicijų. Pas mane stovi stūmokliai su įgilinimu. Pas analogišką porsche variklį stovi plokšti ir suspaudimo laipsnis 8:1. Keli papildomi arkliuka prisideda. Bet tai buvo senais kaikais kai kuras buvo žemo oktano.
Savu atvėju, galvoju, gal padaryti 8.5:1. Kad naudoti 95 ar net 98, jei tarkim nerasčiau kitokio.
Matelis,
Ačiū už paaiškinimą, apie etanoli nesusimasčiau. Teorija idomi ir reikia pasigikinti.
Bet šiaip iš praktinės pusės, tie kas naudojo Aviacini benziną, pasakojo, kad pradega stūmokliai, jei nemaišai su standartiniu benzinu. Aviacinis yra dar aukštesnio oktano. Na čia mintis tokia. Reikia pasidomėt.
Internete, ka randu, tai irgi prieštaringa informacija. Vieni kryžium gula už tai, kad būtina pakelt, kiti, kad ne.

RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai