Suspaudimo laispnis oru aušinamuose varikliuose

Konsultacijos taisant, perkant autobusiukus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
Atsakyti
Vartotojo avataras
Sauliusmr
Pranešimai: 595
Užsiregistravo: 2009 Bal 23 Ket, 11:32
Vietovė: Vilnius

Suspaudimo laispnis oru aušinamuose varikliuose

Standartinė Sauliusmr »

Sveiki kolegos. Galvoju, pakoreguot suspaudimo laipsnį, nes dabartinis 7.8:1 nepritaikytas šiuolaikiniam benzinui. Šiek tiek info radau čia

Gal kas esate pasidarę neoriginalų suspaudimo laipsnį? Kokį pasidarėt ir kodėl?

Pas mane standartinis 1.8l type 4 variklis.
PaveikslėlisVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Vartotojo avataras
Rimgaudas
Pranešimai: 720
Užsiregistravo: 2007 Kov 19 Pir, 20:50
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė Rimgaudas »

Šiuolaikinis benzinas vabalui tikrai nekenkia. Jei variklis normaliai dirba, nekiščiau nagų prie jo.
Vartotojo avataras
matel1s
Pranešimai: 72
Užsiregistravo: 2015 Rgp 15 Šeš, 9:13
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė matel1s »

Dėl aukštesnio oktaninio skaičiaus kompresijos kelt tikrai nereikia. Varikliui tikrai blogiau nebus dirbt su aukštesniu oktaniniu skaičium, nei jis originaliai pritaikytas. Šitas skaičius parodo tik kuro atsparumą detonacijai, o ne degimo temperatūrą.

Dabartiniam benzine būna įmaišyta etanolio. Jis yra pigesnis ir ekologiškesnis, bet kartu ir turi mažiau energijos, todėl jo reikia sudegint daugiau. Įpurškimas su šituo paprastai susitvarko pagal lambda, bet jei pas Tave stovi karbiuratorius, turėtum pariebint mišinį, bet ne kelt kompresiją.

Kompresiją kelt gali nebent dėl sportinio intereso. O jei dėl sportinio intereso, tai tada kelt iki bent 11! Tada susidursi su visokiom perkaitimo problemom ir t.t., bet turėtų gerai traukt! Bent jau kurį laiką.
IVAN T3 1.9mTDI
Vartotojo avataras
Sergej
Pranešimai: 1982
Užsiregistravo: 2015 Bal 09 Ket, 15:15
Vietovė: Vilnius / Amsterdam

Standartinė Sergej »

Bio-etanolas (E10) yra mus priesas, anksciau jis tik Vokietijoje buvo, bet dabar matau, kad ir 95-as tapo E10 benzinu. As vazineju su 98-uju (geriausias Shell V-power), manau Circle K turi toki.
O po siek tiek laiko dings netik FM daznis, bet ir 95 benzinas :|
VW Beetle, '51
VW T1 bus, '61
Vartotojo avataras
Sauliusmr
Pranešimai: 595
Užsiregistravo: 2009 Bal 23 Ket, 11:32
Vietovė: Vilnius

Standartinė Sauliusmr »

Rimgaudai,

variklis išardytas, daromas pilnas kapitalinis. Atiduosiu galvas pafrezuot, kad paviršių, kur liečiasi su cilindru atstatyti, tad prie to pačio galima ir pakeist suspaudimo laipsnį, be papildomų investicijų. Pas mane stovi stūmokliai su įgilinimu. Pas analogišką porsche variklį stovi plokšti ir suspaudimo laipsnis 8:1. Keli papildomi arkliuka prisideda. Bet tai buvo senais kaikais kai kuras buvo žemo oktano.
Savu atvėju, galvoju, gal padaryti 8.5:1. Kad naudoti 95 ar net 98, jei tarkim nerasčiau kitokio.

Matelis,

Ačiū už paaiškinimą, apie etanoli nesusimasčiau. Teorija idomi ir reikia pasigikinti.

Bet šiaip iš praktinės pusės, tie kas naudojo Aviacini benziną, pasakojo, kad pradega stūmokliai, jei nemaišai su standartiniu benzinu. Aviacinis yra dar aukštesnio oktano. Na čia mintis tokia. Reikia pasidomėt.

Internete, ka randu, tai irgi prieštaringa informacija. Vieni kryžium gula už tai, kad būtina pakelt, kiti, kad ne.
PaveikslėlisVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Vartotojo avataras
Rimgaudas
Pranešimai: 720
Užsiregistravo: 2007 Kov 19 Pir, 20:50
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė Rimgaudas »

Gerai, kad man nereikia blaškytis internete.Žinių lyg ir pakanka iš VGTU laikų :D
Atsakyti