Kad nuotraukos internete nedingtų, kelias perkėliau čia.
Sunku pasakyti, ar pavyks jiems autobusėlį parduoti už tokią didelę kainą, bet laikas daro savo ir senų automobilių kaina po truputį kyla. Be to, suskaičiavus visas investuotas sumas, matyt tokia suma ir susidėtų, ypač jei autobusėlis buvo restauruojamas ne savo rankomis, o servisuose.
Autobusėliai pagaminti iki 1955 metų yra brangesni, nes jie pagaminti Volfsburge, ten kur ir Vabalai. 1955 metais netoli Volfsburgo, Hanoveryje, ėmė veikti naujai pastatyta VW gamykla, nuo tada visa autobusėlių gamyba perkelta į Hanoverį. Be to, abi autobusėlių kartos skyrėsi:
ñ iki 1955 metų autobusėlis gale turėjo didelį variklio skyrių ir dangtį (angliškai tai apibūdinama trumpu žodžiu ''Barndoor''), variklio skyriuje vertikaliai arba horizontaliai buvo talpinamas net atsarginis ratas;
- iki 1955 metų autobusėliai gale neturėjo buferio (išskyrus ''Samba'')
- iki 1955 metų virš priekinio stiklo, autobusėlio stogas neturėjo pailginto snapo; 1955 metais Hanoveryje pailginus snapą, jame įrengtos oro įtraukimo angos salono ventiliacijai;
- 1955 metais visiškai pasikeitė prietaisų skydelis.
negaliu patiketi.. kaina 149.500 euru. 1954 m. Samba T1
iki siol brangiausi matyti buvo 60.000 euru Europoj, 100.000 usd USA
Nedaug truko iki naujo rekordo. Atkreipkit demesi, aukcione parduotas autobuselis ne "barndoor", todel tai bus matyt vienas brangiausiu kada nors parduotu velyvesniu modeliu
Šio aukciono aprašymuose minima, kad pagal aukciono taisykles sumokėjus pirkėjo mokesčius, galutinė suma sudarė 217.800 dolerių, tai daugiau kaip pusė milijono litų (556.000 Lt).