Oficialus Brazilijos Volkswagen tinklapis ir nauji T2 autobusėliai iš pirmų rankų:
http://www.vw.com.br/pt/carros/Kombi/galeria.html (Portugalų kalba)
Techninės charakteristikos:
Variklis - Total Flex (benzinas-etanolis)
Variklio darbinis tūris 1390 cm≥, įpurškimas
Variklio galia 78 AG (benz.) ir 80 AG (etan.) - 4.800 aps/min.
Sukimo momentas Nm 12,5 (benz.) - 12,7 Nm (etan.) - 3500 aps/min.
Suspaudimo laipsnis 11:1
Pavarų dėžė - 4 pavaros
Maksimalus greitis 130 km/h
Pagreitis 0-100 km/h - 16,6 s (benz.) - 16,1 s (etan.)
Tuščio svoris 1251 kg
Maksimali apkrova 953 kg
Stabdžiai: priekyje diskiniai, gale būgniniai
Ratlankių dydis 5.5J x 14
Padangos 185/80 R14
Kuro bako talpa - 45 litrai
Atstumas tarp ašių 2400 mm
Aukštis 2040 mm
Plotis 1720 mm
Ilgis 4505 mm
Vidinė erdvė 4806 l
Kaina: 40.590 Brazilijos realų - 53.000 litų
Įdomesni VW Bus tinklalapiai
Brazilijoje Vabalai pradėti gaminti 1953 metais, o autobusėliai 1957 metais.
2007 metais brazilai šventė 50 metų autobusėlių gamybos jubiliejų, šiai progai jie sukūrė proginį puslapį:
http://www.vw.com.br/kombi50anos/ (tik portugalų kalba)
Daugiau apie Pietų Amerikos gamintojus:
Brazilija: 1957-1975 (T1), 1976 - gamyba tesiama (T2)
Meksika: 1970-1996 (T2)
Argentina: 1981-1990 (T2)
2007 metais brazilai šventė 50 metų autobusėlių gamybos jubiliejų, šiai progai jie sukūrė proginį puslapį:
http://www.vw.com.br/kombi50anos/ (tik portugalų kalba)
Daugiau apie Pietų Amerikos gamintojus:
Brazilija: 1957-1975 (T1), 1976 - gamyba tesiama (T2)
Meksika: 1970-1996 (T2)
Argentina: 1981-1990 (T2)
T2 autobusėlių kronika mūsų tinklalapyje:
http://www.vabalai.lt/index.php?option= ... Itemid=120
http://www.vabalai.lt/index.php?option= ... Itemid=120
tikrai puikus darbas! Chronologiju ir daugiau galima rasti uzsienio puslapiuose, bet turbut pirma karta perskaiciau tiek issamiai.Sigis wrote:T2 autobusėlių kronika mūsų tinklalapyje:
http://www.vabalai.lt/index.php?option= ... Itemid=120
Kadangi mano abu tureti modeliai 1972 metu, abu pereinami, priekis T2a, galines lempos atitinkancios T2b. Superine nuotrauka su remo pokyciu nuotraukom.
Gal turi atsakyma i toki klausima: ar T2a remas (1968-1972) atitinka T1 rema? Vizualiai atrodo vienodai, bet ..?
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
Manau 1967 metais pradėję gaminti antros kartos Transporterį, rėmo konstrukcijos iš esmės nekeitė, jis turėjo būti panašus kaip ir T1. Pirmieji nedideli rėmo pakeitimai įvyko 1969 metais, priekyje pakeitė rėmo konstrukciją. Knygose visų T2 modelių rėmų iliustracijų nepateikia, reikėtų tiesiog nusifotografuoti rėmus ir palyginti.Mindaka wrote:... Gal turi atsakyma i toki klausima: ar T2a remas (1968-1972) atitinka T1 rema? Vizualiai atrodo vienodai, bet ..?
Kokio automobilio spidometras tikrai nežinau, sprendžiant iš tokio didelio skaičiaus, jis turėtų būti nuo lengvojo automobilio su reaktyviniu varikliu .Mindaka wrote:... kas per spidometras buvo idetas pirmajame mano T2a autobuselyje?...
1965 ir 1969 metų rėmų palyginimai:
Neblogas visureigių autobusėlių nuotraukų rinkinys visai neblogame bloge:
http://allride.skynetblogs.be/category/ ... W+Baja+Bus
http://allride.skynetblogs.be/category/ ... W+Baja+Bus
Puikus puslapis apie tepalo filtru,temperaturos davikliu montavima. Viskas graziai nufotkinta. Ir siaip geras
http://www.huelsmann.us/bugman/FilterTech.html
http://www.huelsmann.us/bugman/FilterTech.html