I temos klausima zmones, nesizavintys vabalu gimine, is karto atsakytu - ne; vabalieciai speju - taip; bet labai noretusi objektyvios nuomones ivertinus bendra bukle..
vw T2 1972 modelis, T2a, bet jau su placiomis galinemis lempomis.
Bukle netoli tragiskos, nes rudys isigaleje kaip reikiant. Pats remas labai neblogas, kroviniu skyriaus dugnas irgi keistai sveikas, o visa kita... nelabai. Speju buves dauztas daug kur, nes tik vairuotojo puses galinis kampas be spakliaus. Priekio apacios nelabai yra, sonines apatines skardos nelabai... galas visas, iskaitant ir abu dangcius irgi jau nebelabai...
Pavaru dezes nera, variklio nera, viena priekine lempa neoriginali, galinis buferis iskeliauja prie T1, priekinio buferio nera, dar kai kuriu elementu truksta.
Autobuselis isregistruotas pries 7-8 metus. Su regitra issiaiskinom taip, kad priregistravimas galimas, bet.. transporto priemone privalo buti sukomplektuota. Deze turiu, variklio nera. Zodziu imanoma, bet vel ne taip paprastai viskas.
Jei ne idomesne autobuselio versija - su pakeliamu stogu - butu apsispresti paprasciau.
Zinant reikiamu detaliu kainas niekaip neapsimoketu tvarkyti dabar, daug paprasciau ir pigiau butu surasti gera tvarkinga varianta..bet..kazkaip nekyla ranka pries autobuseli
Ir dar idomus klausimas - M CODE lenteles yra, bet jos nerodo pakeliamo stogo... Apziurejus idemiai nesimato jokiu virinimo pozymiu.. Taip ir nesuprantu iki siol: ar cia originalu viskas ar buvo kazkas daryta.
VW T2 - vertas išsaugojimo
VW T2 - vertas išsaugojimo
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
Matau niekas nedrįsta atsakyti... Na tai aš savo trigrašį šiektiek prikišiu...
Man rodos Mindaugas kaip ir pats atsakei į savo klausimą ir žinai atsakymą, žinoma remontuoti neapsimoka... Net ir ne visi vabalistai pasakytų, kad verta restauruoti.
Na bet kaip man atrodo, faktas yra, kad ir pažėrus jį dalimis, neperdaug čia ir pinigo gausi. Visą parduoti irgi keblumų kils.
Tai mano akimis žvelgiant ir nenorint ištrinti šio gražuolio iš istorijos puslapių atsakymas yra vienas - laikas. Jei tik turi jį kur talpinti ar už konors užgrūsti tai padėk jį ten, kol išauš gražesnė diena. Kada nors jau tikrai turėtų atsirasti ir pinigo bent kažkiek ir laiko, o vabalistų ratelyje sukantis po truputį po truputį ir tas detales ne už didelius pinigus galima surinkit...
Jei dar leistum sau ir į tą originalumą nelabai kreipt dėmesį, tai ir rūdys nebūtų jau tokia belekiek didelė bėda - ir jas tvarkyt legviau/laisviau ir išvaizdą prie jų priderint galima.
Na tai aš siūlau jei tik pasidėt kurnors šį gražuolį ir leisti jam sulaukti savo eilės ir šiektiek geresnių laikų ;]
Man rodos Mindaugas kaip ir pats atsakei į savo klausimą ir žinai atsakymą, žinoma remontuoti neapsimoka... Net ir ne visi vabalistai pasakytų, kad verta restauruoti.
Na bet kaip man atrodo, faktas yra, kad ir pažėrus jį dalimis, neperdaug čia ir pinigo gausi. Visą parduoti irgi keblumų kils.
Tai mano akimis žvelgiant ir nenorint ištrinti šio gražuolio iš istorijos puslapių atsakymas yra vienas - laikas. Jei tik turi jį kur talpinti ar už konors užgrūsti tai padėk jį ten, kol išauš gražesnė diena. Kada nors jau tikrai turėtų atsirasti ir pinigo bent kažkiek ir laiko, o vabalistų ratelyje sukantis po truputį po truputį ir tas detales ne už didelius pinigus galima surinkit...
Jei dar leistum sau ir į tą originalumą nelabai kreipt dėmesį, tai ir rūdys nebūtų jau tokia belekiek didelė bėda - ir jas tvarkyt legviau/laisviau ir išvaizdą prie jų priderint galima.
Na tai aš siūlau jei tik pasidėt kurnors šį gražuolį ir leisti jam sulaukti savo eilės ir šiektiek geresnių laikų ;]
Last edited by Justinas on 2009 Aug 07 Fri, 20:53, edited 1 time in total.
Gerai tureti keleta autobuseliu dideliu atstumu vienas nuo kito.. kur benuvaziuoji yra kuom uzsiimti Po dvieju metu pertraukos dienos sviesa pamate T2. Darbo jam reikia labai labai daug, bet kuo toliau, tuo labiau norisi ji issaugoti. Pradejau nuimineti svetimkunius dazus ir konservuoti iki galesiu vienu metu skirti daug laiko jam. Po autobuseliu viskas buvo padengta apsaugancia danga. Ji islikusi ne visur, bet kur jau islikusi - ja lupi ir sviecia grazus gamykliniai dazai
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY