Daužtas vabaliukas

Ieškantiems klasikinio VW automobilio
Post Reply
mmariuss
Posts: 7
Joined: 2007 Nov 08 Thu, 18:47
Location: Jurbarkas

Daužtas vabaliukas

Post by mmariuss »

Sveiki Vabalu gerbejai. Reiktu jusu patirties ir pagalbos, bei patarimo. Noreciau isigyti si vadaliuka, kuriam kazkas aplankste viena sona. Kokios iskiltu bedos beieskant reikiamu detaliu (vairuotojo duru, galinio kairio sparno, kaires "bakavinos" ar kaip ja lietuviskai pavadinti, soninio galinio stiklo ir rato dangcio, gal ir ratlankio.) Ir kokios siu detaliu mazdaug kainos butu? Remontui turiu visas salygas ir remontuociau pats. Ir pagrindinis klausimas: ar po tokio remonto sis vabalas vis dar skaitytusi kaip orginalas??? Jis yra gimes 1973 m. ir nuriedejes tik 59.370 km ir tikrai uzlaikytas automobilis. Pasiryzes isklausyti visapusiskas nuomones. Is anksto ACIU.


Pagarbiai: Marius
mmariuss
Posts: 7
Joined: 2007 Nov 08 Thu, 18:47
Location: Jurbarkas

Post by mmariuss »

Dar foto
User avatar
Sigis'
Admin
Posts: 304
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 13:47
Location: Vilnius

Post by Sigis' »

Sveiki,
Nuotraukose Vabalas žiūrisi tikrai prižiūrėtas, bet reikėtų įdėmiai apžiūrėti slenksčius ir dugną, ar nėra perpuvusių skylių. Taip pat, jei dugnas yra nuteptas kokia nors danga, reikia įsitikinti, ar po ja nėra rudžių. Aprūdijusio paviršiaus negalima dažyti, nes tada po dažais ima sparčiai viskas rūdyti. Žmonės kartais nežinodami persistengia ir aprūdijusį dugną nutepa kokia nors ''antikorozine'' danga.
Įvairių padėvėtų kėbulo dalių turi Arūnas, manau nesunkiai jas gausite pas jį. Galima įsigyti ir naujas dalis, bet kainuotų žinoma brangiau: http://www.hoffmann-speedster.com/us/prod/repblech.asp
Keičiant kėbulo dalis didelio originalumo šis Vabalas neprarastų, nes restauruojant automobilius, visada tenka keisti nemažai kėbulo, apdailos ir variklio dalių. Kai kada žmonės taip pat vaikšto su neoriginaliom dalim :D.
Gerokai pažeistas priekinis ratas, nemažai kliuvo ir jam. Bijau, kad gali būti sulenkta apatinė pakabos svirtis.
Dėl nuvažiuoto Vabalo atstumo 53.370 km. galima ir suabejoti, nes Vabalų spidometre būna tik penki skaičiai, dėl to sunku spręsti kiek jis iš tikro yra nuvažiavęs, tačiau stebuklų pasitaiko.
Dėl Vabalo metų. Tokie galiniai žibintai kartu su sparnais Vabalams buvo komplektuojami 1967-1972 metais. Žvelgiant į šio Vabalo komplektavimą, jis atitinka 1972 metus. Čia, arba pakeisti galiniai sparnai, arba pakeisti metai. Jei parašytumėte kėbulo ir variklio numerius, galima būtų tiksliai pasakyti, kada Vabalas pagamintas ir, ar atitinka kėbulo ir variklio metai. Nes labai dažnai pasitaiko, kad tokių metų Vabale būna įdėtas jau kitas variklis.
Vabalas tikrai prižiūrėtas ir gal būt jau restauruotas, buferiai nesulankstyti ir neaprūdiję. Vabalas pažymėtas ''L'' raide, buferiai kaip tik su guminėmis juostelėmis. ''L'' žymėjimui tokius buferius kaip tik ir montavo.
User avatar
Sigis'
Admin
Posts: 304
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 13:47
Location: Vilnius

Post by Sigis' »

Marius klausė, kiek apytikriai toks Vabalas galėtų kainuoti Vokietijoje. Manau jo kaina galėtų svyruoti nuo 1000 litų iki 5000 litų. Tačiau apie kainas kalbėti labai sudėtinga, tai priklauso nuo pardavėjo. Kartais du visiškai identiški automobiliai gali turėti milžinišką kainų skirtumą, kiekvienas žmogus kainą įsivaizduoja savaip.
Kartais pasitaiko labai gerai išlaikytų Vabalų - autentiški neperpūvę slenksčiai ir sveikas dugnas. Bet tai labai didelė retenybė. Dažniausiai tokių metų automobiliai jau yra perlopyti arba skylėti. Jei šis Vabalas yra idealiai išlaikytas, šeimininkas gali prašyti ir 10.000 litų. Tačiau pastebėjau, kad Vakarų Europoje daužti ar labai supuvę automobiliai dažniausiai parduodami labai pigiai, nes atstatyti stipriai sulankstytą kėbulą gali tik rimtesni specialistai ir tokie darbai kainuoja labai brangiai. Dėl to automobilis stovi ilgai neperkamas, kol galų gale jis parduodamas už labai mažą kainą.
Šeimininkas gali prašyti labai daug, suprantama, jis už Vabalą sumokėjo apie 10.000 litų, po to dar remontavo variklį, viską sudėjus 15 tūkstančių, o realiai parduoti dabar tokį daužtą galėtų daugiausiai tik už 5000 litų.
Panaršius po www.mobile.de ir po www.autoscout24.de , pigiausių Vabalų kaina prasideda nuo 1000 litų, jie gerokai surūdiję arba daužti.

Žymėjimas L raide
''L'' raidė tai žodžio ''liuks'' trumpinys.
Tais senais gerais laikais pasaulio automobilių gamintojai ėmė ''puošti'' savo gaminius įvairiomis žodžių trumpiniais abreviatūromis : L, S, GT, GTI, GL ir kt. Raidė ''L'' tuo metu (nuo 1969 iki 1977 m.) žymėjo Vabalo pagerintą ir dailesnę salono ir išorės įrangą. Vokiečiai tai vadindavo ''L - Paket'', o Vabalą aprūpindavo:
1. dviem baltais papildomais galinės eigos žibintais (trečia skiltis galiniame žibinte);
2. abiejuose buferiuose išilgine gumine juostele (išvengti nežymių smūgių ir įbrėžimų);
3. interjero kilimine danga;
4. kišene dešinėse duryse;
5. abejomis peleninėmis galiniams keleiviams;
6. dviejų padėčių vidiniu veidrodėliu;
7. grimo veidrodėliu priekyje sėdintiems keleiviams;
8. priekinio skydelio juodu plastikiniu apmušimu;
9. rankinio stabdžio įspėjančia lempute;
10. dėklo rakinama spynele.
Visa tai buvo žymima 1200 L, 1300 L, 1500 L, 1302 L ir 1303 L.

Žinoma šiais laikais tai skamba ironiškai, nes šių dienų pats pigiausias automobilis yra neįsivaizduojamas be minėtų atributų, bet tai tiesiog papraščiausia automobillių evoliucija. Be to Vabalas buvo bene pigiausias (ir kokybiškas) automobilis pasaulyje, o įvairios smulkios papildomos irangos galėjo įtakoti bendrą automobilio kainą. 1970 metais pigiausias Vabalas (1200) kainavo 4700 DM, ''L'' įranga papildomai galėjo kainuoti apie 400 DM. Priminsiu kad VW kabrioletas tuo metu buvo daug brangesnis už sedanus - 7500 DM, tačiau gaminamas visada tik su ''L'' įranga ir su galingiausiu tuo metu oru aušinamu varikliu 1600 cm3 (su 1,6 litro varikliais visi vabalai žymimi raide ''S''), o žymėjo kabrioletą 1970 metais ''VW 1302 LS Cabrio''.
Pabaigai dar priminsiu jog modelis 1302 gamintas 1970-1972 metais (galinė pakaba dvigubomis svirtimis, pusašiai šarnyriniai, priekinė pakaba MacPherson visiškai priešinga seniems įprastiems vabalams), šis modelis vėliau peraugo į modelį 1303 (1972-1975), kuris skiriasi priekiniu lenktu panoraminiu stiklu ir visiškai kitokiu priekiniu skydeliu.
Dėka priekinės MacPherson'o pakabos, modeliai VW 1302 ir VW 1303 turėjo gerokai erdvesnę bagažinę, o dėka dvigubintos galinės pakabos - geresnį stabilumą kelyje. Ir dar: dažnai ''L'' įranga iki šių dienų būna neišlikusi - pakeisti nuvargę buferiai, salono apmušimai persiūti, dėklo spynelė pakeista ir t.t.
mmariuss
Posts: 7
Joined: 2007 Nov 08 Thu, 18:47
Location: Jurbarkas

Post by mmariuss »

Gaila bet su mano norimu isgyti vabaliuku iskilo kazkokios draudimines problemos, kurios paaiskes tik kitos savaites antroje puseje, tad teks vos ne visa savaite nekantriai laukti blogu arba geru naujienu :( :)
po
Posts: 185
Joined: 2008 Apr 25 Fri, 14:51
Location: Vilnius

Post by po »

pridursiu, kad taip pat pakaitiniu daliu galima uzsisakyti per www.klokkerholm.com. ten galima rasti nemaza pasirinkima skardu net ir senesniems automobiliams. ypac europietiskiems. skardas i Lietuva importuoja UAB Remautlita (jei neklystu), todel atpuola dalis siuntimosi vargo, o ir pigiau zymiai gaunasi. esu kelis kart uzsisakinejes skardas is ju - likau patenkintas.
Valdemaras
Posts: 132
Joined: 2008 Feb 17 Sun, 17:31
Location: Radviliskis

Post by Valdemaras »

dar galima detales siustis is www.vwheritage.com ten labai yra visko daug. as siunciuosi tai is cia man kokybe ir kaina tai patinka
Post Reply