Sweiki wisi. Ash chia naujokas, nes kol ligi galo nenusprendzhiau imtis vw kaefer restauravimo, jais ne itin domejausi. Turiu nemazhai laisvo laiko, tai noriu nusipirkt vabaliuka ir pamegint kuo originaliau ji atrestauruoti. Tad gal galit man padeti ir plachiau mane su vabaliukais supazhindinti. Pagrindiniai klausimai man kyla:
1. Kokia kaina yra ju Lietuvoje ir kokia ish Vokietijos atvezhtu (70m-80m.)?
2. Gal yra kas restaurave panashiu metu vabala ir gali pasakyt kiek mazhdaug investawo i twarkyma?
3. Ar yra Lietuvoje ju daliu. Neskaitant e-shopu?
4. Ir ar tinka vabalas kasdieniniam naudojimui?
Labai achiu jei padesite. Galite prideti ir nuo sawes ko nepaminejau ir ka noretumet patarti naujokui... Achiu 8)
Prašau poros patarimų....
1. Kokia Vabalų kaina Lietuvoje ir kokia jų kaina Vokietijoje (70 ñ 80 m.) ?
Vabalų kainos Lietuvoje brangesnės. Vokietijoje kainos labai įvairios, bet galima surasti ir nebrangių. Vidutinė Vabalų kaina Lietuvoje 5000-8000 litų.
Vabalai buvo gaminti iki 2003 metų: iki 1977 metų vokiški, vėlesnių metų į Europą buvo atvežti iš Meksikos.
2. Gal yra kas restauravę panašių metų Vabalą ir gali pasakyti, kiek maždaug investavo į tvarkymą?
Galima nusipirkti jau restauruotą Vabalą, bet už juos Lietuvoje prašo apytikriai 10.000 litų. Nerestauruotas ir labai labai pavargęs Vabalas Lietuvoje kainuotų ne mažiau 2000 litų. Supuvusiąs kėbulo dalis galima sulopyti labai grubiai ir greitai, kėbulo lopymas kainuos sakysim 1000 litų. Bet galima restauruoti labai kruopščiai, kaip tai reikalauja visos restauravimo taisyklės. Tuomet kėbulo dalių keitimas, automobilio perdažymas, pakabos perrinkimas ir variklio remontas bendrai sudėjus kainuos 30.000 litų.
3. Ar yra Lietuvoje Vabalų dalių, neskaitant e-šopų?
Lietuvoje kai kuriose auto dalių parduotuvių kataloguose dar galima surasti dalių ir Vabalams, pavyzdžiui stabdžių cilindriukai, šarnyrai ar duslintuvai. Bet šiaip dalių galima nusipirkti iš Arūno Vilniuje.
4. Ar tinka Vabalas kasdieniniam naudojimui?
Visumoje tinka, tačiau reikia būti retro gerbėju, nes persėdus iš šiuolaikinio automobilio į klasikinį seną automobilį, jaučiamas didelis skirtumas.
Vabalu važinėti žiemą netinka, nes automobiliui dažnai būna apie 30 metų, per tiek metų kėbule yra atsiradę nemažai korozijos židinių. Keliuose žiemą barstoma druskų koncentracija labai pagreitina rūdijimą ir niokoti seną gražų automobilį tiesiog gaila.
Be to, nerestauruotuose automobiliuose dugne būna nemažai skylių. Salone atsiranda daug drėgmės, labai greitai aprasoja ir apšąla langai. Dažnai pasitaiko netvarkinga ir apleista šildymo sistema.
Europoje yra nemažai atvežtų 1995-1997 metais Meksikoje pagamintų Vabalų. 1,6 variklis, įpurškimas, kėbulo stovis taip pat būtų dar visai pakenčiamas. Tačiau jų Lietuvoje niekas nesiūlo, daugiausia jų yra Vokietijoje, jų kaina prasideda nuo 9000 litų.
Lietuvoje pirkti gerai restauruotą ir prižiūrėtą Vabalą už 10.000 litų tikrai apsimoka, nes restauruojant, po truputį susidaro didelės sumos, kurios dažnai viršyja 10.000 litų sumą.
Vabalų kainos Lietuvoje brangesnės. Vokietijoje kainos labai įvairios, bet galima surasti ir nebrangių. Vidutinė Vabalų kaina Lietuvoje 5000-8000 litų.
Vabalai buvo gaminti iki 2003 metų: iki 1977 metų vokiški, vėlesnių metų į Europą buvo atvežti iš Meksikos.
2. Gal yra kas restauravę panašių metų Vabalą ir gali pasakyti, kiek maždaug investavo į tvarkymą?
Galima nusipirkti jau restauruotą Vabalą, bet už juos Lietuvoje prašo apytikriai 10.000 litų. Nerestauruotas ir labai labai pavargęs Vabalas Lietuvoje kainuotų ne mažiau 2000 litų. Supuvusiąs kėbulo dalis galima sulopyti labai grubiai ir greitai, kėbulo lopymas kainuos sakysim 1000 litų. Bet galima restauruoti labai kruopščiai, kaip tai reikalauja visos restauravimo taisyklės. Tuomet kėbulo dalių keitimas, automobilio perdažymas, pakabos perrinkimas ir variklio remontas bendrai sudėjus kainuos 30.000 litų.
3. Ar yra Lietuvoje Vabalų dalių, neskaitant e-šopų?
Lietuvoje kai kuriose auto dalių parduotuvių kataloguose dar galima surasti dalių ir Vabalams, pavyzdžiui stabdžių cilindriukai, šarnyrai ar duslintuvai. Bet šiaip dalių galima nusipirkti iš Arūno Vilniuje.
4. Ar tinka Vabalas kasdieniniam naudojimui?
Visumoje tinka, tačiau reikia būti retro gerbėju, nes persėdus iš šiuolaikinio automobilio į klasikinį seną automobilį, jaučiamas didelis skirtumas.
Vabalu važinėti žiemą netinka, nes automobiliui dažnai būna apie 30 metų, per tiek metų kėbule yra atsiradę nemažai korozijos židinių. Keliuose žiemą barstoma druskų koncentracija labai pagreitina rūdijimą ir niokoti seną gražų automobilį tiesiog gaila.
Be to, nerestauruotuose automobiliuose dugne būna nemažai skylių. Salone atsiranda daug drėgmės, labai greitai aprasoja ir apšąla langai. Dažnai pasitaiko netvarkinga ir apleista šildymo sistema.
Europoje yra nemažai atvežtų 1995-1997 metais Meksikoje pagamintų Vabalų. 1,6 variklis, įpurškimas, kėbulo stovis taip pat būtų dar visai pakenčiamas. Tačiau jų Lietuvoje niekas nesiūlo, daugiausia jų yra Vokietijoje, jų kaina prasideda nuo 9000 litų.
Lietuvoje pirkti gerai restauruotą ir prižiūrėtą Vabalą už 10.000 litų tikrai apsimoka, nes restauruojant, po truputį susidaro didelės sumos, kurios dažnai viršyja 10.000 litų sumą.
Achiu Achiu.. labai padejai. Tachiau negalvojau jog senas vabaliukas gali shitiek kainuoti. Na manau ieshkosiu Vokietijoj. Ai va dar turiu viena klausimeli. Ar labai skiriasi vabalai senesni ir naujesni? Ar tik galines lempos ir priekiniai posukiai?
Turiu dar viena pasiulyma ar patarima. Ar nebutu geriau sukurti atskira sekcija tokioms temoms kaip manoji. Matau jog daug kas klausia patarimu apie vabaliukus ir rasho juos i sekcija "perku auto". Na bet chia tik mano pasiulymas.
Turiu dar viena pasiulyma ar patarima. Ar nebutu geriau sukurti atskira sekcija tokioms temoms kaip manoji. Matau jog daug kas klausia patarimu apie vabaliukus ir rasho juos i sekcija "perku auto". Na bet chia tik mano pasiulymas.
Re: Prašau poros patarimų....
Dar papildysiu Sigita. Vabala galima nusipirkti pusetiname stovyje uz 2500-4000 lt, nupirkus kad ir uz 4000 lt, vistiek reiks remontuoti ir restauruoti, o tam (jeigu viska darysi pats) reikia irangos (suvirinimo aparato, kompresoriaus, slifuoklio ir t.t.), tai irgi kainuoja pinigus. As i savo vabalo restauravima idejau gal apie 1500 lt ir tai tik medziagos. Daug ka dariau skubedamas, tai buvo padaryta klaidu. Daliu Lietuvoje yra. O kasdieniniam naudojimui naudoti Vabala man tiesiog gaila, nors zinau kad, kai kas vazineja istisus metus .Svajoklis wrote:Sweiki wisi. Ash chia naujokas, nes kol ligi galo nenusprendzhiau imtis vw kaefer restauravimo jais ne itin domejausi. Turiu nemazhai laisvo laiko, tai noriu nusipirkt vabaliuka ir pamegint kuo originaliau ji atrestauruoti. Tad gal galit man padeti ir plachiau mane su vabaliukais supazhindinti. Pagrindiniai klausimai man kyla:
1. Kokia kaina yra ju Lietuvoje ir kokia ish Vokietijos atvezhtu (70m-80m.)?
2. Gal yra kas restaurave panashiu metu vabala ir gali pasakyt kiek mazhdaug investawo i twarkyma?
3. Ar yra Lietuvoje ju daliu. Neskaitant e-shopu?
4. Ir ar tinka vabalas kasdieniniam naudojimui?
Labai achiu jai padesite. Galite prideti ir nuo sawes ko nepaminejau ir ka noretumet patarti naujokui... Achiu 8)
Man regis ash machiau, kaip tu twarkei sawo mashiniuka xD. Buwai idejas fotos? Tai wat, tawo vabaliukas kaip tik apie ka ash ir galwoju... Jei nusipirkchiau uzh ~3000 lt dar vazhiuojanti, manau butu neblogai tikrai. Manau restauruojant lb twarkychiau tik kebula (korozijas) ir vazhiuokle, o jau weliau galwochiau apie salono ar wariklio remontus. Aishku jei newazhiuotu, pradechiau nuo variklio...
Dar viena labai svarbi detalė. Nusipirkus prasto stovio automobilį, prieš jį išardant reikia gerai pagalvoti, ar pavyks viską pabaigti iki galo. Nes paviršiuje galima pamatyti 10 kartų mažiau bėdų, negu iš tikrųjų yra. Žmogus pradžioje su dideliu entuziazmu imasi automobilio remonto, bet palengva ardant ir pamačius tikrąsias bėdas, kartais užsispyrimo pristygsta, darbai ima lėtėti, kol pagaliau visai sustoja. Automobilis tada paliekamas patvoryje ir pūva toliau. O dar po 10 metų viskas sukraunama į šiukšlyną. Taip atsitinka tikrai dažnai, tuomet geriau automobilio visai neardyti, priešingu atveju jis tiesiog numarinamas.
Pradėjus remonto darbus, reikia begalės įrankių. Palengva susidaro milžiniškos sumos.
Dėl Svajoklio pasiūlytos naujos temos. ''Perku automobilį'' skyriuje jau yra anksčiau parašytų temų šia tema, galima pasiskaityti ten.
O į Vabalo modifikacijų tipus atsakysiu trumpai. Vabalo techniniai sprendimai keitėsi kasmet iki 1974 metų ir jų labai daug. Nuo 1974 metų iki gamybos pabaigos 2003 metais, Vabalai galima sakyti visiškai nesikeitė. Išskyrus 1992 metus, kada meksikiečiai Vabalams ėmė montuoti 1,6 ltr. variklius su įpurškimu (iki tol 1,2 ltr.).
Pradėjus remonto darbus, reikia begalės įrankių. Palengva susidaro milžiniškos sumos.
Dėl Svajoklio pasiūlytos naujos temos. ''Perku automobilį'' skyriuje jau yra anksčiau parašytų temų šia tema, galima pasiskaityti ten.
O į Vabalo modifikacijų tipus atsakysiu trumpai. Vabalo techniniai sprendimai keitėsi kasmet iki 1974 metų ir jų labai daug. Nuo 1974 metų iki gamybos pabaigos 2003 metais, Vabalai galima sakyti visiškai nesikeitė. Išskyrus 1992 metus, kada meksikiečiai Vabalams ėmė montuoti 1,6 ltr. variklius su įpurškimu (iki tol 1,2 ltr.).
Na už 3000 lt tai bent aš nemanau, kad įmanoma rasti remontuotiną vabaliuką, bent per interneto skelbimus.Žinoma visad atsiranda tokių nepaskelbtų arba gerų derybininkų, bet nereik labai tikėtis...
O aš jau apie vabaliuko eksploataciją galiu tik pridėti. Nėra taip baisu, kaip Sigis sako . Aš pats persėdau iš apynaujės mašinos ir tikrai tikėjausi žymiai blogesnio varianto... Net vairas viena ranka sukiojasi... Žodžiu važinėjuosi kiekvieną diena ir problemų tikrai daug nematau . O ir tos skylės dugne ir kita korozija per daug nekenkia, tiesiog pribėga šiek tiek vandens, bet išgręži skylutes ir išbėga . Tiesiog reikia nusiteikti ir tada kiekviena kelionė su vabalu virs didžiausia pramoga !
O aš jau apie vabaliuko eksploataciją galiu tik pridėti. Nėra taip baisu, kaip Sigis sako . Aš pats persėdau iš apynaujės mašinos ir tikrai tikėjausi žymiai blogesnio varianto... Net vairas viena ranka sukiojasi... Žodžiu važinėjuosi kiekvieną diena ir problemų tikrai daug nematau . O ir tos skylės dugne ir kita korozija per daug nekenkia, tiesiog pribėga šiek tiek vandens, bet išgręži skylutes ir išbėga . Tiesiog reikia nusiteikti ir tada kiekviena kelionė su vabalu virs didžiausia pramoga !
...o as galvojau cia tik as buvau toks patrakes:) Kai turejau savo pirmaji vabaleli (tai buvo pirmasis mano automobilis, su kuriuo ir ismokau normaliai vaziuoti:), vazinejau su juo istisus metus, nepaisydamas to, kad ziema vairuodavau su kepure ir pirstinem, belaikydamas viena ranka vaira, kita pastoviai valydavau stikla, o apie kazkoki konforta issviso nelkalbu. Tarp kitko ziema prie -20 C kurdavosi be jokiu problemu. Netgi mano tevas esant dideliems salciams, kai neuzkurdavo Pasato, skolindavosi vabaleli.
Tuo metu man tikrai buvo gera, ir jausdavau didziuli malonuma tai darydamas. Taciau po kurio laiko vabalelis, ne be lietaus, slabdribos ir drusku pagalbos visiskai sugriuvo ir teko jo atsisakyti vardan kito.
Siai dienai as galiu pasakyti, kad sio savo masiniuko ziema as tikrai neeksploatuociau ir nevien del konforto nebuvimo, taciau ir del pagarbos jam.
Tuo metu man tikrai buvo gera, ir jausdavau didziuli malonuma tai darydamas. Taciau po kurio laiko vabalelis, ne be lietaus, slabdribos ir drusku pagalbos visiskai sugriuvo ir teko jo atsisakyti vardan kito.
Siai dienai as galiu pasakyti, kad sio savo masiniuko ziema as tikrai neeksploatuociau ir nevien del konforto nebuvimo, taciau ir del pagarbos jam.
Na ish tiesu gawau geru patarimu ir nauju zhiniu. Manau man tikrai nepritruks noro twarkyti mashina.. O del wiso ardymo, tai ir ash galwojau jog ish pradzhiu twarkysiu kas lb aki rezhia, tada wisas dugnas, wazhiuokle... Na wiskas su laiku, o ne wienu metu. O del zhiemos, tai druska keliuose taip stipriai eda vabalus? xD.
O del tos naujos temos, tai turejau galvoje padaryti nauja skilti pagrindiniame puslapyje.
Achiu uzh wiska, kuo pagelbejot man.
O del tos naujos temos, tai turejau galvoje padaryti nauja skilti pagrindiniame puslapyje.
Achiu uzh wiska, kuo pagelbejot man.