Sveikinu Mindaugą pagaliau įsigijus išsvajotą autobusėlį. Sekiau jo parašytas temas oldtimer forume ir nutariau painformuoti plačiau Mindaugo pirkinį, nes autobusėlis Lietuvoje tikrai retas. Tikiuosi Mindaugas neužpyks už mano saviveiklinį rašinėlį ir perkeltas nuotraukas.
Mindaugas autobusėlio paiešką pradėjo gegužės mėnesį, išnaršė daug tinklapių ir išmąstė galybę įvairiausių variantų, netgi svarstė, kaip atsigabenti autobusėlį iš JAV, nes jie ten pigesni ir nemažas pasirinkimas. Pagaliau autobusėlį surado Danijoje. Visą savo amžių autobusėlis yra praleidęs Švedijoje ir tik vėliau atsidūrė Danijoje.
Autobusėlio modifikacija yra taip pat viena iš retesnių: vairas įprastoje kairėje pusėje, o salono durys ne dešinėje, kaip paprastai, o kairėje, tiesiog už vairuotojo. Variklis taip pat ne dažnai pasitaikantis T1 autobusėliuose - 31 KW.
Pirkinį Mindaugas įsigyjo rugpjūčio 9 dieną, vėliau automobilis keltu atplukdytas į Klaipėdą ir pagaliau rugpjūčio 17 dieną vienuolikos langų 1965 metų gamybos autobusėlis VW T1, pasiekė Vilnių. Kelionė buvo sunki ir nesėkminga, transportuojant nukentėjo autobusėlio priekis. Tačiau žvelgiant į Mindaugo pasiryžimą įveikti visas negalias, priekio įlenkimas viso labo atrodo kaip smulkmena.
Pamačius nuotraukas tikrai darosi baugu, ar pavyks Mindaugui įveikti visus kėbulo pervirinimo darbus, autobusėlis tikrai nemenkai paėstas kandžių.
Tai kol kas vienas iš unikalių darbų Lietuvoje, kai automobilis atvežamas iš užjūrio ir jis bus bandomas prikelti tiesiog iš nebūties, nes dauguma tokio stovio automobilių dažniausiai susilaukia pačio liūdniausio likimo.
Linkiu Mindaugui tolesnės kantrybės ir užsispyrimo, darbas laukia tiesiog milžiniškas.
Pirma nuotrauka daryta Danijoje.
Antra nuotrauka jau Vilniuje.
VW T1 autobusėlis (Mindaugas)
Re: VW T1 autobusėlis (Mindaugas)
Aciu uz palaikyma, tik labiau sustipreja noras padirbeti prie projekto.VWmotoriukas wrote:Sveikinu Mindaugą pagaliau įsigijus išsvajotą autobusėlį. Sekiau jo parašytas temas oldtimer forume ir nutariau painformuoti plačiau Mindaugo pirkinį, nes autobusėlis Lietuvoje tikrai retas. Tikiuosi Mindaugas neužpyks už mano saviveiklinį rašinėlį ir perkeltas nuotraukas.
Mindaugas autobusėlio paiešką pradėjo gegužės mėnesį, išnaršė daug tinklapių ir išmąstė galybę įvairiausių variantų, netgi svarstė, kaip atsigabenti autobusėlį iš JAV, nes jie ten pigesni ir nemažas pasirinkimas. Pagaliau autobusėlį surado Danijoje. Visą savo amžių autobusėlis yra praleidęs Švedijoje ir tik vėliau atsidūrė Danijoje.
Autobusėlio modifikacija yra taip pat viena iš retesnių: vairas įprastoje kairėje pusėje, o salono durys ne dešinėje, kaip paprastai, o kairėje, tiesiog už vairuotojo. Variklis taip pat ne dažnai pasitaikantis T1 autobusėliuose - 31 KW.
Pirkinį Mindaugas įsigyjo rugpjūčio 9 dieną, vėliau automobilis keltu atplukdytas į Klaipėdą ir pagaliau rugpjūčio 17 dieną vienuolikos langų 1965 metų gamybos autobusėlis VW T1, pasiekė Vilnių. Kelionė buvo sunki ir nesėkminga, transportuojant nukentėjo autobusėlio priekis. Tačiau žvelgiant į Mindaugo pasiryžimą įveikti visas negalias, priekio įlenkimas viso labo atrodo kaip smulkmena.
Pamačius nuotraukas tikrai darosi baugu, ar pavyks Mindaugui įveikti visus kėbulo pervirinimo darbus, autobusėlis tikrai nemenkai paėstas kandžių.
Tai kol kas vienas iš unikalių darbų Lietuvoje, kai automobilis atvežamas iš užjūrio ir jis bus bandomas prikelti tiesiog iš nebūties, nes dauguma tokio stovio automobilių dažniausiai susilaukia pačio liūdniausio likimo.
Linkiu Mindaugui tolesnės kantrybės ir užsispyrimo, darbas laukia tiesiog milžiniškas.
Pirma nuotrauka daryta Danijoje.
Antra nuotrauka jau Vilniuje.
Autobuselis jau garaze, bus ieskoma erdvesne vieta jo restauracijai.
Siek tiek patikslinimu pagal pirmaji pristatyma: autobuselio priekis buvo sudauzytas pakraunant Danijoje, per daug nenusimenu, nes is kompensacijos greiciausiai teks nupirkti visa front panel.
Zadu ji visiskai isrengti ir pradeti prikelineti. Ko nepavyks prikelti - bus perkamos naujos dalys. O ir siaip - isores elementu (skardu) zadu pirkti. Apsiziuresiu kas per kokybe, yra daug www saitu su daliu katalogais. Pvz priekine rato arka (metaline dalis virs rato gerai matoma is isores) olandijoje, vokietijoje kainuoja ~90 EUR, lenkijoje ~160 ZL. Pinigu sueis nemazai. Nerestauruotu neblogos bukles kainos prasideda nuo 7000-9000 EUR, tikiuosi iki tos sumos visa sutvarkyti. Svarbiausia yra variklis, nereikes jo kazkur ieskoti.
O siaip jo konstrukcija gana primityvi, vis tik pradetas projektuoti manau karo metais, be dideliu technologiju.
Gal but sukursiu atskira www puslapi, jei ne - vis tiek matysite prikelimo proceso nuotraukas cia arba oldtimeryje.
Darbai nebus labai spartus del daug priezasciu, bet tikiuosi jei ne i kitu metu pabaiga, tai 2009 pavasario sezona atidaryti..aisku jei neapims depresija pradejus isrinkineti:)
Jei turėsite geras remonto sąlygas, geriau neskubėkite. Geriau tegul remontas trunka nors ir 5 metus, svarbu nedaryti klaidų. Vėliau žymiai maloniau bus turėti išbaigtą daiktą ir nereikės gailėtis dėl neišbaigtų darbų.
Turiu pasiūlymą. Retsykiais savo remonto fronte renkite ''vakarėlius''. Tai yra, ateina keli partizanai, jiems į rankas įbrukamas metalinis šepetys ir pirmyn į kovą su rūdimis. Keli vakarėliai, kelios atakos su alaus priedanga ir rūdžių kaip nebūta .
Ir pabaigai dar vienas vaizdinis pasiūlymas.
Turiu pasiūlymą. Retsykiais savo remonto fronte renkite ''vakarėlius''. Tai yra, ateina keli partizanai, jiems į rankas įbrukamas metalinis šepetys ir pirmyn į kovą su rūdimis. Keli vakarėliai, kelios atakos su alaus priedanga ir rūdžių kaip nebūta .
Ir pabaigai dar vienas vaizdinis pasiūlymas.
Latvių tinklapio www.vabole.lv administratorius Peteris, mūsų tinklapyje pasirašantis vabole.lv vardu, šiandien parašė žinutę apie parduodamas kai kurias autobusėlio dalis ir įdėjo latvių Vabalų forumo nuorodą apie savo restauruojamą T1 autobusėlį. Štai žinutės tekstas:
my lithuanian is bad, but i still understood that someone is seeking T1 parts. i have left few after renovation. so if need something, just drop a mail: vabole@vabole.lv
my resto project with pics is here:
http://www.india.lv/phpBB2/viewtopic.ph ... &start=135
Žinutė buvo įdėta mūsų forumo skelbimų dalyje:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=144
my lithuanian is bad, but i still understood that someone is seeking T1 parts. i have left few after renovation. so if need something, just drop a mail: vabole@vabole.lv
my resto project with pics is here:
http://www.india.lv/phpBB2/viewtopic.ph ... &start=135
Žinutė buvo įdėta mūsų forumo skelbimų dalyje:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=144
sveiki, truputis info apie mano autobuseli:
pradejau isrinkinejimo darbus, padirbejau po pora valandu keleta vakaru. Atsiverineja ziaurus vaizdelis kuo toliau ardau, bet viskas sutvarkoma, pakeiciama.. Labiausiai truksta vietos, todel greitu laiku ieskosiu didesnes patalpos, nezinau kaip seksis su paieskom.
Po truputeli kuriu ir www puslapi, nesu niekad to dares, todel nesu isitikines kad lengvai paleisiu ji i gyvavima..
Paciame autobuselyje yra islikusios visos lenteles, viena is ju su M-kodais (kaip suprantu anksciau visa papildomai uzsakoma iranga buvo pazymeta spec kodu). Taigi yra kodas 119 ir 415:
119 - Eberspacher BN4 gas heater
415 - Sweden Equipment including 119 and 209
209 - PVC Tilt instead of canvas (apie ka cia kalba ir nesupratau dar)
Idomiausias dalykas - BN4 sildytuvas, kaip suprantu cia analogas WEBASTO. Stovi prie variklio RAKETA, kuri naudoja benzina tiesiai is degalu bako, dirba kaip atskiras mini varikliukas ir pucia silta ora i variklio skyriu ir salona. Dirba salygom nuo +10 iki -40 temp. Prie vairuotojo yra rankenele, trukteli ja, isijungia RAKETA, pasildzius auto veliau turbut lengvai uzsikuria kaip paprastai su rakteliu. Tik svarbiausias dalykas - nezinau ar ta RAKETA gyva, greiciausiai teks ir ja prikelineti. Visagalio interneto deka jau suradau visa jos schema.
Bus daugiau:)
pradejau isrinkinejimo darbus, padirbejau po pora valandu keleta vakaru. Atsiverineja ziaurus vaizdelis kuo toliau ardau, bet viskas sutvarkoma, pakeiciama.. Labiausiai truksta vietos, todel greitu laiku ieskosiu didesnes patalpos, nezinau kaip seksis su paieskom.
Po truputeli kuriu ir www puslapi, nesu niekad to dares, todel nesu isitikines kad lengvai paleisiu ji i gyvavima..
Paciame autobuselyje yra islikusios visos lenteles, viena is ju su M-kodais (kaip suprantu anksciau visa papildomai uzsakoma iranga buvo pazymeta spec kodu). Taigi yra kodas 119 ir 415:
119 - Eberspacher BN4 gas heater
415 - Sweden Equipment including 119 and 209
209 - PVC Tilt instead of canvas (apie ka cia kalba ir nesupratau dar)
Idomiausias dalykas - BN4 sildytuvas, kaip suprantu cia analogas WEBASTO. Stovi prie variklio RAKETA, kuri naudoja benzina tiesiai is degalu bako, dirba kaip atskiras mini varikliukas ir pucia silta ora i variklio skyriu ir salona. Dirba salygom nuo +10 iki -40 temp. Prie vairuotojo yra rankenele, trukteli ja, isijungia RAKETA, pasildzius auto veliau turbut lengvai uzsikuria kaip paprastai su rakteliu. Tik svarbiausias dalykas - nezinau ar ta RAKETA gyva, greiciausiai teks ir ja prikelineti. Visagalio interneto deka jau suradau visa jos schema.
Bus daugiau:)
Sveiki,
Dėkoju už informaciją, lauksime naujų žinių ir gerų naujienų.
Skandinavijos šalims VW automobilius komplektuodavo kartu su papildomais benzininiais pečiukais. Šalys drėgnos ir šaltos, taigi tekdavo automobilius papildomai aprūpinti šiluma.
Eberspächer gamintojas pasaulyje žinomas ir populiarus, sudarius sutartį su VW, šis gamintojas Volkswagenui tiekė savo gaminius įvairiausiems automobiliams.
Valdo švediškas 1965 metų Vabalas taip pat turėjo panašų šildytuvą: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=81
Nuotraukoje T1 autobusėlio Eberspächer šildytuvas.
Dėkoju už informaciją, lauksime naujų žinių ir gerų naujienų.
Skandinavijos šalims VW automobilius komplektuodavo kartu su papildomais benzininiais pečiukais. Šalys drėgnos ir šaltos, taigi tekdavo automobilius papildomai aprūpinti šiluma.
Eberspächer gamintojas pasaulyje žinomas ir populiarus, sudarius sutartį su VW, šis gamintojas Volkswagenui tiekė savo gaminius įvairiausiems automobiliams.
Valdo švediškas 1965 metų Vabalas taip pat turėjo panašų šildytuvą: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=81
Nuotraukoje T1 autobusėlio Eberspächer šildytuvas.
Va butent toks ir yra, jau spejau ji isimti. Vabale jis siek tiek mazesnis, ten gal but BN2 modelisVWmotoriukas wrote:Sveiki,
Dėkoju už informaciją, lauksime naujų žinių ir gerų naujienų.
Skandinavijos šalims VW automobilius komplektuodavo kartu su papildomais benzininiais pečiukais. Šalys drėgnos ir šaltos, taigi tekdavo automobilius papildomai aprūpinti šiluma.
Eberspächer gamintojas pasaulyje žinomas ir populiarus, sudarius sutartį su VW, šis gamintojas Volkswagenui tiekė savo gaminius įvairiausiems automobiliams.
Valdo švediškas 1965 metų Vabalas taip pat turėjo panašų šildytuvą: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic.php?t=81
Nuotraukoje T1 autobusėlio Eberspächer šildytuvas.
kainos nerasysiu vien tik nenoredamas klaidinti zmoniu... Jei pasakysiu 1000 EUR, o kitam skelbime bus 3000 EUR, tai visiskai nieko nereiskia... Galbut i ta 1000 reikia dar keliolika kartu tiek ideti..vitalijus wrote:Jai nepaslaptis, kiek kainavo T1??
Mano autobuselio bukle ne bloga, o tragiska.. bet darbai juda