Esu bandęs šratuoti įvairias dalis, tarp jų ir T2 variklio dangtį, tai šiek tiek ištampė metalą. Čia gal labiau priklauso nuo darbinio slėgio, bet kiek bandžiau tai šratai palikdavo išdaužytą paviršių.
VW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
o smeliuoti ir sratuoti gal tik tas vietas kurios jau edamos rudziu? o ten kur visiskai yra ledas tai neliesti isvis tik ant virsaus dazyti??? kai manote?
Labai daug detalių esu smėliavęs ir šratavęs, galiu pasakyt rezultatas panašus, aišku storesnį, labiau pažeistą smaluotą metalą geriau šratuoti. Dėl metalo ištampymo, viskas priklauso nuo darbininko kuris valdo valymo įrenginį, reikia prašyti, kad skardas valytų mažesniu slėgiu (misija beveik neįmanoma) tada skardos neišsitampo. Valyti tik atskiras korozijos pažeistas vietas galima, bet paskui kai reikės sulyginti špakliavimu tas vietas su nevalytu paviršiumi, tai bus labai sunkus daug kruopštumo ir laiko reikalaujantis darbas, jūsų teisė rinktis.
aš nečiešinu, bet į jūsų transporto priemonę ant keturių ratų galėjo netyčia isimesti koks defekčiukas kuris užblokavo jūsų babinos kardaninį guolį ir pažeidė magnetolos laidus per kuriuos nebeveikė sėdynes atlošas ir iš įtampos suplyšo raktų pakabukas. :DD
zaparozec wrote:aš nečiešinu, bet į jūsų transporto priemonę ant keturių ratų galėjo netyčia isimesti koks defekčiukas kuris užblokavo jūsų babinos kardaninį guolį ir pažeidė magnetolos laidus per kuriuos nebeveikė sėdynes atlošas ir iš įtampos suplyšo raktų pakabukas. :DD
Įtariu Šalčininkuose ne tik kontrabanda rūkoma, bet ir kai kas linksmiau