Norint prie seno bugno (5 skyliu) pritaikyti naujus ratlankius, pirmas variantas: galima senuose bugnuose dalinimo stakliu pagalba tiksliai padaryti naujas norimo ismatavimo skyles.
antras variantas: reiktu kreiptis i kvalifikuota tekintoja, kuris be jokiu sunkumu pagamins taip vadinamas "rastafkes", liet. kiti vadina adapteriais.. isoriniu skyliu matmenis paimti nuo stabdziu bugnu, o vidines nuo nauju ratlankiu ir vsio..
Manau neverta keisti senu originalių ratlankių, tai klasika, čia ir yra visas grožis.
Darant įvairias papildomas šaibas ar dar ką nors, išsileis krūva pinigų, o norimo efekto nebus, nes perdirbti ratlankių tvirtinimą sudėtingas darbas, neužmirškime, kad ratlankį centruoja centrinė skylė, o varžtai tik laiko ratlankį. Tų metų stabdžių būgnai ypatingos konfigūracijos, todėl manau tiksliai padaryti ir pritaikyti šaibas bus sudėtinga ir brangu. Geriau investuoti į gerą korozijos nuvalymą ir nudažymą
na del klasikinio vaizdo visiskai sutinku.. bet kad brangu ar lb sudetinga tai ne visiskai pritarciau.. as dares tokias saibas, uz ju gamyba sumokejau 150lt. zmogus kuris dirba tekintoju tikrai zino ka reiskia tikslumas, iscentravimas ir t.t. tad gamyba turint visus matmenis nera jau tokia ir sudetinga.
Aš manau kad nereikėtu gadinti senų būgnų, nebent jie labai susidėvėję.Žiūrint kokius ratus dėti, jei naujesnio vabalo, tai manau reiktu susirast naujus bugnus, manau naujesnio galimo gauti lengviau. O jei deti lietus ratus, tai geriau gadinti naujesnio
Vabalui apytiksliai reikėtų tokių išmatavimų 5x198, tai penkių tvirtinimo skylių ir 198 mm atstumu tarp tvirtinimo skylių, apie centrinę kiaurymę aš jau nekalbu, ir dar reikėtu neužmiršti apie ratlankių tvirtinimo plokštumos išnešimą už geometrinio rato centro. Su per dideliu teigiamu išnešimu pakrautam vabalui padangos lies sparnus, o per didelis neigiamas išnešimas trukdys atlikti posūkius - padanga klius į "šakę". Na bet aš jokiu būdu nesu prieš svajonę vabalą papuošti "lietnykais".
Nauji lieti ratlankiai gali buti EMPI 5-Spoke 5,5x15 5-varztu, kataloge radau. Kaina apie 2250 norvegisku kronu + mokesciai uz viena vnt! smagumelis, tai apie 1000lt uz viena ratlanki. Smagios kainos cia toj Norvegijoj, manau perkant bet kur kitur tik ne NO, kaina bus siek tiek mazesne...
Valdas wrote:Manau neverta keisti senu originalių ratlankių, tai klasika, čia ir yra visas grožis.
hmm, perskaiciau ir susimasciau... apie ratu centravima ir as tap maniau kol neatejo reikalas savo ratlankiu keist. Mano priekiniai ratlankiai graziai uzsimauna ant asies, bet vat gale bugnu centrine asis/verzle mazesnio skersmens ir ratlanki reikia paciam stengtis kuo tiksliau prisiverzt varztais. gal man kazko truksta? jei taip tai pakomentuokit ko, o jei ne tai tada Valdo teignis pusiau teisingas...
kataloge tap pat radau "adapteri" 5 varztu ratlankiam uzdet ant bugniniu stabdziu su 4 skylem. kaina nurodyta 737kr + pvm, NOK uz pora. bet ir vel tenka pridurti kad cia kaina norvegiska
1. Ratlankis ant priekines asies.
2. O cia vaizdelis nuo galinio ratlankio.
Kuo VW skirtingesni tuo idomiau pasaulyje islike ju milijona, ne apie paskutini egzemplioriu snekam, tad tegul fantazija liejasi laisvai Manau tuos adapterius tikrai galima parsisiust is UK ir kaina bus mazesne nei as radau...
Sutinku su Jumis vyruciai 100% Niekada nemegau "bandos principo", kaip vienas, taip ir visi - nesamone. Reikia daryti kaip paciam patinka ir maziau klausytis kitu, nes visiem neitiksi, o vabaliuka daraisi sau Kaip pasake Scardeep - tegul fantazija liejasi laisvai
Na isiterpsiu ir as.
Mano nuomone, jei mano vabalas butu su 5 skyliu ratlankiais, tai tikrai neieskociau kazko kito, nes ant ju dedasi didelis grazus kalpokas, po to dar nera ausinimo skyliu ratlankyje (bugnams), tad nudazai ratus masinos spalva, uzdedi balta juosta ant padangos ir vaizdas tikrai labai geras buna...