Sveiki,
suprantu, kad tai ne VW, tačiau tikrai įdomus autobusėlis ir tinka šio skyrelio dvasiai.
nutariau patenkinti jūsų smalsulį ir parodyti, kaip vyksta mano darbai.
Susipažinkite:
Mano Bitė Maja (MB).
Taip pirmą kartą ją pamačiau ir pamilau.
F.
Bitė Maja - MB
Trumpai apie sudėtingą šio modelio istoriją.
Autobusėlio istorija gan įdomi, modelis nemažai kartų keitė šeimininkus ir vardus.
Automobilis sukurtas Tempo gamintojo kaip naujoji Matador modifikacija apie 1965 metus. Tempo bendrovė ir gamykla tuo metu veikė Harburge, tai yra viename iš Hamburgo miesto dalių, todėl šį modelį dažnai vadina Harburger Transporter.
1965 metais Tempo gamintojui susiliejus su automobilių bendrove Hanomag, automobilis perėmė naujojo šeimininko vardą. Gamyba prasidėjo 1966 metais Rheinstahl-Hanomag vardu, nes Hanomag priklausė pagrindinei vadovaujančiai įmonei Rheinstahl.
Autobusėlių gamą sudarė modeliai F 20, F 25, F 30 ir F 35. Bendras leistinas svoris nuo 2000 iki 3550 kilogramų. Sukurtos įvairios Hanomag kėbulų versijos - krovininiai, turistiniai ir mikroautobusai.
Variklis priekyje, varantieji ratai taip pat priekiniai. Gamintas su dyzeliniais ir benzininiais varikliais, dyzelinius variklius gamino Hanomag, o benzininius variklius tiekė Anglų gamintojas Austin.
1969 metais prisijungus dar vieną sunkvežimių gamintoją, autobusėlis keičia pavadinimą ir pradedamas vadinti Hanomag-Henschel vardu.
1970 metais automobilio gamybos licenziją įsigyja Daimler Benz, nuo šiol automobilius ima gaminti ir Mercedes-Benz, jų modelių pavadinimai pervardijami į šiuos: L 206 D, L 207, L 306 D ir L 307. Nutraukiama Hanomag dyzelinių variklių gamyba, dyzelinius variklius ėmė gaminti Mercedes, benzininius kaip ir ankščiau tiekė Austin gamintojas.
Nuo 1970 iki 1975 metų, tiek Hanomag-Henschel, tiek Mercedes-Benz autobusėliai gaminti lygiagrečiai ir identiškomis konstrukcijomis. Gamintojas Hanomag-Henschel autobusėlių gamybą nutraukė 1975, o Mercedes-Benz 1977 metais.
1977 metais Daimler-Benz ėmėsi naujesnio, Mercedes-Benz T1 modelio gamybos (1977ñ1995).
Nuo 1970 iki 1977 metų pagaminta 304.000 Hanomag-Henschel - Mercedes-Benz autobusėlių.
Harburger Transporter autobusėliai pagal licenziją gaminti ir Indijoje, pavadinimu Bajaj Tempo Matador.
Apie tai Vikipedijoje: http://de.wikipedia.org/wiki/Harburger_Transporter
Autobusėlio istorija gan įdomi, modelis nemažai kartų keitė šeimininkus ir vardus.
Automobilis sukurtas Tempo gamintojo kaip naujoji Matador modifikacija apie 1965 metus. Tempo bendrovė ir gamykla tuo metu veikė Harburge, tai yra viename iš Hamburgo miesto dalių, todėl šį modelį dažnai vadina Harburger Transporter.
1965 metais Tempo gamintojui susiliejus su automobilių bendrove Hanomag, automobilis perėmė naujojo šeimininko vardą. Gamyba prasidėjo 1966 metais Rheinstahl-Hanomag vardu, nes Hanomag priklausė pagrindinei vadovaujančiai įmonei Rheinstahl.
Autobusėlių gamą sudarė modeliai F 20, F 25, F 30 ir F 35. Bendras leistinas svoris nuo 2000 iki 3550 kilogramų. Sukurtos įvairios Hanomag kėbulų versijos - krovininiai, turistiniai ir mikroautobusai.
Variklis priekyje, varantieji ratai taip pat priekiniai. Gamintas su dyzeliniais ir benzininiais varikliais, dyzelinius variklius gamino Hanomag, o benzininius variklius tiekė Anglų gamintojas Austin.
1969 metais prisijungus dar vieną sunkvežimių gamintoją, autobusėlis keičia pavadinimą ir pradedamas vadinti Hanomag-Henschel vardu.
1970 metais automobilio gamybos licenziją įsigyja Daimler Benz, nuo šiol automobilius ima gaminti ir Mercedes-Benz, jų modelių pavadinimai pervardijami į šiuos: L 206 D, L 207, L 306 D ir L 307. Nutraukiama Hanomag dyzelinių variklių gamyba, dyzelinius variklius ėmė gaminti Mercedes, benzininius kaip ir ankščiau tiekė Austin gamintojas.
Nuo 1970 iki 1975 metų, tiek Hanomag-Henschel, tiek Mercedes-Benz autobusėliai gaminti lygiagrečiai ir identiškomis konstrukcijomis. Gamintojas Hanomag-Henschel autobusėlių gamybą nutraukė 1975, o Mercedes-Benz 1977 metais.
1977 metais Daimler-Benz ėmėsi naujesnio, Mercedes-Benz T1 modelio gamybos (1977ñ1995).
Nuo 1970 iki 1977 metų pagaminta 304.000 Hanomag-Henschel - Mercedes-Benz autobusėlių.
Harburger Transporter autobusėliai pagal licenziją gaminti ir Indijoje, pavadinimu Bajaj Tempo Matador.
Apie tai Vikipedijoje: http://de.wikipedia.org/wiki/Harburger_Transporter
-
Kadangi rudenį orai greitai pradėjo šalti, pasidarė neįmanoma virinti buso šonų, nes derva pasidarė tąsi ir kieta. Todėl staigiai persimečiau į salono darbus. Kad viduje būtų bent kiek šilčiau, buso sienų tarpuose sukišau 2 cm storio putplasčio putas ir susukau 0,6 cm storio OSB plokštę, ant kurios jau galėsiu tapetuoti.
Tačiau šaltis skverbėsi iš supuvusių grindų, kurias taip pat teko paskubomis keisti. Jas nuėmus pasimatė, kad tik pagrindiniai buso balkiai sveiki. Visus surūdijusius skersinukus teko išmesti.
Duslintuvą laikinai nusprendžiau nupjauti, o vėliau jį pritvirtinti dugne, vairuotojo pusėje. Vietoje jo, įtaisiau kemperinį vandens baką, kurį teko įsigyti skelbimuose. Taip taupoma autobusėlio salono erdvė.
F.
Tačiau šaltis skverbėsi iš supuvusių grindų, kurias taip pat teko paskubomis keisti. Jas nuėmus pasimatė, kad tik pagrindiniai buso balkiai sveiki. Visus surūdijusius skersinukus teko išmesti.
Duslintuvą laikinai nusprendžiau nupjauti, o vėliau jį pritvirtinti dugne, vairuotojo pusėje. Vietoje jo, įtaisiau kemperinį vandens baką, kurį teko įsigyti skelbimuose. Taip taupoma autobusėlio salono erdvė.
F.
-
Bakas spėju apie 70 litrų, naudosiu vandeniui. Mano Majai jis idealiai tiko, nors pirkdamas nežinojau ar jis tiks.
Vandens bakas turėtų būti nuo Peugeot J5 ( http://www.autogidas.lt/peugeot-j5-1986-1935213.html ) busiuko.
F.
Vandens bakas turėtų būti nuo Peugeot J5 ( http://www.autogidas.lt/peugeot-j5-1986-1935213.html ) busiuko.
F.