Rekomenduotinas variklistas
Rekomenduotinas variklistas
gal kas turite zmogeli, turinti supratimo ir nebijanti prisiliesti prie 2.1 vandeniu ausinamo T3 variklio? Kalba eina apie mechanine dali, jokios elektros. Aciu uz rekomendacijas (galima ir per asmenines zinutes)
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
seip kas liecia mechanine dali, tai betkoks motoristas tau tai padarys. turiu viena ,,sena vilka,, jis visa gyvenima dare, perdarinejo ir tt... tuos busus , teko ir su juo paciam pasitart, neblogas vyrukas, tik kiek zinau dabar tuo nelabai uzsiima, bet paskambink gal ko gero isgirsi. 868672737 Stanislav
Re: Rekomenduotinas variklistas
Uzsikuria is pirmo kart pasukus rakteli. Pradejus vaziuoti is kart pasijaucia, kad visiskai nera jegos, vos vos begejasi, max jungi 3 begi. Isylant varikliui pradeda nebelaikyti apsuku, nebutinai gesta, bet ryskiai per zemos. Isylus varikliui jegos daugiau neatsiranda.Sigitas wrote:O kokios konkreciai bedos su tuo varikliu.
Turiu didziaja vw transporter gamintojo knyga. Pagal pozymius nurodoma apie 10-15 galimu priezasciu. Pradejau nuo katalizatoriaus, pabandziau - itakos neturi. Zvakes, dangtelis, laidai patikrinti, laisvos eigos voztuvelis uzdetas nuo sveiko variklio - niekas nepasikeite. Kuro filtras - naujas. Oro srauto matuokle su visu korpusu uzdeta nuo sveiko variklio - minimaliai pagerejo darbas, bet esmes nepakeite (oro srauto matuokle nustatyta gamykliskai ir jos reguliuoti nereikia, o pas mane dangtelis pasilydes ir jau buvo kistos rankos). Toliau galimos problemos: kuro siurblys, 2 temperaturos davikliai, purkstukai, kiauros zarnos, slegio reguliatorius, valdymo blokas, keletas reliu, keletas davikliuku, t.t.
Pradejau nuo kuro sistemos - paimi zarna i rankas, palenki - visa suskeldejusi ir vos ne luzta. Ne vienai dienai autobuselis - nutariau pakeisti visas zarnas, nuardziau. Variklio kas antras varztas uzpuves tiek, kad galvutes praktiskai apvalios ir nera kur normaliai rakto uzkabinti. Matyt pavazinetas per druskas ir tas gerokai paveike, nors isoriskai korozijos nedaug. Duslintuvas vietose beveik skyletas, nutariau ir ji sutvarkyti. Ir t.t.t.t.t. kol varikli beveik visai apnuoginau. Pasimate, kad keletas laidu nupuve, nors isoriskai ta pamatyti buvo sunkoka.
Tiesa, starteris buvo vos gyvas, galiausiai visai nusilpo. Kad ji isimti syncro variante, nurodoma nemazai ka padaryti, nes starteri uzstoja papildomas blokelis.
Taip besidarbuojant nusprendziau varikli nusiimti ir pilnai ji perziureti. Pats nuemimas uztruko palyginus simboliskai ir papildomu ranku tereikejo jau pati nuoga varikli nunesti po stogu.
Dabar jis visiskai nuogas, bet neatidarytas. Galima aisku ir nieko neatidarineti, bet manau verta paziureti jo bukle ir jei viskas tvarkoj surinkineti atgal. Visokias zarnas, davikliukus desiu naujus.
Tai ir reikia meistriuko, kuris paziuretu ir ivertintu mechanine bukle.
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
Tai, kad paziuret varikli reik nuimt galva ir padona, galva nuemus ja reik nuslifuot , kad nuslifuot ja reik isrinkt, o jai jau isrenki perziuret voztuvu lizdus ir voztuvu ivores kai galva bus nimta galesi pasiziuret ziedus, apvertes vatikli ir islupesalkunini galesi pasiziuret indeklus ir alkuninio kaklelius.
as va kai pasiziurejau tai parsiveziau savo varikli katik. Slifavau cilindrus, dejau kitus stumoklius ziedus, indeklus, galva nuslifuota, padaryti nauji voztuvu lizdai, padaryti nauji kampai voztuvams salnikeliai ir bla bla, vien zo neskaitant savo darbo apie 1000 lt gavosi
as va kai pasiziurejau tai parsiveziau savo varikli katik. Slifavau cilindrus, dejau kitus stumoklius ziedus, indeklus, galva nuslifuota, padaryti nauji voztuvu lizdai, padaryti nauji kampai voztuvams salnikeliai ir bla bla, vien zo neskaitant savo darbo apie 1000 lt gavosi
tai kad atidares nieko ispudingo nesurasi, apdeges stumoklis ir pan. kas neturi itakos tokiam gedimui.jeigu tepalo ne valgo, zarnu nepucia, kompresija gera tai vydui jieskot nera ko. ziurek variklio aprisima, kazkur kazka praleidai.siulau nenuiminet galvu.neuzsiimu varikliais bet teko sau padaryt ne viena kapitalini remonta sekmingai, ir manau kad tokiu problemu sprendimu nesurasi vyduje.
Neturiu normalaus supratimo, todel variklisto paieska reikalinga nebutinai vien lindimui i vidu. Noriu suprasti ar is viso ten verta lysti. Drasiai galiu esamoj busenos nusivalyti korpusa ir susirinkineti atgal. Daug galvuciu teko atsukti tik privirinus papildomus varztus, tai dabar bus tokios busenos, kad bet kuri varzta galima bus atsukti be spec priemoniu ir is vis, esant reikalui, pakartotinai daug patogiau nusiimti varikli. Blogiausia, kad nieko negaliu pasakyti apie tepalu ryjima ir pan., nes neturejau galimybes pakankamai pavazineti.runeris wrote:tai kad atidares nieko ispudingo nesurasi, apdeges stumoklis ir pan. kas neturi itakos tokiam gedimui.jeigu tepalo ne valgo, zarnu nepucia, kompresija gera tai vydui jieskot nera ko. ziurek variklio aprisima, kazkur kazka praleidai.siulau nenuiminet galvu.neuzsiimu varikliais bet teko sau padaryt ne viena kapitalini remonta sekmingai, ir manau kad tokiu problemu sprendimu nesurasi vyduje.
Bet kokiu atveju - aciu uz issakytas nuomones
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
zmogus daejo iki nuogo motoro, bet manau kad ardyt neverta! cia ne dyzelis kur reikalavimai visai kitoki ir ziauresni. jeigu yra kompresija, tepalu ne valgo, na ir tarpine tikrinama irgi paprastai neardzius variklio, tai ziuret reikia kitur, juolab pats zinai kiek tai kainuoja pinigu ir laiko.Guolis wrote:Kad jis variklio bukle apziuret nori, o isoriskai paziurejus tik prakiurusias tarpines tepamatysi.