Straipsnis: VW Golf blue-e-motion laimėjo pirmąsias ateities automobilių lenktynes:
http://www.autonews.lt/lt/?article=2205
Ištrauka iš straipsnio:
Golf blue-e-motion prototipas varomas ličio jonų baterijų. Elektros variklis sveria 80 kilogramų, pasiekia 115 AG ir gali nuvažiuoti 160 kilometrų atstumą vienu įkrovimu. Golf nuo 0 iki 100 km/val. pagreitėja per 11,8 sekundės. Maksimalus greitis yra apribotas iki 135 km/val.
315 kg sveriančios baterijos paslėptos Golf blue-e-motion automobilio
grindyse po bagažine, po galinėmis sėdynėmis ir tarp priekinių sėdynių.
Golf blue-e-motion sveria 205 kg daugiau už įprastą Golf modelį.
-> didesnė
VW elektromobiliai
Pasaulyje nuo neatmenamų laikų Vabalai ir autobusėliai perdaromi į elektromobilius, tarp jų yra T1 ir T2 autobusėlių, Karmann Ghia, Typ 3 ar VW 181. Egzistuoja daugybė tinklapių, siūlančių įsigyti pilnus elektrinius komplektus, kurie įvertinti nuo 15.000 iki 25.000 litų. Brangu, bet elektromobilių gerbėjai tvirtina, kad vieno kilometro kaina kelis kartus mažesnė už vidaus degimo automobilių nuvažiuojamą kelią.
Nuodugniai peržiūrėjus visą informaciją, visgi liūdina automobiliuose esantis didelis kiekis akumuliatorių ir nedidelis nuvažiuojamas atstumas. Egzistuoja ličio jonų akumuliatoriai, jie mažesni ir talpūs, tačiau jie labai brangūs. Todėl dažniausiai naudojami įprasti rūgštiniai akumuliatoriai, kurių kiekis automobilyje priklauso nuo savininko išankstinio projekto.
Elektrinių komplektų pasirinkimas didelis, tačiau nuvažiuojamas elektromobilio kelias vienu įkrovimu siekia nuo 30 iki 100 kilometrų. Pasirinkus 100 kilometrų nuvažiuojamą atstumą, automobilyje belieka tik dvi sėdimos vietos, visos kitos laisvesnės automobilio vietos tiesiogine prasme užkemšamos akumuliatoriais. Dažniausiai visi renkasi mažesnį akumuliatorių kiekį, tačiau vienu įkrovimu nuvažiuoti jie gali ne daugiau kaip 50 kilometrų.
Nuvažiuojamas atstumas dar priklauso nuo oro temperatūros, kelio reljefo bei važiavimo būdo.Žemoje temperatūroje, kalnuotoje vietovėje elektromobilis nuvažiuos žymiai mažiau, o jei dar spaudžiama iki "dugno", nuvažiuojamas kelias sutrumpės dar labiau.
Įdomu pabrėžti, kad vabaliniuose elektromobiliuose nėra smagračio ir sankabos, pavaros junginėjamos nespaudant sankabos pedalo ir važinėjama dažniausiai 2 ir 3 pavara. Pats elektrinis variklis jungiasi tiesiogiai prie pavarų dėžės ir smagratis su sankaba nereikalingi.
Didžiausio galingumo varikliams (144 voltų), naudojamas smagratis ir sankaba, tačiau tokiu atveju reikia įsigyti nemažai kainuojantį adapterį.
Daugiau informacijos -> www.rebirthauto.com
Neblogas tinklapis ir tema, kurioje galima surasti daugybę atsakymų apie vabalinius elektromobilius:
http://www.e-volks.com/questions.html
Vizuali video informacija.
Su įkrautais akumuliatoriais nuvažiuoti galima 40-50 kilometrų, šios įrangos kaina 7200 $ (96 voltai):
http://www.youtube.com/watch?v=KTv01SVpxhQ
Rebirthauto eksperimentas iškart su dviem varikliais (120 voltų, 100 AH):
http://www.youtube.com/watch?v=nUK3L2Z9QZo&NR=1
Dar vienas RebirthAuto pristatymas (120 voltų, 105 AH):
http://www.youtube.com/watch?v=cz069B67gAo
96 voltai, 8 akumuliatoriai. Įkrautais akumuliatoriais nuvažiuoti galima iki 48 kilometrų:
http://www.youtube.com/watch?v=tcRs-4QRaVc
Nuotraukoje Vabalo elektrinis komplektas įvertintas 9.000 $ (be akumuliatorių).
144 voltai, su adapteriu smagračiui ir sankabai:
Nuodugniai peržiūrėjus visą informaciją, visgi liūdina automobiliuose esantis didelis kiekis akumuliatorių ir nedidelis nuvažiuojamas atstumas. Egzistuoja ličio jonų akumuliatoriai, jie mažesni ir talpūs, tačiau jie labai brangūs. Todėl dažniausiai naudojami įprasti rūgštiniai akumuliatoriai, kurių kiekis automobilyje priklauso nuo savininko išankstinio projekto.
Elektrinių komplektų pasirinkimas didelis, tačiau nuvažiuojamas elektromobilio kelias vienu įkrovimu siekia nuo 30 iki 100 kilometrų. Pasirinkus 100 kilometrų nuvažiuojamą atstumą, automobilyje belieka tik dvi sėdimos vietos, visos kitos laisvesnės automobilio vietos tiesiogine prasme užkemšamos akumuliatoriais. Dažniausiai visi renkasi mažesnį akumuliatorių kiekį, tačiau vienu įkrovimu nuvažiuoti jie gali ne daugiau kaip 50 kilometrų.
Nuvažiuojamas atstumas dar priklauso nuo oro temperatūros, kelio reljefo bei važiavimo būdo.Žemoje temperatūroje, kalnuotoje vietovėje elektromobilis nuvažiuos žymiai mažiau, o jei dar spaudžiama iki "dugno", nuvažiuojamas kelias sutrumpės dar labiau.
Įdomu pabrėžti, kad vabaliniuose elektromobiliuose nėra smagračio ir sankabos, pavaros junginėjamos nespaudant sankabos pedalo ir važinėjama dažniausiai 2 ir 3 pavara. Pats elektrinis variklis jungiasi tiesiogiai prie pavarų dėžės ir smagratis su sankaba nereikalingi.
Didžiausio galingumo varikliams (144 voltų), naudojamas smagratis ir sankaba, tačiau tokiu atveju reikia įsigyti nemažai kainuojantį adapterį.
Daugiau informacijos -> www.rebirthauto.com
Neblogas tinklapis ir tema, kurioje galima surasti daugybę atsakymų apie vabalinius elektromobilius:
http://www.e-volks.com/questions.html
Vizuali video informacija.
Su įkrautais akumuliatoriais nuvažiuoti galima 40-50 kilometrų, šios įrangos kaina 7200 $ (96 voltai):
http://www.youtube.com/watch?v=KTv01SVpxhQ
Rebirthauto eksperimentas iškart su dviem varikliais (120 voltų, 100 AH):
http://www.youtube.com/watch?v=nUK3L2Z9QZo&NR=1
Dar vienas RebirthAuto pristatymas (120 voltų, 105 AH):
http://www.youtube.com/watch?v=cz069B67gAo
96 voltai, 8 akumuliatoriai. Įkrautais akumuliatoriais nuvažiuoti galima iki 48 kilometrų:
http://www.youtube.com/watch?v=tcRs-4QRaVc
Nuotraukoje Vabalo elektrinis komplektas įvertintas 9.000 $ (be akumuliatorių).
144 voltai, su adapteriu smagračiui ir sankabai:
Dar keli elektrifikuotų automobilių filmai.
Electric VW Bus T1 (su kondicionieriu):
http://www.youtube.com/watch?v=V3orXopgLNs
Electric VW Bus T2 (nebaigtas projektas):
http://www.youtube.com/watch?v=Z9s6CSwG5sM&feature
Electric VW Typ 3 Squareback (144 voltai):
http://www.youtube.com/watch?v=8_6fsdVWUIc&feature
Electric VW 181 Thing:
http://www.youtube.com/watch?v=ImKJP0FsfAo&feature
Viena iš Thesambos temų:
1968 metų Vabalas, 1979 metais perdarytas į elektrinį, to meto savikaina 1100 $. Nuvažiuoto kelio savikaina 2 centai už mylią. Vienu įkrovimu galima nuvažiuoti 95 kilometrus, maksimalus greitis 105 km/h. Akumuliatoriai sudaro 144 voltus, talpa 17 kWh, reguliatorius 500 amperų, turi 120/240 voltų įlrovėją, variklio galia 61 AG:
-> http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... 91&start=0
Šis Vabalas parduodamas už 40.000 $:
-> http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=458961
Viena iš įdomesnių '70-ųjų metų nuotraukų:
Electric VW Bus T1 (su kondicionieriu):
http://www.youtube.com/watch?v=V3orXopgLNs
Electric VW Bus T2 (nebaigtas projektas):
http://www.youtube.com/watch?v=Z9s6CSwG5sM&feature
Electric VW Typ 3 Squareback (144 voltai):
http://www.youtube.com/watch?v=8_6fsdVWUIc&feature
Electric VW 181 Thing:
http://www.youtube.com/watch?v=ImKJP0FsfAo&feature
Viena iš Thesambos temų:
1968 metų Vabalas, 1979 metais perdarytas į elektrinį, to meto savikaina 1100 $. Nuvažiuoto kelio savikaina 2 centai už mylią. Vienu įkrovimu galima nuvažiuoti 95 kilometrus, maksimalus greitis 105 km/h. Akumuliatoriai sudaro 144 voltus, talpa 17 kWh, reguliatorius 500 amperų, turi 120/240 voltų įlrovėją, variklio galia 61 AG:
-> http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... 91&start=0
Šis Vabalas parduodamas už 40.000 $:
-> http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=458961
Viena iš įdomesnių '70-ųjų metų nuotraukų: