Lengvojo lydinio ratlankių siaurinimas/platinimas
Lengvojo lydinio ratlankių siaurinimas/platinimas
Gal kas zinot kur tai butu galima atlikti? Kurios dirbtuves uzsiima sio tipo darbais?
Turi omeny paprastus plieninius ar lengvo lydinio (lietnykus )?
Apie plieniniu platinima tai zinau, mane domina lengvo lydinio ratlankiu siaurinimas. Po priekiniais sparnais viskas kas virs 7ç plocio, kelia problemu. Teko skaityt ne viena straipsni kad kolegos kitose salyse priekinius ratlankius siaurina. Tad pasidare idomu ar LT kas tuo uzsiima...
Apie plieniniu platinima tai zinau, mane domina lengvo lydinio ratlankiu siaurinimas. Po priekiniais sparnais viskas kas virs 7ç plocio, kelia problemu. Teko skaityt ne viena straipsni kad kolegos kitose salyse priekinius ratlankius siaurina. Tad pasidare idomu ar LT kas tuo uzsiima...
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Aš tik žinau kur platina skardinius (planuoju pasinaudoti ateityje)...
O ką darysi su lietnikų skylėm, ET, vidurine skyle? Dėl skylių: gręši būgnus, kalsi špilkas ar rastavkes?
http://www.opel-klubas.com/forum/viewto ... 6&start=30
O ką darysi su lietnikų skylėm, ET, vidurine skyle? Dėl skylių: gręši būgnus, kalsi špilkas ar rastavkes?
http://www.opel-klubas.com/forum/viewto ... 6&start=30
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Ratai/padangos/aukštis turi būti vienodo pločio, skersmens, nebent gamintojo numatyta kitaip (Porsche mėgsta), kitaip techninės apžiūros nepraeisi, rimtos avarijos atveju ar kažkokio incidento kaltė gali būti eismo įvykio ekspertų suversta ant tų pačių ratų. (Visą tą žinau, bet pats važinėju su skirtingais diskais)...scardeep wrote:Turi omeny paprastus plieninius ar lengvo lydinio (lietnykus )?
Apie plieniniu platinima tai zinau, mane domina lengvo lydinio ratlankiu siaurinimas. Po priekiniais sparnais viskas kas virs 7ç plocio, kelia problemu. Teko skaityt ne viena straipsni kad kolegos kitose salyse priekinius ratlankius siaurina. Tad pasidare idomu ar LT kas tuo uzsiima...
Kitas dalykas mašina su priekiniais siauresniais ratais tampa "plūgu" eina tiesiai ir pasukamumas kenčia. Dėl stabdymo irgi aktualus dalykas kad gautųsi tas pats ET.
Ar nebūtų lengviau išsiplatinti sparnus?
su ratu keitimu tai aukstasis mokslas ir mistika kartu sudejus! Jei ne viena tai kita pazeidi
Man ratus norisi keist del vaziavimo savybiu tobulinimo. Tam kad vabaliukas padoriai vaziuotu siu dienu sraute. Visu pirma jis aukstas ir gan minkstas. Susizeminus kazkiek norisi platesniu ratu. Juos uzsidet galima kaip Dzo sako arba platinus sparnus. Viska "knisa" tai "adapteriai" nes retai kurie ratai turi tinkama ET kad itilptu. Naudojant adapterius, ratu proveza plateja, kas taipogi yra neleistina. Tuo paciu greiciau susidevi guoliai...
Kad isvengt skirtumo tarp priekiniu ir galiniu ratu, galima gi juos vienodo plocio det tiek gale tiek prieki. Mano regis 6.5" ar 7" ratu uztektu tiek prieki tiek gale. Sparnu nesinori keist (skonio reikalas nors zinoma kad paprasciau )
Kas liecia TA tai pas mus bet kokie techniniai pakeitimai automobilyje turi buti sertifikuoti ir irasyti i tech. pasa. Tai padaryti imanoma, reikia tik pries pradedant kazka keisti planus suderinti su istaiga kuri tai sertifikuos/pripazins tinkama. Cia kiek zinau draudziami "adapteriai", ratai turi tilpti po sparnais ir proveza turi islikti ta pati jei neklystu paskui kas virs normu turi but sertifikuojama vokietijoje vw centre...
dar pamirsau kad priekine amortizacija keiciasi (1303 vabalam) i su siauresnem spyruoklem, tada ET nebekelia tokiu dideliu problemu.
Tai kaip suprantu nesat nieks girdejes ar skaites apie lengvo lydinio ratlankiu siaurinimo galimybes LT? Jei kur uztiksit tai duokit zinot, dekui.
Man ratus norisi keist del vaziavimo savybiu tobulinimo. Tam kad vabaliukas padoriai vaziuotu siu dienu sraute. Visu pirma jis aukstas ir gan minkstas. Susizeminus kazkiek norisi platesniu ratu. Juos uzsidet galima kaip Dzo sako arba platinus sparnus. Viska "knisa" tai "adapteriai" nes retai kurie ratai turi tinkama ET kad itilptu. Naudojant adapterius, ratu proveza plateja, kas taipogi yra neleistina. Tuo paciu greiciau susidevi guoliai...
Kad isvengt skirtumo tarp priekiniu ir galiniu ratu, galima gi juos vienodo plocio det tiek gale tiek prieki. Mano regis 6.5" ar 7" ratu uztektu tiek prieki tiek gale. Sparnu nesinori keist (skonio reikalas nors zinoma kad paprasciau )
Kas liecia TA tai pas mus bet kokie techniniai pakeitimai automobilyje turi buti sertifikuoti ir irasyti i tech. pasa. Tai padaryti imanoma, reikia tik pries pradedant kazka keisti planus suderinti su istaiga kuri tai sertifikuos/pripazins tinkama. Cia kiek zinau draudziami "adapteriai", ratai turi tilpti po sparnais ir proveza turi islikti ta pati jei neklystu paskui kas virs normu turi but sertifikuojama vokietijoje vw centre...
dar pamirsau kad priekine amortizacija keiciasi (1303 vabalam) i su siauresnem spyruoklem, tada ET nebekelia tokiu dideliu problemu.
Tai kaip suprantu nesat nieks girdejes ar skaites apie lengvo lydinio ratlankiu siaurinimo galimybes LT? Jei kur uztiksit tai duokit zinot, dekui.
Vienas is pvz : http://www.weldcraftwheels.com/index-2.html
Kad tai atliekama tas fakts, bet kiek tai patartina tai cia jau galima giliai diskutuoti, bet manau, kad su siu dienu technologijom daug kas imanoma. Visgi darbas atliekamas automatizuotai, o ne "is rankos"
Kad tai atliekama tas fakts, bet kiek tai patartina tai cia jau galima giliai diskutuoti, bet manau, kad su siu dienu technologijom daug kas imanoma. Visgi darbas atliekamas automatizuotai, o ne "is rankos"