Lengvojo lydinio ratlankių siaurinimas/platinimas

Konsultacijos taisant, perkant vabalus, techniniai duomenys, priežiūra, remontas...
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Lengvojo lydinio ratlankių siaurinimas/platinimas

Post by scardeep »

Gal kas zinot kur tai butu galima atlikti? Kurios dirbtuves uzsiima sio tipo darbais?
User avatar
Malibas
Posts: 76
Joined: 2010 May 15 Sat, 22:27

Post by Malibas »

Zinau, kaip tik Vilniuje servise, kur dabar man pakaba restauruoja, siule platint ratlankius
ex- 1984 Aubergine Beetle
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Turi omeny paprastus plieninius ar lengvo lydinio (lietnykus :) )?

Apie plieniniu platinima tai zinau, mane domina lengvo lydinio ratlankiu siaurinimas. Po priekiniais sparnais viskas kas virs 7ç plocio, kelia problemu. Teko skaityt ne viena straipsni kad kolegos kitose salyse priekinius ratlankius siaurina. Tad pasidare idomu ar LT kas tuo uzsiima...
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Aš tik žinau kur platina skardinius (planuoju pasinaudoti ateityje)...

O ką darysi su lietnikų skylėm, ET, vidurine skyle? Dėl skylių: gręši būgnus, kalsi špilkas ar rastavkes?

http://www.opel-klubas.com/forum/viewto ... 6&start=30
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

scardeep wrote:Turi omeny paprastus plieninius ar lengvo lydinio (lietnykus :) )?
Apie plieniniu platinima tai zinau, mane domina lengvo lydinio ratlankiu siaurinimas. Po priekiniais sparnais viskas kas virs 7ç plocio, kelia problemu. Teko skaityt ne viena straipsni kad kolegos kitose salyse priekinius ratlankius siaurina. Tad pasidare idomu ar LT kas tuo uzsiima...
Ratai/padangos/aukštis turi būti vienodo pločio, skersmens, nebent gamintojo numatyta kitaip (Porsche mėgsta), kitaip techninės apžiūros nepraeisi, rimtos avarijos atveju ar kažkokio incidento kaltė gali būti eismo įvykio ekspertų suversta ant tų pačių ratų. (Visą tą žinau, bet pats važinėju su skirtingais diskais)...

Kitas dalykas mašina su priekiniais siauresniais ratais tampa "plūgu" eina tiesiai ir pasukamumas kenčia. Dėl stabdymo irgi aktualus dalykas kad gautųsi tas pats ET.

Ar nebūtų lengviau išsiplatinti sparnus? :)
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

su ratu keitimu tai aukstasis mokslas ir mistika kartu sudejus! Jei ne viena tai kita pazeidi :)
Man ratus norisi keist del vaziavimo savybiu tobulinimo. Tam kad vabaliukas padoriai vaziuotu siu dienu sraute. Visu pirma jis aukstas ir gan minkstas. Susizeminus kazkiek norisi platesniu ratu. Juos uzsidet galima kaip Dzo sako arba platinus sparnus. Viska "knisa" tai "adapteriai" nes retai kurie ratai turi tinkama ET kad itilptu. Naudojant adapterius, ratu proveza plateja, kas taipogi yra neleistina. Tuo paciu greiciau susidevi guoliai...

Kad isvengt skirtumo tarp priekiniu ir galiniu ratu, galima gi juos vienodo plocio det tiek gale tiek prieki. Mano regis 6.5" ar 7" ratu uztektu tiek prieki tiek gale. Sparnu nesinori keist (skonio reikalas :) nors zinoma kad paprasciau :!:)

Kas liecia TA tai pas mus bet kokie techniniai pakeitimai automobilyje turi buti sertifikuoti ir irasyti i tech. pasa. Tai padaryti imanoma, reikia tik pries pradedant kazka keisti planus suderinti su istaiga kuri tai sertifikuos/pripazins tinkama. Cia kiek zinau draudziami "adapteriai", ratai turi tilpti po sparnais ir proveza turi islikti ta pati jei neklystu :) paskui kas virs normu turi but sertifikuojama vokietijoje vw centre...

dar pamirsau kad priekine amortizacija keiciasi (1303 vabalam) i su siauresnem spyruoklem, tada ET nebekelia tokiu dideliu problemu.


Tai kaip suprantu nesat nieks girdejes ar skaites apie lengvo lydinio ratlankiu siaurinimo galimybes LT? Jei kur uztiksit tai duokit zinot, dekui.
Karolis
Posts: 591
Joined: 2009 Apr 08 Wed, 22:10
Location: Vilnius

Post by Karolis »

nenoredamas keisti temos... :) ar suzeminus 1303 vabale prieki 3-4cm ar 5,5 colio originalus platinti ratlankiai su 185/65 padangom nekliudys nieko?
User avatar
PauliusT3
Posts: 428
Joined: 2009 Dec 30 Wed, 19:21

Post by PauliusT3 »

esu mates tik apie skardinius platintus ratlankius. aliuminio ratu turbut niekas neplatina, nesiaurina. nemanau, kad nerastum tinkamo plocio lietu ratu. nebe tie laikai. tereikia tureti pinigu. o jei ju neuztenka, tada reikia tureti dar daugiau pinigu.
VW T3 westfalia
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Ratlankius lieto lydinio tikrai siaurina ispjaunant zieda rato centre ar pan. Apie platinima tai nesu girdejes, manau placiu ratu tikrai i valias. Bet jei pamegintum rast pvz Porsche 17" skersmens bet 6.5" plocio tai manau suvarktum, na bent jau to modelio kurio as noriu tai nerandu...
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Vienas is pvz : http://www.weldcraftwheels.com/index-2.html

Kad tai atliekama tas fakts, bet kiek tai patartina tai cia jau galima giliai diskutuoti, bet manau, kad su siu dienu technologijom daug kas imanoma. Visgi darbas atliekamas automatizuotai, o ne "is rankos" :)
Post Reply