nujauciu kad mano variantas: isardai per diena, o surinkineji 100 kartu
o tai negalima isardzius ir neisiminejant torsionu tesiog perkelt viena dantuka ir viska susukt?
Dimos vabaliukas
Visos štangos- torsiono išiminėti nebūtina, torsioniniame vamzdyje centre yra įmontuota šlicinė įvorė į kurią ir įsikiša vidiniai torsiono galai, iš išorės ant torsioninės štangos užsimauna važiuoklės juosta, beje ir numaunant tą juostą, nuotraukoje pažymėjau rėmo vietą kur ta juosta prilaikoma darbiniame diapazone ji yra įtempta, todėl nuiminėti reikia atsargiai, nes galima susižeisti, o sumontuojant reikėtų pagalbininko, yra reikalų tą juostą įstatyti į norimą poziciją.
na aiskiau bus kai pradesiu krapstit. is pradziu reikia sureguliot preki ir tada padaryti toligiai ir gala. manau gale kaip ir prekije bus daugiau sugedusiu daliu. guoliai cilindriukai ir t.t itariu kad galiniu stabdziu zarnele ne bereikalo buvo nupjauta prie pagrindinio stabdziu cilindro.
gal kas neticia galit kokia nuoroda imest elektros? Pameginciau issiaiskint kas su krovimu negerai.
gal kas neticia galit kokia nuoroda imest elektros? Pameginciau issiaiskint kas su krovimu negerai.
Elektros schemų galima paieškoti čia:
http://www.vintagebus.com/wiring/index.html
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiringt1.php
Vabalų schemos apytikriai nuo 1967 metų panašios, tik schemose skirtose JAV, kitaip sujungtos šviesos. O nuo 1973 metų visiškai pasikeitė schemų vaizdavimo principas.
Iki 1972 metų Vokietijoje Vabalai gaminti su pastovios srovės generatoriais, (relė po galine sėdyne), o nuo 1972 metų generatoriai tapo kintamos srovės (relė pritvirtinta prie pačio geberatoriaus).
Meksikietiški Vabalai iki 1992 metų gaminti su pastovios srovės generatoriais.
http://www.vintagebus.com/wiring/index.html
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiringt1.php
Vabalų schemos apytikriai nuo 1967 metų panašios, tik schemose skirtose JAV, kitaip sujungtos šviesos. O nuo 1973 metų visiškai pasikeitė schemų vaizdavimo principas.
Iki 1972 metų Vokietijoje Vabalai gaminti su pastovios srovės generatoriais, (relė po galine sėdyne), o nuo 1972 metų generatoriai tapo kintamos srovės (relė pritvirtinta prie pačio geberatoriaus).
Meksikietiški Vabalai iki 1992 metų gaminti su pastovios srovės generatoriais.
Kad Dimai būtų kiek paprasčiau, perfotografavau elektros schemas iš knygos rusų kalba, tačiau tai kintamos srovės generatorių schemos, datuotos 1974 ir 1975 metais, nes meksikiečių Vabalai iki 1992 metų gaminti su pastovios srovės generatoriais.
Įvadas:
1975 metų, 1200 L Vabalo schema:
1974 metų, 1200 Vabalo schema:
Papildoma 1974 metų schema modeliams 1300 ir 1303:
Papildoma schema priešrūkiniams žibintams:
Pasikeitimai elektros schemoje (generatorius - relė):
Įvadas:
1975 metų, 1200 L Vabalo schema:
1974 metų, 1200 Vabalo schema:
Papildoma 1974 metų schema modeliams 1300 ir 1303:
Papildoma schema priešrūkiniams žibintams:
Pasikeitimai elektros schemoje (generatorius - relė):
Laidai jungiasi šiek tiek kitaip, bet kad būtų paprasčiau, įkeliu 1970 metų schemą, ji labai panaši į meksikietiškų Vabalų schemas:
Paimta iš: http://www.vintagebus.com/wiring/index.html
Paimta iš: http://www.vintagebus.com/wiring/index.html