Valdo VW T3 Westfalia
Sujungiau visas šlangas, supyliau tepalus, nusiorinau radiatorių, kad nereikėtų ilgai sukti su starteriu pasistačiau baką virš variklio. Užsivedė iš karto, padirbo porą minučių, užgesinau. Dirbo gražiai, gal kiek garsiai, pabandžius vėl kurti užsivedė sunkiai, padidinus apsukas užgesdavo ir taip keletą kartų. Negalėjau suprasti kas darosi, kol nepamačiau kai užgęsta variklis oro burbulai pro grįžtamą kuro šlangelę laksto, pastačiau vožtuvą ir bėdos pasibaigė. Nutariau išbandyti kaip važiuoja, numeriai neuždėti, toli nevažiuosiu, viskas buvo gerai kol nereikėjo įjungti atbulinį bėgį, o jis nesijungia, nors prieš tai jungėsi, pastumti neeina, vienas ratas stabdo. Paėmiau kitą mašiną, atitraukiau tiek, kad galėčiau apsisukti ir valio. Grįžau namo, išlipau iš mašinos, kojos sulinko, pilnas kiemas tepalų. Iš kur??? Kai pamačiau, kad iš vairo stiprintuvo, apsidžiaugiau. Neperrinktas liko tik vairo stiprintuvas ir starteris, reikės perrinkt. Atbulinį bėgį persireguliavau, jungiasi lengvai, vairo stiprintuvo siurblį nusiėmiau, ieškosiu kas remontuoja.
Su artėjančiomis Šv. Velykomis!
Su artėjančiomis Šv. Velykomis!
Nutariau pasikeisti galines kaladėles, nes vieno rato cilindriukas matyt užrūdijo, sunkiai nusiėmė stabdžių bugnas. Kaladėles radau naujas, bet buvau nusipirkęs naują komplektą tai pakeičiau viską. Keisiu ir stabdžių vamzdelius nes parūdija. Nupirkau kuro filtrą, atbulinį vožtuvą, šlangutes, sujungiau juos, užpyliau kuro, pamačiau, kad laša iš bako pro kuro paėmimo vamzdelį, pasirodo prarūdijo ir šiaip bako šonai atsisluoksniavę. Turiu benzininį baką, gal tiks.