Įdomios nuotraukos
Kai kas imasi radikalių priemonių Vabalo formoms pakeisti. Važiuoti tokiu Vabalu nepatogu, bet tai modernu, aptaku ir išradinga :
Nuotrauka paimta iš čia: http://www.flickr.com/photos/oybay/photostream/
Nuotrauka paimta iš čia: http://www.flickr.com/photos/oybay/photostream/
Pasaulyje yra štai tokių keistų paminklų, kūrinys randasi netoli Kaselio, Fuldatal vietovėje.
Šio Vabalo istorija.
Kaselio miestas randasi vakarinėje Vokietijos dalyje, tačiau visai šalia buvusios rytų Vokietijos sienos. 1989 metų lapkričio 9 dieną, tą pačią dieną, kai socialistinis lageris ėmė braškėti ir kai tarp abiejų Vokietijų vos vos prasivėrė siena, Kaselio gyventojas ir užkietėjęs Vabalų gerbėjas Otto Weymann, mieste sutiko du vokiečius atvykusius iš rytų Vokietijos su apytikriai 1955 metais pagamintu Vabalu su rytų Vokietijos registracijos numeriais. Otto iš jų įsigijęs automobilį, po kurio laiko Vabalą pastatė savo nedideliame medžiais apsodintame parkelyje, o Vabalą dar papildomai apsodino medžiais.
Ar jis pasielgė teisingai, kiekvienas turės savo nuomonę, tačiau Vabalų gerbėjai į tokį "paminklą" turėtų žvelgti labai skausmingai, geležis ne plastmasė, visgi pūva.
Kaip nekaip, Vabalas tapo VW gerbėjų lankymo objektu. VW sąskrydžių metu, į šventės programą dažnai įtraukiamas apsilankymas šiame parkelyje.
Įdomu pabrėžti dar ir tai, kad 1958 metais Kaselyje ėmė veikti VW gamykla, kuri veikia iki šiol, o 2008 metais gamykla šventė savo 50-metį.
Nuotraukos paimtos iš:
http://www.vau-max.de/treffen/treffen_a ... 84/start=1
http://www.lvwcn.nl/phpbb/viewtopic.php?f=9&t=1571
Klubo "Ultima Edicion" sąskrydis Kaselyje gamyklos 50-mečiui pažymėti:
http://ultimaedition.blogspot.com/2008/ ... ltima.html
1-3. Otto Weymann ir jo išgarsėjęs "kūrinys".
4. Otto Weymann nuosavame 1942 metų gamybos vabale.
Šio Vabalo istorija.
Kaselio miestas randasi vakarinėje Vokietijos dalyje, tačiau visai šalia buvusios rytų Vokietijos sienos. 1989 metų lapkričio 9 dieną, tą pačią dieną, kai socialistinis lageris ėmė braškėti ir kai tarp abiejų Vokietijų vos vos prasivėrė siena, Kaselio gyventojas ir užkietėjęs Vabalų gerbėjas Otto Weymann, mieste sutiko du vokiečius atvykusius iš rytų Vokietijos su apytikriai 1955 metais pagamintu Vabalu su rytų Vokietijos registracijos numeriais. Otto iš jų įsigijęs automobilį, po kurio laiko Vabalą pastatė savo nedideliame medžiais apsodintame parkelyje, o Vabalą dar papildomai apsodino medžiais.
Ar jis pasielgė teisingai, kiekvienas turės savo nuomonę, tačiau Vabalų gerbėjai į tokį "paminklą" turėtų žvelgti labai skausmingai, geležis ne plastmasė, visgi pūva.
Kaip nekaip, Vabalas tapo VW gerbėjų lankymo objektu. VW sąskrydžių metu, į šventės programą dažnai įtraukiamas apsilankymas šiame parkelyje.
Įdomu pabrėžti dar ir tai, kad 1958 metais Kaselyje ėmė veikti VW gamykla, kuri veikia iki šiol, o 2008 metais gamykla šventė savo 50-metį.
Nuotraukos paimtos iš:
http://www.vau-max.de/treffen/treffen_a ... 84/start=1
http://www.lvwcn.nl/phpbb/viewtopic.php?f=9&t=1571
Klubo "Ultima Edicion" sąskrydis Kaselyje gamyklos 50-mečiui pažymėti:
http://ultimaedition.blogspot.com/2008/ ... ltima.html
1-3. Otto Weymann ir jo išgarsėjęs "kūrinys".
4. Otto Weymann nuosavame 1942 metų gamybos vabale.
Unikali vežėčių konstrukcija - variklis įrengtas priekinių sėdynių vietoje, vairuotojas gale, įlipama per galinį langą, priekinį langą puošia šnervė, o bagažinės dangtis atlieka aerodinaminę-dekoratyvinę funkciją. Nosis panaši į genio Woody Woodpecker, kuris ten ir pavaizduotas.
Sprendžiant iš šalia stovinčių automobilių, nuotrauka turėtų būti daryta apytikriai 1960 metais.
Nuotrauką paimta iš čia: http://www.thesamba.com/vw/forum/album_ ... _id=785719
Sprendžiant iš šalia stovinčių automobilių, nuotrauka turėtų būti daryta apytikriai 1960 metais.
Nuotrauką paimta iš čia: http://www.thesamba.com/vw/forum/album_ ... _id=785719
Viena įdomesnių nuotraukų darytų apie 1950 metus, anot autoriaus, ji daryta Vokietijos ir Olandijos pasienyje.
Kadaise senų Vabalų dangčiuose buvo paliekamos skylutės, kad numerio apšvietimo lemputė apšviestų dar ir variklį. Tamsoje darytoje nuotraukoje tai ypač gerai matoma.
Dar viena įdomi detalė - kairys gabarito žibintas korpuso viršuje turi papildomą stikliuką, tai berods naktinis gabaritas, nuolatos šviečiantis pastačius automobilį šalikelėje. Tokie žibintai Vabalams nebuvo gaminami, berods tai vienos iš Europos šalių techninių reikalavimų, kad tamsoje stovintis automobilis būtų pastebimas iš toli.
1. Nuotrauka paimta iš: http://www.thesamba.com/vw/forum
2. Numerio apšvietimo lemputė.
3. Retas ir nematytas galinis žibintas.
Kadaise senų Vabalų dangčiuose buvo paliekamos skylutės, kad numerio apšvietimo lemputė apšviestų dar ir variklį. Tamsoje darytoje nuotraukoje tai ypač gerai matoma.
Dar viena įdomi detalė - kairys gabarito žibintas korpuso viršuje turi papildomą stikliuką, tai berods naktinis gabaritas, nuolatos šviečiantis pastačius automobilį šalikelėje. Tokie žibintai Vabalams nebuvo gaminami, berods tai vienos iš Europos šalių techninių reikalavimų, kad tamsoje stovintis automobilis būtų pastebimas iš toli.
1. Nuotrauka paimta iš: http://www.thesamba.com/vw/forum
2. Numerio apšvietimo lemputė.
3. Retas ir nematytas galinis žibintas.
Kartais įvairiose šiuolaikinėse nuotraukose, galima pamatyti ant Vabalų ar kitų automobilių nosies pritvirtintus mistinius musgaudžius.
Thesamboje įkelta autentiška 50-tųjų nuotrauka, būtent su tokiu aerodinaminiu "skustuvu". Istorinis dokumentas.
Nuotrauka paimta iš čia: http://www.thesamba.com/vw/forum/
Thesamboje įkelta autentiška 50-tųjų nuotrauka, būtent su tokiu aerodinaminiu "skustuvu". Istorinis dokumentas.
Nuotrauka paimta iš čia: http://www.thesamba.com/vw/forum/