Įdomios nuotraukos
Dar viena daili VW reklama - 1963-tieji.
Nuotrauka paimta iš -> Life 1963 m. balandžio 12 d.
Po 33 metų jis įsigijo Vabalą
Teksto vertimas į lietuvių kalbą:
*Po 33 metų jis įsigijo Vabalą
Mes džiaugiamės, kad dauguma žmonių norėdami įsigyti savo pirmąjį Volkswageną, nelaukia 33 metus. Bet ponas Albertas Gilis visgi laukė daugybė metų ir gal būt visą tą laiką jis buvo teisus. Jis nepirko kito automobilio 33 metus, nes jam tiesiog užteko ir vieno, savo 1929 metų Ford Model A automobilio jam visiškai pakako. Automobilį jis visada remontuodavosi pats ir taupydamas padangas, nakčiai netgi jį pakeldavo. Tačiau kai pagaliau jam prireikė naujo automobilio, tiesiog nuėjo ir nusipirko naują Vokswageną.
"Aš girdėjau, kad jie ilgaamžiai" - paaiškino jis.
Gal jam patinka VW? Ne, tiesiog ponui Giliui 78 metai, todėl prieš ką nors darydamas, gerai viską apgalvoja.
"Jūsų kokybės inspektoriai puikiai atlieka savo darbą" - prieš išeidamas tarė jis. Turėdamas omenyje jo ir ponios Gilis kelionę, skirtą jų 54-tai vestuvių sukakčiai paminėti, kurioje su nauju automobiliu nuvažiavo 6.750 mylių, o degalams išleido 62 dolerius ir 55 centus tepalui.
"Aš net nemaniau, kad automobilis sunaudos tiek nedaug kuro" - tarė jis.
2. Ponas Albertas Gilis ir jo augintiniai kiek arčiau.
Nuotrauka paimta iš -> Life 1963 m. balandžio 12 d.
Po 33 metų jis įsigijo Vabalą
Teksto vertimas į lietuvių kalbą:
*Po 33 metų jis įsigijo Vabalą
Mes džiaugiamės, kad dauguma žmonių norėdami įsigyti savo pirmąjį Volkswageną, nelaukia 33 metus. Bet ponas Albertas Gilis visgi laukė daugybė metų ir gal būt visą tą laiką jis buvo teisus. Jis nepirko kito automobilio 33 metus, nes jam tiesiog užteko ir vieno, savo 1929 metų Ford Model A automobilio jam visiškai pakako. Automobilį jis visada remontuodavosi pats ir taupydamas padangas, nakčiai netgi jį pakeldavo. Tačiau kai pagaliau jam prireikė naujo automobilio, tiesiog nuėjo ir nusipirko naują Vokswageną.
"Aš girdėjau, kad jie ilgaamžiai" - paaiškino jis.
Gal jam patinka VW? Ne, tiesiog ponui Giliui 78 metai, todėl prieš ką nors darydamas, gerai viską apgalvoja.
"Jūsų kokybės inspektoriai puikiai atlieka savo darbą" - prieš išeidamas tarė jis. Turėdamas omenyje jo ir ponios Gilis kelionę, skirtą jų 54-tai vestuvių sukakčiai paminėti, kurioje su nauju automobiliu nuvažiavo 6.750 mylių, o degalams išleido 62 dolerius ir 55 centus tepalui.
"Aš net nemaniau, kad automobilis sunaudos tiek nedaug kuro" - tarė jis.
2. Ponas Albertas Gilis ir jo augintiniai kiek arčiau.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Nuotrauka paimta iš 1950 metų spalio mėnesio leidinio Popular Mechanics.
-> Popular Mechanics - 1950 m. spalis
Trumpame žurnalo aprašyme tik paminėta, kad tai automobilio Porsche 356 pristatymas.
Kur daryta nuotrauka, sunku pasakyti, viena detalė tik ta, kad automobiliui pritvirtinti Štutgarto numeriai.
Nuo 1948 iki 1950 metų pirmieji Porsche 356 automobiliai aliuminio kėbulu pagaminti Austrijoje Gm¸nd mieste, o 1950 metais Porsche gamintojai sugrįžo į savo gimtąjį Štutgarto miestą, kuriame Porsche automobiliai gaminami ir dabar.
Nuotraukos dešinėje pusėje stovi tėvas ir sūnus Porsche. Nuotrauka gan reta, tai viena iš paskutinių Ferdinando Porsche nuotraukų, nes 1951 metų sausio 30 dieną jis mirė.
Nuotraukoje turėtų būti ir daugiau žymių žmonių. Štai ketvirtas iš kairės šviesesniu kostiumu šonu į mus, stovi žmogus savo išvaizda labai panašus į Heinrich Nordhoff, tuometinį VW vadovą, kuriam galima dėkoti už visą VW atkūrimą ir esminių pamatų įtvirtinimą visame pasaulyje.
-> Popular Mechanics - 1950 m. spalis
Trumpame žurnalo aprašyme tik paminėta, kad tai automobilio Porsche 356 pristatymas.
Kur daryta nuotrauka, sunku pasakyti, viena detalė tik ta, kad automobiliui pritvirtinti Štutgarto numeriai.
Nuo 1948 iki 1950 metų pirmieji Porsche 356 automobiliai aliuminio kėbulu pagaminti Austrijoje Gm¸nd mieste, o 1950 metais Porsche gamintojai sugrįžo į savo gimtąjį Štutgarto miestą, kuriame Porsche automobiliai gaminami ir dabar.
Nuotraukos dešinėje pusėje stovi tėvas ir sūnus Porsche. Nuotrauka gan reta, tai viena iš paskutinių Ferdinando Porsche nuotraukų, nes 1951 metų sausio 30 dieną jis mirė.
Nuotraukoje turėtų būti ir daugiau žymių žmonių. Štai ketvirtas iš kairės šviesesniu kostiumu šonu į mus, stovi žmogus savo išvaizda labai panašus į Heinrich Nordhoff, tuometinį VW vadovą, kuriam galima dėkoti už visą VW atkūrimą ir esminių pamatų įtvirtinimą visame pasaulyje.
1964-tieji, Champion žvakių reklama. Ji paprasta ir ypatingai kažkuo neišsiskirianti, įdomi nebent tik tuo, kad greta Vabalo pastatytas vienas brangiausių automobilių.
Belieka tik pridurti, kad likimo ironija lėmė taip, kad 1996 metais Rolls-Royce atiteko BMW ir Volkswagen bendrovėms.
Nuotrauka iš čia -> Life 1964 gegužės 15 d.
Vertimas:
*Dauguma pasaulio automobilių gamintojų - nuo Volkswagen iki Rolls-Royce naudoja Champion žvakes, nes Champion žvakės neprilygstamai darbingos ir patikimos. Kodėl jums neįdiegus jų savame automobilyje?
Belieka tik pridurti, kad likimo ironija lėmė taip, kad 1996 metais Rolls-Royce atiteko BMW ir Volkswagen bendrovėms.
Nuotrauka iš čia -> Life 1964 gegužės 15 d.
Vertimas:
*Dauguma pasaulio automobilių gamintojų - nuo Volkswagen iki Rolls-Royce naudoja Champion žvakes, nes Champion žvakės neprilygstamai darbingos ir patikimos. Kodėl jums neįdiegus jų savame automobilyje?