Maniškis galiūnas...

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
Auriux
Posts: 211
Joined: 2007 Apr 01 Sun, 22:18
Location: Radviliskis
Contact:

del bedu

Post by Auriux »

Gali buti vairo tarpine guma nuplyso ir vairas nebeklauso,isemes baka pamatytum ja pas mane ir suplysus buvo bet pakeitem kad taip neatsitiktu kaip tau :wink:
User avatar
Auriux
Posts: 211
Joined: 2007 Apr 01 Sun, 22:18
Location: Radviliskis
Contact:

Post by Auriux »

Jei nuspeju teisingai tai nedidele cia beda :)
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Net neįsivaizduoju, kas čia per stebuklai. Paprastai tokie nutikimai Vabalams pasitaiko labai retai, tiksliau teko girdėti tik vieną kartą ir tai įvyko dėl prastos pakabos perrinkimo kokybės.
Baisiai neburnosiu, bet manau Justino Vabale kažkas čia nedorai atliko savo darbą, dėl to taip ir atsitiko.
Dabar reikia nerti po dugnu ir žiūrėti, kas ten nutiko. Šiuo metu sunku ką ir patarti.

1. Pridedu tik šiaip bendrą vairo schemą, paimtą iš thesamba.
Didesnis atvaizdas 1959 m.: http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/389458.gif
2. Bendram vaizdui įkeliu ir šiuos piešinius, 1964 m.
3. 1967 metais vairo ašyje atsirado smūgio metu susistumianti ašies dalis.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Dabar užsivedžiau, sustabdykit mane :)

1302 ir 1303 modelių pakabos ir vairo konstrukcijos visiškai nesiskyrė, bet kardinaliai skiriasi nuo įprastų 1200 ir 1300 Vabalų.
McPherson pakaba, vairo ašis jau su kardaniniu velenėliu, atsarginis ratas pasislėpė dugne.
Kardaninis velenėlis taip pat atlieka saugumo funkciją, smūgio metu vairo ašis lieka beveik savo vietoje.

1. 1972 metų vairo ir nosies vaizdelis, tai modelis VW1302.
2. 1973 metų vairo ir nosies vaizdelis, modelis VW1303.
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Dekuj Sigi uz visa informacija, labai tikiuosi ,kad tai Aurimo ivardinta beda, nes jei kazkas rimto, tai reikstu dar ilga ilga vabliuko stovejima ir mano taupyma... Vaziuoti tiesiai i siena ir negaleti pasukti buvo siektiek kraupoka... Tiesa sakant net nezinau, kaip tie ratai issitiesino...
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Neturėtų būti labai rimtas gedimas, vairo schema nėra sudėtinga. Priėjimas taip pat neblogas, turėtų nesunkiai išsispręsti.
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Na ka, pasirodo vairas nuluzo tiesiogine ta zodzio prasme... Nezinau ar juoktis cia ar liudet... hmmm... Tikriausiai vienintelis tvarkymo budas tai virinimas... ech...
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

P.S. Ar cia sitas laidelis turi buti ?
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Taip ir atsitiko, jau minėjau, kad originaliems Vabalams tokie dalykai nutikti negali.
Matosi, kad kažkas, nežinia kodėl, apsauginę vairo ašies dalį pakeitė paprastu vamzdžiu ir įvirino savos gamybos dalį. Suvirinta nekokybiškai ir bet kaip, dėl to taip ir atsitiko. Visa laimė, kad nieko baisaus neįvyko, o galėjo atsitikti baisiausia, ką tik galima įsivaizduoti.

Kažkas nevykusiai pakeitė štai šitą dalį:
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Vajetaus kaip kitaip atrodo... ech... Nesinoretus toliau rizikuoti ir vazineti su tokiu vairu.
Tad iskart klausiu, gal kas is vabalistu turite sia dali pardavime ?

P.S. Ar tas kiauretas vamzdukas (nezinojau kaip pavadinti) turi buti privirintas prie nuo vairo ateinancio vamzdzio ?
Post Reply