Džiugu girdėti kad bėda nerimta, tik aišku darbo daug jai išspręsti...
Sau esu keitęs, tai pirmą kartą kažkaip ne taip sukaliau, leido tepalą, teko antrą kartą imti variklį, tada jau gerai įsikalė salnikas
Tu manes negazdink Man turi gautis is pirmo karto. Istraukt tai istraukiau, pakraciau ir iskrito. Kaip atgal desiu nezinau
Siek tiek pasidomejau del galios kelimo. Bet kai suzinojau kad super karo is sio varikliuko nepadarisi nuspredziau kiek iseis minimalaiai pagerint variklo darba. Skaiciau kad Donciuz tekino smagrati, tai gal gales pakomentuot kam tai aplamai daroma? Dar manau butu galima paslifuot galva.
Nu logiskai mastant smagracio nutekinimas pasalina dali svorio ir uztai varikliui lengviau ir greiciau isisukti, taciau minusas prarandama dalis energijos uztai pajudant is vietos arba vaziuojant letai gali pasijausti (netiketu variklio uzgesimu)
Mano atveju tekinau smagrati ne sportiniais interesais, o del to kad TDI smagratis yra daug storesnis ir dengia technologines skyles skirtas karteriui nuimti, del ko reikedavo imti lauk deze, sankaba, smagrati. Dabar nebereikia.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUMERAŠOMELIETUVIŠKAI! <<----
Paskaiciau internete tai praktiskai taip ir rasoma. Gal nen neverta prasidet su visais tais slifavimais. Vistiek nieko ispudingo neisgausi. O jei nebus akivaizdaus skirtumo tai nematau prasmes kaska keist
Mane neramina tepalas ant voztuvu ir gilziu viduje Ar tai normalu? Ar tai ziedams galas? Seip lig ir nedumijo varikliukas.
Labai pagelbetu laiku pateikta informacija