Aš ir skaičiau viska ir visiškai susimaišius. Pvz ką man daryti, kai dabar sankaba buksuoja, yra originali 1,6 TD, variklis 66 kW TDI. turiu ir smagrati ir sankaba TDI. Tai kas pigiau ir geriau butu?
Dar dėl turbinos, kad palikti viska nuo TDI ir variklio ausį persidaryt tik, tai po to norint legalizuoti TDI busike, bus problemų, nes kiek domejausi, vienas pagrindinių legalizavimo sąlygų originalūs variklio tvirtinimai. Bent jau draugas prieš savaite varė MB ir legalizavosi i mažesni litraza tik, tai labai viska žiūrėjo atidziai, kaip variklis pritvirtintas.
VW Caramelle
Lengva ir pigu nebus ant lietuvos . Tai nieks is principo nesikeicia. Tai jei turi smagrati nuo tdi tai ir dek, jei buksuoja. Tekink, netekink... Balansuok , jei tekinsi. Pigiausia, det, netekint, nuzulint originaliam starteriui snapa. Teko matyt kaip nutrina. Kazkaip nelabai man patiko. Del legalizavimo... Galetum draugo isklausinet ir cia parasyt. As irgi domejausi. Tarkim pas mane dabar tec. pase 51kw. Variklis idetas ASV 81kw. Man kelias toks pagal paskutinias naujienas. Perku bloka nuo ALH arba AGR. Turi matytis aiskiai variklio kodas ir reikia pirkimo is sroto popiergalio kad pirtas variklis su tokiu pat kodu-numeriu. Is zmogaus netinka. Reikia popieriu is autoserviso, kad ten tau dejo varikli. Pats negali variklio det, nes nemoki . Naujo variklio galingumas negali virsyt seno daugiau kaip 30%. Alh ir agr varikliai- 66kw. Man reikia perkraut savo asv variklio vidurius i bloka su kodu nuo 66kw. Tada galima bandyt metyt pinigus legalizavimui. Tokie paskutiniai pletkai. Lapke po turbina pas mane liko originali, bet kaire dariau. Originalia buvau jau ismetes. Dabar pas drauga pasiimiau kita... Maza ka ... Gali dar prireikt. Su panevezieciais, but gerai ir susitikt gyvai. As irgi savatgali prie savo "grabo" busiu
Viska teisingai parasei, draugas viska taip ir dare, tik jis iš galingesnio variklio keitė į silpnesnį, tai sakė dėl to stabdžių netikrino ir nežiūrėjo, kitaip dar ir juos žiuri, nes turi būt stipresni, didinant galią. Galesiu ir tiksliau pasiaiškinti, nes ta variklio ausis ne originali man labai įdomi pasidarė
tai lyg visas cinkelis nevirsyt tu 30%, kad prie stabdziu nesikabinet. Ar ne? Arba ka reiskia galingesni? Kazkaip kitaip stabdziu netikrina, kaip ant volu. O ant volu, jei gerai viskas veikia, tai ir atjungus stiprintuva, stipriai spaudiant, i normas itelpa. ???... Eina jie kakot su tom savo ekspertizem. Kol TA darbuotojai valgyt nores, galima ir taip gyvent. Niekur tokiu briedu neprisigalvoja, tik pas mus. Tik pradeda, kas europej koki klausima klibint, tai pas mus is karto tuo klausimu istatyma priima. Blyn vokietis savo kieme mersiukui kuzovo rema perpjoves svelerius deda. Atseit ilgina... Klausia labai pazangus lietuviai, kaip su tuv bus. Tas rodo profkes diploma, kad virint ismoko ir toliau ramus pjausto. O pas mus ekspertai nieko nebaige, pagal svogerystes diploma darba gave, pasiima pinigus, kad nustatytu, jog tacka eksplotuot netinkama. Idomu tik iki ko prieisim.
Taip as turiu smagrati nuo 1Z bent jau jie taip sake duodami kad nuo to pacio variklio. Maniau kad 2E butu lengvesnis variantas, uzdedi ir viskas.
Asmeniskai as tai apie TDI variklio iregistravima tai net negalvojau, kol kas tai nera prioritetinis dalykas. Dar nemazai darbu reikia nuveikti ir taip. Jei techninio aptarnavimo darbuotojai nesikabineja tai manau ir nera didelio reikalo kazka perrasyneti. Be to su registravimais ar nelengviau butu kokioje Latvijoje TDI priregistruoti? Nes esu girdejas kad del kazkokiu priezasciu Latvijoje registruoja/perregistruoja automobilius, ale daug maziau problemu nei Lietuvoje ir pigiau.
Asmeniskai as tai apie TDI variklio iregistravima tai net negalvojau, kol kas tai nera prioritetinis dalykas. Dar nemazai darbu reikia nuveikti ir taip. Jei techninio aptarnavimo darbuotojai nesikabineja tai manau ir nera didelio reikalo kazka perrasyneti. Be to su registravimais ar nelengviau butu kokioje Latvijoje TDI priregistruoti? Nes esu girdejas kad del kazkokiu priezasciu Latvijoje registruoja/perregistruoja automobilius, ale daug maziau problemu nei Lietuvoje ir pigiau.
Tu smagracio fotke idek is abieju pusiu. Tai kad nuo 2E kazko randu info kad dedasi 215 diskas sankabos. Tai jokio tolko nebus. Nebent neteisinga informacija. Jei nori, kad nebuksuotu sankaba, reikia det didesne. Va kad 1z smagratis 228mm sankabai, tai tiksliai. Pasimatuok, man atrodo pas tave ant seno 215mm. Su 1z jokiu problemu. Jei toks kaip pas mane, tai as dejau diskatoriu nuo pasato 66tdi delfino nauja ir diskeli nuo t3 benzo nauja. Tada tinka velenelis pirminis greiciu dezes. Neuzsideda starteris originalus. Reikia arba daryt perejima i tdi starteri, arba nuzulint nosi t3 starteriui arba aptekint smagracio isore uz dantu. Jei aptekinsi, tiks senas starteris nuo t3. Jei nori priejimo prie karterio varztu, nutekini drastiskai smagrati, kad lystu varatokas su galvute 10. Jei tekini, tai reikia balansuot. Viskas... Turbut jau koki šeštą kartą klausi to paties. o aš treniruoju savo kantrybe. Per du metus issiugdziau ir manau dar porai uzteks. A ti ziurek ir busa pabaigsiu. A valdzia uzdraus dizelines masiotkes per ta laika .
Allan , tu nuostabus, man patinka, kas su tavo kantrybe.
nes tas pats klausimas, o atsakymai ir cia issamus, ir dar kazkur , anapus, kitose temose. Zmogus prasosi pagalbos, o padeti nieks negali..
O paskambinti nedrista, kad prilekti pasiziureti , isgirsti gyva info, gali net uzsirasyti , nes kol gris namo , gali ir pamirsti..
Kitas momentas - kas pigiau. Manau , kad pigiausia pakeisti i 1,6 D. Nes visos konversijos kainuoja, visko pats nepasidarysi, jei tdi sankaba, tai dezes ardymas, velenelio keitimas.
Jei smagratis tekinti , vel islaidos, o niansai atsiranda bedarant. ir sitas momentas man atsistojo galutiniame rezultate 1T litu.
Varijantas III- kolxozas, bet veikia, storini sankabos diska, ta kuris dabar stovi, kniedini ant virsaus ferido, ir gali lekti. Tai pats pigiausias.
Telefona laikyti pastoviai pakrauta ir veziotis virve.
nes tas pats klausimas, o atsakymai ir cia issamus, ir dar kazkur , anapus, kitose temose. Zmogus prasosi pagalbos, o padeti nieks negali..
O paskambinti nedrista, kad prilekti pasiziureti , isgirsti gyva info, gali net uzsirasyti , nes kol gris namo , gali ir pamirsti..
Kitas momentas - kas pigiau. Manau , kad pigiausia pakeisti i 1,6 D. Nes visos konversijos kainuoja, visko pats nepasidarysi, jei tdi sankaba, tai dezes ardymas, velenelio keitimas.
Jei smagratis tekinti , vel islaidos, o niansai atsiranda bedarant. ir sitas momentas man atsistojo galutiniame rezultate 1T litu.
Varijantas III- kolxozas, bet veikia, storini sankabos diska, ta kuris dabar stovi, kniedini ant virsaus ferido, ir gali lekti. Tai pats pigiausias.
Telefona laikyti pastoviai pakrauta ir veziotis virve.
+370 656 18679
https://www.facebook.com/rimvydas.sadau ... 085&type=3
https://www.facebook.com/rimvydas.sadau ... 085&type=3