Maniškis galiūnas...

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Rodos susitvarke traukos problema, bet iskilo siektiek kitokia... Tikriausiai susijusi su tuo ,kad itempiau sankaba: tam ,kad pajudeti ir antram begiui reikia duoti labai daug sukiu... Gal perdaug itempiau?
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Justinas wrote:Gal perdaug itempiau?
Sunkiai suvokiamas dalykas. Paprastai, kuo labiau įtempiamas sankabos trosas, tuo didesnė tikimybė, kad sankaba praslys ir prasisuks.
Šiuo atveju turėtų būti blogai sureguliuotas degimas ir paprasčiausiai variklis neišvysto reikalingo galingumo, dėl to jis reikalauja didesnių apsukų.
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Ir vel as su savo klausimais... Kaip sakant problema seka problema :]

Va iskilo toks reikalas dabar. Norejau susireguliuoti degima, kad panaikint ta aukstu sukiu problema, bet kaiko nesuprantu savo distributoriuje (nelabai zinau kaip lietuviskai, gal kelnes). Kai nustatau skriemuli ant 0 laipsniu padalos, distributoriaus rotorius (ranka) (tas rudas briedas duodantis kontakta :]) rodo ne i 1 arba 3 cilindrus, bet i 2 arba 4. Nesuprantu kaip cia taip yra, nes juk sriemulio uzdeti kazkaip neteisingai neiseina... Pabandziau is akies rotoriu nustatyti ties pirmu cilindru, bet nieko nesigavo ir dabar isvis vabaliukas nesiveda... Gal kas zinot kodel cia tokia nesamone pas mane ? Tiksliau gal cia ne nesamone, bet kur cia suo pakastas... ?
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Variklio apsisukimai reguliuojami karbiuratoriaus pagalba. O variklis neužsiveda dėl to, kad sumaišei žvakių laidus. Taisyklingai sudėk laidus, ant variklio karterio parašyta ''Z¸ndfolge 1-4-3-2'', pirmojo cilindro laidas jungiasi šalia mažo įkirtimo po paskirstytojo dangteliu, toliau cilindrai 4-3-2.
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Sigi, zvakiu laidu net nekeiciau, to degimo reguliavimui kaip ir nereikia, tad ju tikrai nesumaisiau ;] ,nes pries tai vesdavosi labai normaliai, tiesiog kaip sakiau pirmai pavarai reikedavo paduoti labai daug sukiu. Kaip supratau degimas reguliuojamas reguliuojant distributoriaus kampa, ka ir norejau padaryti, bet nezinau, kaip nustatyti, kad tuo metu distributoriaus rotorius butu ties pirmu cilindru (nes kaip suprantu kampa reikia reguliuoti tokiu metu, kai kibirkstis duodama pirmajam cilindrui). To padaryti neisieina, nes paprastai rotorius buna ties pirmuoju arba treciuoju cilindru, kai didysis skriemulys buna ties 0 laipsniu (su mano tikp distributorium), bet pas mane ties 0 laipsniu, jis yra ties 2 arba 4... Buvau susireguliaves degima su 2 cilindru, bet tada pirmai pavarai reikia labai daug sukiu... Galiu ir vel sureguliuot antram ir ramiai vazinet, bet noris darba padaryt gerai :]
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Reikėtų viską gyvai apžiūrėti ir pačiupinėti, teoriniu būdu galima prigrybauti :D.
Reikėtų serviso pagalbos, degimo kampas paprastai reguliuojamas stroboskopo pagalba. Jei servise būtų ir dujų išmetimo matuoklis, tuomet gerai būtų viską sureguliuoti bendrai kartu su karbiuratoriumi.
Prieš porą metų Olandų gatvės rajone buvo toks servisėlis, pats ten nebuvau, bet telefono numerį pasakė Arūnas (8.687.54.940, Jonas), deja nežinau ar šis žmogus dar tuo užsiima.
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

aha, serviselis yra iki siol, tik ten tiesiog meistriukas savo garaze. vasara tenai viska susireguliavau, bet dabar po keletos darbeliu issireguliavo... Tiesa norisi kuo daugiau padaryti paciam, ne is finansiniu paskatu, bet moraliniu :] bandau reguliuotis "BUGME" video pasiulytu budu. Ryt padarysiu fotkes, kas ten netaip, nes ir siaip dabar sudomino, kodel ten taip yra, tada zymiai aiskiau bus, nes pasakotojas is manes kaip pastebejai nekoks... :]
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Va ir fotke. Kaip matot, skriemulys stovi ties 0 laipsniu, bet distributorius rodo i 3 arba 2 (ankciau buvau sumaises) cilindra. Tai vat kaip reiktu nustatyti ,kad jis rodytu i pirmaji cilindra, nes tada galima butu susireguliuoti degima ? Kaip sakei Sigi, ant distributoriaus turetu buti griovelis, zymintis pirmojo cilndro padeti, bet nei ant distributoriaus, nei ant jo dangtelio nera jokio griovelio i ta puse (nesuprantu kodel, nes ir visose knygose raso, kad turi buti, bet jo ten ne kvapo... kazkodel imu galvoti, kad kuri nors detale gal yra ne nuo vabalo...).
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

1. Paskirstytojo įkirtimas žymintis pirmąjį cilindrą, gerai matomas šioje nuotraukoje dešinėje pusėje.
Dar viena reguliavimo nuotrauka iš: http://www.vw-resource.com/tune-up.html#distributor
2. Paprastu mechaniniu būdu sureguliuoti degimo kampą žinoma gerai, bet stroboskopu tiksliau.
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

Iškilo didelė, didelė bėda ! Oj kokia didelė ! Nebeveikia vairas ! (Kvailai pasakiau).
Taigi šiandien darant posūkį tik bum ir kažkas pasidarė, kad vairas visiškai atsilaisvino, sukiojasi į visas puses visiškai laisvai ,o ratai ne iš vietos. Gerai, kad tai nutiko jau įvažinėant į namų kiema, tai tik šiaip siena kliudžiau, nes baisu ir pagalvot, kas būtų buve, jei taip nutiktų mieste... Labai prašau, pasakykit ,kad tai nėra kas labai rimto :( Iš buvusios šeimininkės Irmos žinau, kad vairo kolonėlė yra palyginus neseniai keista, tad tenai neturėtų būti bėdos... ech...

O čia vabalas visą praėjusią savaitę reklamavęs FiDi (fizikų dienas).

Image
Post Reply