Tai taip. Tik patikslinau atsakymąDarkinas wrote:Na gyvuliams vežti ir juos maitinti.
Mįslės
Tarp kitko, šis inkasatorių busas yra parduodamas.
Kas medžioja įdomius eksponatus, turėtų paskubėti.
http://m.autoscout24.de/angebote/volksw ... -279613275
1976.03. - Officine Introzzi - 9.900 e - 100.000 km - 60 kW 82 PS - Hanau
VW Bus T2 Geldtransporter Ankauf
[youtube]PMbOdbj8dx8[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=PMbOdbj8dx8
Kas medžioja įdomius eksponatus, turėtų paskubėti.
http://m.autoscout24.de/angebote/volksw ... -279613275
1976.03. - Officine Introzzi - 9.900 e - 100.000 km - 60 kW 82 PS - Hanau
VW Bus T2 Geldtransporter Ankauf
[youtube]PMbOdbj8dx8[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=PMbOdbj8dx8
Porsche Tapiro sukurtas 1970 metais italų dizainerio Giorgetto Giugiaro, studijoje ItalDesign. Automobilis pirmą kartą eksponuotas Turino automobilių parodoje. Tai buvo ketvirtas G.Giugiaro sukurtas prototipas ir tuo metu jo mėgiamiausias. Automobilis sukurtas Porsche 914/6 bazėje, turėjo centre įmontuotą, opozicinį, oru aušinamą, 2.4 litro, 6 cilindrų, 220 AG, 7200 aps/min. Porsche variklį.
Priekinio stiklo kampas beveik sutapatintas su priekiniu kapotu, į viršų pakeliamos durys ir bagažinės durys, aušinimo angos patalpintos viršuje. Automobilio ilgis 4.06, plotis 1.76, aukštis 1.11 m.
Konceptas Porsche Tapiro du metus dalyvavo įvairiose automobilių parodose, sudarydamas puikų įspūdį, tačiau nepradėtas gaminti. Pasibaigus kelionėms po parodas, automobilį nupirko turtingas ispanų pramonininkas. 1976 metais automobilis neaiškiomis aplinkybėmis sudegė, vienų liudijimais užsidegė savaime, kitų, kad automobilis buvo sudegintas darbininkų streiko metu.
Po ilgo stovėjimo ispano garaže, studija ItalDesign išpirko savo automobilio likučius ir nerestauruotą patalpino savo muziejuje.
Priekinio stiklo kampas beveik sutapatintas su priekiniu kapotu, į viršų pakeliamos durys ir bagažinės durys, aušinimo angos patalpintos viršuje. Automobilio ilgis 4.06, plotis 1.76, aukštis 1.11 m.
Konceptas Porsche Tapiro du metus dalyvavo įvairiose automobilių parodose, sudarydamas puikų įspūdį, tačiau nepradėtas gaminti. Pasibaigus kelionėms po parodas, automobilį nupirko turtingas ispanų pramonininkas. 1976 metais automobilis neaiškiomis aplinkybėmis sudegė, vienų liudijimais užsidegė savaime, kitų, kad automobilis buvo sudegintas darbininkų streiko metu.
Po ilgo stovėjimo ispano garaže, studija ItalDesign išpirko savo automobilio likučius ir nerestauruotą patalpino savo muziejuje.