Justino draugas isvaziavo i BABTUS,tikrai i geras rankas.Sigis wrote:Vakar žvilgtelėjau į Jono M. tinklapį ir pamačiau labai jau matytą autobusėlį.
Reikėtų kada visiems vabaliautojams susiburti į sąskrydį ir visiems atlėkti pas Joną į oro uostą palakioti .
Jono tinklapis: www.padovanokskrydi.lt
Įdomios nuotraukos
Justino piešinyje dailininkas gal būt turėjo omenyje Japonije gaminamus mini automobilius Subaru Sambar, kuriuos japonai kartais mėgsta perdaryti panašius T1 autobusėlį.
Tai visai nedidelis automobilis - keturvietis, su gale esančiu keturių cilindrų, 660 cm3, 55 AG varikliu ir visais varomaisiais ratais.
Japonijos rinkoje jie vadinami Sambar, o kitose šalyse jiems suteikti kitokie vardai - Sumo, Libero, Domingo ar Columbuss, gaminami įvairiose šalyse. Juos Japonai pradėjo gaminti 1961 metais ir į pirmas dvi kartas montavo oru aušinamus variklius.
Apie juos plačiau:
http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Sambar
http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Sumo
Keleta perdarytų Subaru Sambar:
Tai visai nedidelis automobilis - keturvietis, su gale esančiu keturių cilindrų, 660 cm3, 55 AG varikliu ir visais varomaisiais ratais.
Japonijos rinkoje jie vadinami Sambar, o kitose šalyse jiems suteikti kitokie vardai - Sumo, Libero, Domingo ar Columbuss, gaminami įvairiose šalyse. Juos Japonai pradėjo gaminti 1961 metais ir į pirmas dvi kartas montavo oru aušinamus variklius.
Apie juos plačiau:
http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Sambar
http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Sumo
Keleta perdarytų Subaru Sambar:
Siandien toks idomus paaiskejo dalykas apie T1 duris. T1 duru modelis keitesi jei neklystu 1964m. Atsirado papildoma iduba rysium su pasikeitusia duru rankena. Durys atsiveria netoli 180 laipsniu kampu, todel iduba reikalinga, kad priekiniu duru rankena nesiremtu i kroviniu skyriaus duris (zr. nuotraukoje apibraukta raudonai).
Mano autobuselio variantas panasesnis i angliska versija, t.y. kroviniu skyriaus durys yra kaireje puseje. Kadangi turiu nupirkes kitas duris, pradejau galvoti ar nepaskubejau ir nupirkau teisingas. Man butu lyg reikalingos kitokios nei europinio varianto (veidrodinis atspindys), tam kad velgi - atidarius nesiremtu i vairuotojo duru rankena. Ir pasirodo... tokio varianto net ir nebuvo - visos anglisku, australietisku ar panasiu variantu kaires puses durys, nebuvo gamintos is vis... Jos tiesiog visada buvo dedamos tiesiog nuo gimtosios "vokiskos" versijos.
Mano autobuselio variantas panasesnis i angliska versija, t.y. kroviniu skyriaus durys yra kaireje puseje. Kadangi turiu nupirkes kitas duris, pradejau galvoti ar nepaskubejau ir nupirkau teisingas. Man butu lyg reikalingos kitokios nei europinio varianto (veidrodinis atspindys), tam kad velgi - atidarius nesiremtu i vairuotojo duru rankena. Ir pasirodo... tokio varianto net ir nebuvo - visos anglisku, australietisku ar panasiu variantu kaires puses durys, nebuvo gamintos is vis... Jos tiesiog visada buvo dedamos tiesiog nuo gimtosios "vokiskos" versijos.
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
Keistokai žinoma atrodo kairėje pusėje esantis nereikalingas įspaudas, matyt gamintojams buvo pigiau viską standartizuoti, nei paskiau rūšiuoti dureles atskiriems modeliams.
Dar porą Mindaugo minėtų pavyzdžių:
http://www.thesamba.com/vw/forum/album_ ... _id=449090
http://www.thesamba.com/vw/forum/album_ ... _id=356972
Net šiomis dienomis Volkswagenas iškrečia panašių siurprizų kaip ir šioje nuotraukoje. Kartais gatvėje galima sutikti T4 autobusėlius, kurie kairėje pusėje durų neturi, tačiau kėbulas sukomplektuotas su kėbulo dalimi, kurioje yra įspausta visai nereikalinga slankiojančių durų įduba.
Gal Volkswagenas tęsia senas savo tradicijas?
Dar porą Mindaugo minėtų pavyzdžių:
http://www.thesamba.com/vw/forum/album_ ... _id=449090
http://www.thesamba.com/vw/forum/album_ ... _id=356972
Net šiomis dienomis Volkswagenas iškrečia panašių siurprizų kaip ir šioje nuotraukoje. Kartais gatvėje galima sutikti T4 autobusėlius, kurie kairėje pusėje durų neturi, tačiau kėbulas sukomplektuotas su kėbulo dalimi, kurioje yra įspausta visai nereikalinga slankiojančių durų įduba.
Gal Volkswagenas tęsia senas savo tradicijas?
Amsterdame visai salia centro yra eksponuojami stendai su miesto nuotraukomis apytiksliai nuo 60-uju. Kai toks judejimas nuotraukose, akys pacios pradejo ieskoti autobuseliu ir vabaliuku Nuotraukos "nuotraukoje" jau sunkiau iziureti, bet vabaliuku knibzda 8)
1.didesnė 2.didesnė
1.didesnė 2.didesnė
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY