Tai apart to kad tai ant vabalo bazes Meksikoje surinktas egzempliorius konkretesnio pavadinimo ji ir neturi??? ar cia vis dar reikia spet?
Tikrai matyta, tik is priekio, siek tiek panasi i kazkuri kita senesni modeli, gal tai Jaguar. Lempos apvalios jei neklystu.
Mįslės
Taip, Saulius įspėjo visiškai teisingai, tai SP2. Apie automobilį trumpai:
Raidės SP šifruojamos kaip San Paulas, pavadinimas skirtas Brazilijos didžiausio miesto garbei.
Brazilija išvysčiusi didelę automobilių pramonę, apribojo automobilių įvežimą į savo šalį, bet pati negamino galingų ir greitų sportinių automobilių. Tuo metu Brazilijoje gaminti tokie automobiliai netenkino sportinio automobilio įvaizdžio ir galingumo, dėl to buvo nutarta sukurti naujo pavyzdžio automobilį. Brazilų VW gamintojai buvo mažiau priklausomi nuo VW koncerno, todėl kai kurie braziliški projektai buvo savarankiški ir stipriai skyrėsi nuo bendrų VW automobilių.
Naujo sportinio coupe automobilio kūrimas truko tris metus ir pradėtas gaminti 1972 metais. Pradžioje šį automobilį buvo sumanyta vadinti SP1, tačiau jam skirtas 1,6 darbinio tūrio 65 AG variklis gamintojų netenkino. Pradėjus montuoti 1,7 litro 75 AG variklį, automobilis pervadintas į SP2, greitis siekė 160 km/h, kuro sanaudos 10,5 litro. Automobiliui panaudota tuometinio braziliško automobilio VW 1600 Brazilia platforma. Kaik kurie automobilio sprendimai ir forma priminė Vokietijoje gamintą Typ 4 (412).
SP2 gamyba trūko neilgai, iki 1976 metų. Pagaminta palyginus nedaug - 10 200 tokių automobilių, iš jų į Europą importuota tik 670. Vienas iš jų pagamintas 1973 metais pateko ir į Volfsburgo muziejų.
Automobilio išvaizda, salono įranga ir įvaizdis tais laikais buvo prašmatnus, bet nedidelį automobilio populiarumą lėmė didelė jo kaina, išvertus iš braziliškos valiutos jis kainavo 16.000 Vokietijos tuometinių markių. Palyginimui - 1972 metais Vabalas Vokietijoje kainavo 5300 markių.
Daugiau SP2 nuotraukų: http://www.flickr.com/search/?q=VW+SP2
SP2 nuotraukos:
Raidės SP šifruojamos kaip San Paulas, pavadinimas skirtas Brazilijos didžiausio miesto garbei.
Brazilija išvysčiusi didelę automobilių pramonę, apribojo automobilių įvežimą į savo šalį, bet pati negamino galingų ir greitų sportinių automobilių. Tuo metu Brazilijoje gaminti tokie automobiliai netenkino sportinio automobilio įvaizdžio ir galingumo, dėl to buvo nutarta sukurti naujo pavyzdžio automobilį. Brazilų VW gamintojai buvo mažiau priklausomi nuo VW koncerno, todėl kai kurie braziliški projektai buvo savarankiški ir stipriai skyrėsi nuo bendrų VW automobilių.
Naujo sportinio coupe automobilio kūrimas truko tris metus ir pradėtas gaminti 1972 metais. Pradžioje šį automobilį buvo sumanyta vadinti SP1, tačiau jam skirtas 1,6 darbinio tūrio 65 AG variklis gamintojų netenkino. Pradėjus montuoti 1,7 litro 75 AG variklį, automobilis pervadintas į SP2, greitis siekė 160 km/h, kuro sanaudos 10,5 litro. Automobiliui panaudota tuometinio braziliško automobilio VW 1600 Brazilia platforma. Kaik kurie automobilio sprendimai ir forma priminė Vokietijoje gamintą Typ 4 (412).
SP2 gamyba trūko neilgai, iki 1976 metų. Pagaminta palyginus nedaug - 10 200 tokių automobilių, iš jų į Europą importuota tik 670. Vienas iš jų pagamintas 1973 metais pateko ir į Volfsburgo muziejų.
Automobilio išvaizda, salono įranga ir įvaizdis tais laikais buvo prašmatnus, bet nedidelį automobilio populiarumą lėmė didelė jo kaina, išvertus iš braziliškos valiutos jis kainavo 16.000 Vokietijos tuometinių markių. Palyginimui - 1972 metais Vabalas Vokietijoje kainavo 5300 markių.
Daugiau SP2 nuotraukų: http://www.flickr.com/search/?q=VW+SP2
SP2 nuotraukos:
Tikrai taip, tai Typ 3 nosies ženkliukas.
1. 1961 metai, taip atrodė pirmieji Typ 3 automobiliai.
2. 1964 metai, nauji pasikeitimai ir papildoma apdaila.
3. 1970 metai, dar vienas atnaujinimas.
4. Typ 3 Vabalų šventėje.
Ir dar vienas Lietuvoje esantis Irmio Typ 3, mūsų forume: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... 97&start=0
1. 1961 metai, taip atrodė pirmieji Typ 3 automobiliai.
2. 1964 metai, nauji pasikeitimai ir papildoma apdaila.
3. 1970 metai, dar vienas atnaujinimas.
4. Typ 3 Vabalų šventėje.
Ir dar vienas Lietuvoje esantis Irmio Typ 3, mūsų forume: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... 97&start=0