Arūno vabaliuko tema Thesamba puslapyje

Įvairūs patarimai, vertingos nuorodos, istorinė apžvalga
Post Reply
Tomvabalis
Posts: 365
Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
Location: UTENA

Post by Tomvabalis »

Na Jūs kaip norit bet aš neisivaizduoju ka iš jo dar galima padaryti.....
User avatar
Linas
Posts: 707
Joined: 2008 Apr 27 Sun, 20:21

Post by Linas »

Atsidaryk www.vw38.de ir suprasi, ką galima padaryt ir kas jau yra daroma.
Tomvabalis
Posts: 365
Joined: 2008 Sep 04 Thu, 7:10
Location: UTENA

Post by Tomvabalis »

Aš suprantu kad šiais laikais galima iš nieko daug ka padaryti...bet kiek procentu liks to originalumo, autentiškumo?? 5 procentai?...pakeist šiais laikais daug ka naujai galima paliekant tik kėbulo nr.
Paprasčiausiai šis vabalas nuo pat gimimo matyt pakliuvo ne į tas rankas...ir jo nieks nevertino...
User avatar
Arturas
Posts: 147
Joined: 2007 Mar 26 Mon, 7:58

Post by Arturas »

Aš manau, kad jį vertino ir net labai, antraip nebūtų padarę tokio "šedevro", tik tas vertinimas kitoks nei mūsų, kuriam matyt didelę įtaką darė vabalinių detalių gavimo galimybė bei be abejo savininko žinių apie šį grynuolį stoka. Tačiau kaip ten bebūtų, kadangi tai yra atrasta bei identifikuota, tai tikrai yra verta išsaugojimo, neatsižvelgiant į tai, kiek "procentų" yra išlikę. Jeigu tai būtų serijinis ovalinukas ar net brezelis, neabejoju, kad viso šio nebūtų, tačiau šiuo atveju viskas kitaip...
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Po karo kaip trofėjus buvo vežami ir automobiliai, toks pats likimas nutiko ir šiam Vabalui. Galima spėti, kad juo kadaise važinėjo aukštas tarybinis pareigūnas ar karininkas, kol pagaliau dėl dalių trūkumo buvo paliktas nuošalyje.

Kaip jis atsidūrė Lietuvoje, kol kas nežinoma, jo istorija atsekta apytikriai nuo 1970-ųjų. Liūdniausia, kad būtent Lietuvoje ir prasidėjo jo visiškas naikinimas, visi "tiuningo" darbai atlikti kelių šeimininkų, kurie sunaikino visą dugną, prietaisų skydelį, priekinį ir galinius stiklus ir taip toliau. Iš ankstesniojo VW38 išliko apytikriai ketvirtis automobilio.

VW38 ir VW39 prototipų prieš karą buvo pagaminta apie 30, muziejuose išlikę tik du prototipai, kurie taip pat buvo labai stipriai nukentėję ir vėliau restauruoti. Šis iš Lietuvos trečiasis, belieka tik pasidžiaugti, kad liko nors ketvirtis prieškarinio prototipo.
Emilis
Posts: 504
Joined: 2008 Mar 09 Sun, 23:33

Post by Emilis »

išsiryškinau juostelių darytų su juosteline muiline, ir radau
1.didesnė 2.didesnė
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Geros labai foto, šita muilinė turi fisheye prieskonį...
Gražu. :)
Justinas
Posts: 574
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 18:54
Location: Vilnius
Contact:

Post by Justinas »

emilis wrote:išsiryškinau juostelių darytų su juosteline muiline, ir radau
-> nuotrauka
-> nuotrauka
Emili, gal gali pasakyti ar labaratorijoje ar namie skanuoji negatyvus ? O jei taip, tai su kokiu skaneriu :]
Emilis
Posts: 504
Joined: 2008 Mar 09 Sun, 23:33

Post by Emilis »

fuji laboratorija
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Dingo Emilio įrašas :(.
http://www.youtube.com/watch?v=3CmRo3Ul_EY

Netekome įdomaus filmuko. Kas Emili atsitiko?
Post Reply