Lino mįslę atspėti nebuvo sunku, nes atsakymas buvo pavaizduotas ant grindų. Tai prancūzų įmonės PGO gaminys Speedtser II. Jie siūlo dar du Porsche 356 replikos variantus, tai Cevennes ir Hemera (Hemera į Porsche 356 panaši tik priekiu).
Visi jų automobiliai atkartoti tik išorėje, karkasas, važiuoklė ir variklis kitokie. Įmonė egzistuoja apytikriai nuo 1985 metų.
Jų puslapiai: http://www.pgo.fr/en/ ir http://www.pgoauto.com/
Dar porą PGO Cevennes ir Hemera nuotraukų iš šių metų Paryžiaus parodos.
Paimta iš: http://www.vg.no/bildespesial/spesial.php?id=9292
Mįslės
Neturiu ką pridurti.Sigis wrote:Lino mįslę atspėti nebuvo sunku, nes atsakymas buvo pavaizduotas ant grindų. Tai prancūzų įmonės PGO gaminys Speedtser II. Jie siūlo dar du Porsche 356 replikos variantus, tai Cevennes ir Hemera (Hemera į Porsche 356 panaši tik priekiu).
Visi jų automobiliai atkartoti tik išorėje, karkasas, važiuoklė ir variklis kitokie. Įmonė egzistuoja apytikriai nuo 1985 metų.
Jų puslapiai: http://www.pgo.fr/en/ ir http://www.pgoauto.com/
Dar porą PGO Cevennes ir Hemera nuotraukų iš šių metų Paryžiaus parodos.
Paimta iš: http://www.vg.no/bildespesial/spesial.php?id=9292
Paryžiuje bandžiau iškvosti PGO žmones, kokie jų santykiai su Porsche dėl autorinių teisių, bet tiesioginio atsakymo buvo labai gudriai išvengta...
Šiame puslapyje apie PGO automobilius, kaip tik ir užsimenama, kad 2004 metais įmonė bylinėjosi su Porsche įmone dėl autorinių teisių, bet 2005 metais teismo sprendimas buvo PGO pusėje ir įmonė atnaujinusi įvaizdį, toliau gamino automobilius:
http://robson.m3rlin.org/cars/2008-pgo-speedster-rsr/
Automobilis pasirodo visai nepigus, 2006 metų PGO Cevennes brošiūroje, bazinio automobilio kaina nuodyta 140.000 litų:
http://tocmp.org/pgospeedstercevennes.htm
http://robson.m3rlin.org/cars/2008-pgo-speedster-rsr/
Automobilis pasirodo visai nepigus, 2006 metų PGO Cevennes brošiūroje, bazinio automobilio kaina nuodyta 140.000 litų:
http://tocmp.org/pgospeedstercevennes.htm
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Tai 1938 metais prancūzo J. Lehaitre sutvertas vikšrinis motociklas, skirtas bekelėms, matyt tikėtasi, kad juo susidomės kariuomenė.
Žiūrint į šią konstrukciją nesunku nuspėti, kad ją pasukti turėtų būti sunku. Aprašyme parašyta, kad vairas sujungtas su papildoma pavara, bet tai sunkiai tikėtina, jei konstrukcija būtų pasiteisinusi, tokie motociklai būtų pradėti gaminti serijiniu būdu. Greičiausia sukama panašiai kaip leidžiantis slidėmis, svorio centrą pakreipus į posūkio pusę.
Daugiau vikšrinių motociklų konstrukcijų: www.unusuallocomotion.com/tracked-motorcycles/
Štai vokiško vikšrinio NSU Kettenkrad aprašyme rašoma, kad nedideliuose posūkiuose užtekdavo nedidelio vairo pasukimo, o staigesniuose posūkiuose, stipriau pasukus vairą, viena vikšrų pusė pristabdydavo ir visa transporto priemonė pasisukdavo labiau.
Vairo jungtys pristabdant vieną iš vikšrų pusių (nuotr.).
Paįvairinimui senoji NSU Kettenkrad kronika:
[youtube]O9RiRlbB47k[/youtube]
WW2 SdKfz 2 Kettenkrad - German tracked bike - Gun tractor Kleines Kettenkraftrad HK 101
Nuotraukos iš: www.kettenkrad.de
Žiūrint į šią konstrukciją nesunku nuspėti, kad ją pasukti turėtų būti sunku. Aprašyme parašyta, kad vairas sujungtas su papildoma pavara, bet tai sunkiai tikėtina, jei konstrukcija būtų pasiteisinusi, tokie motociklai būtų pradėti gaminti serijiniu būdu. Greičiausia sukama panašiai kaip leidžiantis slidėmis, svorio centrą pakreipus į posūkio pusę.
Daugiau vikšrinių motociklų konstrukcijų: www.unusuallocomotion.com/tracked-motorcycles/
Štai vokiško vikšrinio NSU Kettenkrad aprašyme rašoma, kad nedideliuose posūkiuose užtekdavo nedidelio vairo pasukimo, o staigesniuose posūkiuose, stipriau pasukus vairą, viena vikšrų pusė pristabdydavo ir visa transporto priemonė pasisukdavo labiau.
Vairo jungtys pristabdant vieną iš vikšrų pusių (nuotr.).
Paįvairinimui senoji NSU Kettenkrad kronika:
[youtube]O9RiRlbB47k[/youtube]
WW2 SdKfz 2 Kettenkrad - German tracked bike - Gun tractor Kleines Kettenkraftrad HK 101
Nuotraukos iš: www.kettenkrad.de