Mįslės
Linkas geras ir nuotraukas as paemiau butent is sio projekto, tik kitam puslapy. Bet nemanau jog misle iminta. As turiu omeny, kam originaliai priklauso sie ratlankiai.vwkaefer wrote:Atsakymas:http://www.keversite.nl/forum/viewtopic ... &sk=t&sd=a
Jau turbut daugelis pastebejo, jog varztu skyles 5 ir isdestytos taip pat kaip ir Porsche - 5x130mm.
Vabalo savininkas man sake, jog sie ratlankiai (butent su porsche varztu isdestymu) buvo montuojami dar ant dvieju automobiliu. Idomu kurio fragmenta ikele Sigis?
Aukščiau įkeltoje nuotraukoje yra VW K70 ratlankis, jis taip pat 14 colių ir su penkiomis tvirtinimo skylėmis.
K70 Olandijoje: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=40366
Ir Lietuvoje: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... ght=#13260
Kokie automobiliai dar buvo apauti tokiais ratlankiais, sunku pasakyti.
K70 Olandijoje: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=40366
Ir Lietuvoje: http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... ght=#13260
Kokie automobiliai dar buvo apauti tokiais ratlankiais, sunku pasakyti.
K70 regis pirmieji VW automobiliai su varikliu priekyje ir ausinami skysciu. Juos gamino NSU "fabrikas" ir tieke VW koncernui. Tad 5x130 varztu skyles turejo ir NSU Ro80, ratlankius kiek pastebejau jie montavo kitokius. Bet faktas jog 5x130 varztu skyles turejo tik Porsche, tikrai neteisingas. Tik gal tinkamas siu dienu automobiliam...
Atsakymas beveik teisingas, tai Lenkijoje pagaminta Karmann Ghia, o tikslus auomobilio pavadinimas VW SAM, tokį pavadinimą kadaise sugalvojo pats konstruktorius, nes toks automobilis tėra tik vienas.
Automobilis unikalus, jis pagamintas 1941 metų Typ-82 VW K¸belwagen bazėje. Jei VW SAM būtų pagamintas bet kaip ir neskoningai, jis nebūtų toks įdomus, tačiau automobilio formos kruopščiai apgalvotos ir dailios, o darbo kokybė aukščiausio lygio.
Istorija ilga ir įdomi. Bielsko Biala sklandytuvų gamyklos inžinierius Bogumi˘ Szuba, karo laikų VW automobilį nusipirko 1958 metais, kai vietiniame laikraštyje rado šio automobilio skelbimą. Sumanęs nuosavą projektą, 1962 metais pradėjo darbus. Darbai deja užsitęsė net 26 metus, nes darbus apsunkino sklandytuvų gamyklos valdžia, be to, viskas buvo daroma labai kruopščiai.
Būdamas sklandytuvų gamyklos darbuotoju, kėbului jis panaudojo tas pačias medžiagas kaip ir sklandytuvuose, tai yra stiklo audinį. Visi automobilio stiklai pagaminti iš organinio stiklo, kuris naudojamas aviacijos gamyboje. Kėbulo gamyba ir visas gamybos procesas konstruktoriaus fiksuotas ir fotografuotas.
Kaip ir minėta, dugnas, priekinė ir galinė pakaba Kiubelio, pavarų dėžė ir variklis pokarinių Vabalų. Kuriant automobilį, taip pat panaudota įvairų dalių ir nuo kitų automobilių: Trabant, Škoda Octavia, Žuk, Syrena, Warszawa. Nelengvais socialistinio "rojaus" laikais, dalis teko pirkti užsienyje komandiruočių metu. Sėdynių apmušimai siūti namų sąlygomis, juos pasiuvo konstruktoriaus žmona.
Gamybos metu nemažai susirašinėta su VW gamykla Volfsburge, taip pat gautos kai kurios VW dalys. Konstruktorius netgi gavo oficialų VW vadovybės leidimą automobilį pavadinti Volkswagen vardu ir naudoti VW ženklą. Pradžioje autoriaus sumanė automobilį pavadinti "Polski Phoenix VW" vardu, bet vėliau suteiktas "VW SAM" pavadinimas.
Automobilis pagaliau baigtas 1988 metais ir pirmajai kelionei išvyko į Bielsko Biala aerodromą. Baigus beveik visus darbus, automobilio konstruktorius netikėtai mirė. Vėliau automobilis atiteko kitam šeimininkui, kuris baigė automobilio registravimo ir techninės apžiūros darbus. Legalios transporto priemonės teisės automobiliui suteiktos 1991 metais.
2006 metais automobilis atiteko trečiam savininkui ir šiuo metu eksponuojamas Balstogės technikos muziejuje. Automobilis puikiame techniniame stovyje ir dalyvauja įvairiuose renginiuose.
Straipsnis lenkų kalba:
http://motoryzacja.interia.pl/samochody/news/polski-phoenix-vw/
Balstogės muziejaus kolekciją galima pamatyti čia:
http://www.flickr.com/photos/ged4s/5159 ... hotostream
Nuotraukos paimtos iš: https://picasaweb/Rajd-Pogoni-Moto-Retro-Bialystok/
Automobilis unikalus, jis pagamintas 1941 metų Typ-82 VW K¸belwagen bazėje. Jei VW SAM būtų pagamintas bet kaip ir neskoningai, jis nebūtų toks įdomus, tačiau automobilio formos kruopščiai apgalvotos ir dailios, o darbo kokybė aukščiausio lygio.
Istorija ilga ir įdomi. Bielsko Biala sklandytuvų gamyklos inžinierius Bogumi˘ Szuba, karo laikų VW automobilį nusipirko 1958 metais, kai vietiniame laikraštyje rado šio automobilio skelbimą. Sumanęs nuosavą projektą, 1962 metais pradėjo darbus. Darbai deja užsitęsė net 26 metus, nes darbus apsunkino sklandytuvų gamyklos valdžia, be to, viskas buvo daroma labai kruopščiai.
Būdamas sklandytuvų gamyklos darbuotoju, kėbului jis panaudojo tas pačias medžiagas kaip ir sklandytuvuose, tai yra stiklo audinį. Visi automobilio stiklai pagaminti iš organinio stiklo, kuris naudojamas aviacijos gamyboje. Kėbulo gamyba ir visas gamybos procesas konstruktoriaus fiksuotas ir fotografuotas.
Kaip ir minėta, dugnas, priekinė ir galinė pakaba Kiubelio, pavarų dėžė ir variklis pokarinių Vabalų. Kuriant automobilį, taip pat panaudota įvairų dalių ir nuo kitų automobilių: Trabant, Škoda Octavia, Žuk, Syrena, Warszawa. Nelengvais socialistinio "rojaus" laikais, dalis teko pirkti užsienyje komandiruočių metu. Sėdynių apmušimai siūti namų sąlygomis, juos pasiuvo konstruktoriaus žmona.
Gamybos metu nemažai susirašinėta su VW gamykla Volfsburge, taip pat gautos kai kurios VW dalys. Konstruktorius netgi gavo oficialų VW vadovybės leidimą automobilį pavadinti Volkswagen vardu ir naudoti VW ženklą. Pradžioje autoriaus sumanė automobilį pavadinti "Polski Phoenix VW" vardu, bet vėliau suteiktas "VW SAM" pavadinimas.
Automobilis pagaliau baigtas 1988 metais ir pirmajai kelionei išvyko į Bielsko Biala aerodromą. Baigus beveik visus darbus, automobilio konstruktorius netikėtai mirė. Vėliau automobilis atiteko kitam šeimininkui, kuris baigė automobilio registravimo ir techninės apžiūros darbus. Legalios transporto priemonės teisės automobiliui suteiktos 1991 metais.
2006 metais automobilis atiteko trečiam savininkui ir šiuo metu eksponuojamas Balstogės technikos muziejuje. Automobilis puikiame techniniame stovyje ir dalyvauja įvairiuose renginiuose.
Straipsnis lenkų kalba:
http://motoryzacja.interia.pl/samochody/news/polski-phoenix-vw/
Balstogės muziejaus kolekciją galima pamatyti čia:
http://www.flickr.com/photos/ged4s/5159 ... hotostream
Nuotraukos paimtos iš: https://picasaweb/Rajd-Pogoni-Moto-Retro-Bialystok/