Bitė Maja - MB

Turimas ir prižiūrimas autobusiukas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
Fontanas
Posts: 84
Joined: 2011 May 26 Thu, 10:13
Location: Vilnius

Post by Fontanas »

dzo_marija wrote:O aš noriu paklausti dėl kėbulo apklijuoto stiklo audiniu, kas čia per technologija? Man įprasta, jog na vietas įlektas ar panašiai žmonės sušpakliuoja su audiniu, bet visą kėbulą? Ir kaip bus sunku dabar jį visą sušveisti iki lygaus paviršiaus, o kol tokį paviršių pasieksi, tai turbūt jo ir nebeliks ant skardų...
Gali būti, kad maišote špaklių su stiklo audinio plaušeliais su stiklo audinio medžiagą su derva. Pastarasis būdas ir pasirinktas.

Technologija paprasta: nemoku virinti, neturiu aparato, ir paprasčiausiai - nėra ant ko virinti. Kita vertus, virinimas - perkaitinimas kenkia metalui. Taip pat nereiškia, kad ateity ta vieta nepradės rūdyti. Stiklo audinio atveju - praktiškai garantuotas, kad stiklo audinys nesurūdys.
Majos atveju, visur aplink visas apačias stiklo audinį derva tepiau kelis kartus, tad gavosi storas lukštas, tai jei rūdys, plona skarda atšokinės ne į lauko pusę, o į vidinę, kas visiškai man neįdomu ir nerūpi.

Aplipdžius visą busą stiklo audiniu, tada jis visas apšpakliuojamas špakliumi su stiklo audinio plaušeliais, o tik po to paprastu špakliumi. Pastarąjį ir šveisiu..

Nuotraukose:
pirmas gabalas stiklo audinio priklijuotas su derva. Po to sekė dar kelis kartus tas pats veiksmas.
Tik vėliau špakliuojama su stiklo audiniu. Jį sušveitus, kad būtų tinkama forma, apšpakliuojama paprastu špaklium..

F.
Sauliusmr
Posts: 583
Joined: 2009 Apr 23 Thu, 11:32
Location: Vilnius

Post by Sauliusmr »

O nebijot, kad ant saulės pastovėjus išryškės audinio struktūra? Nors jei špakliaus storas sluoksnis, gal ir neturėtų.
ImageVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Fontanas
Posts: 84
Joined: 2011 May 26 Thu, 10:13
Location: Vilnius

Post by Fontanas »

Sauliusmr wrote:O nebijot, kad ant saulės pastovėjus išryškės audinio struktūra? Nors jei špakliaus storas sluoksnis, gal ir neturėtų.
Nebijau. Jei dervos tepi pakankamai, tai struktūros nesijaučia. Kaip minėjau, po to eis stiklo audinio špaklius, paprastas špaklius. Ant jo dar storas sluoksnis grunto, dažų. Tad neturėtų kilti problemų.
Didžiausias darbas problema - dar laukia: išlyginti trijų metrų automobilio šoną, ir visus kitus..

F.
Fontanas
Posts: 84
Joined: 2011 May 26 Thu, 10:13
Location: Vilnius

Post by Fontanas »

Kampas, prie kurio tvirtinosi galinis buferis, buvo visai surūdijęs, tad teko konstruoti metalines konstrukcijas. Dariau taip, kad jos kartu būtų ir dujų balionėlio laikiklis. Dujų balionėlis numatytas pačiam autobusėlio kampe, kad neužimtų patogios vietos.
Kai išlankstytas konstrukcijas suvirino, jas prisukau prie Majos. Po to suvirinau trūkstamas kampo vietas stiklo audiniu. Tą patį tenka daryti ir kitoje autobusėlio pusėje...
Fontanas
Posts: 84
Joined: 2011 May 26 Thu, 10:13
Location: Vilnius

-

Post by Fontanas »

Suvirintojas man suvirino mano paruoštą konstrukciją atsarginiam ratui pritvirtinti. Netrukus Majos galo dugne Ñprikabintasì ir atsarginis ratas. Dabar jau galėsiu bagažinės grindis konstruoti ñ plona plastmasė ir OSB plokštė.
Suvirintojas man sulipdė ir stalo kotą, kurį nudažęs prisuksiu savo originalų stalo stalviršį. Klijuotas medis, kuriame išpiešiau šachmatų lentą, kurią užlakavau. Ant tokio stalo teliks tik šašių čerkutes stumdyti ir gerti. Laukiu nesulaukiu, kada galėsiu visa tai žaisti. O taip jau norisi... Taip pat matosi, kad nuleistas stalas bus geras pagrindas miegoti per visą saloną.
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Fontanas wrote: Majos atveju, visur aplink visas apačias stiklo audinį derva tepiau kelis kartus, tad gavosi storas lukštas, tai jei rūdys, plona skarda atšokinės ne į lauko pusę, o į vidinę, kas visiškai man neįdomu ir nerūpi.
Kažin ar pavyks užmigti naktimis :) Man rodos girdėsis kaip rūdys po derva metalą graužia :)
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Fontanas
Posts: 84
Joined: 2011 May 26 Thu, 10:13
Location: Vilnius

Post by Fontanas »

Jau seniai neužmiegu, nes suvokiu, kad kiekvieną rytą atsikeliu senstelėjęs. O tai man daug skaudžiau už rūdis, kurių net nematysiu, nebent girdėsiu.
donciuz
Posts: 1064
Joined: 2012 Jan 17 Tue, 21:42
Location: Kaunas

Post by donciuz »

Čia jau nuo to niekur nepabėgsi. Na linku kad šis metalo/dervos/špakliaus kūrinys nepradėtų trupėt vos pradėjus eksploatuot.
VW T3 Westfalia California
---->> FORUME RAŠOME LIETUVIŠKAI! <<----
Fontanas
Posts: 84
Joined: 2011 May 26 Thu, 10:13
Location: Vilnius

Post by Fontanas »

Kadangi pavasaris dar vėluoja, tęsiu vidaus darbus: baigdinėju automobilio bagažinę, į kurią išeis susidėti ne tik miegmaišius. Baliono ertmę atskyriau nuo bagažinės ir pertvarą apšildžiau. Tačiau dugno neuždengiau, kad dėl viso pikto dujos laukan išeitų.
Bagažinių dureles padariau su lankstais, kad tvarkingiau būtų. Apsidžiaugiau, kad nišose prie ratų arkų stačiai telpa dviem eilėm kolos bambaliai. Kolą dažnai mėgstu maišyti su brendžiuku...
Smagu, kad baldiniai darbai salono gale eina pabaigon.
zaparozec
Posts: 915
Joined: 2012 Oct 15 Mon, 6:20
Location: Salcininkai

Post by zaparozec »

Gan ispudingai sugalvota apklijot kiebulas ishliks ilgam ir nereiks perdazit automobilio kas 4 metus nes rudis neprasimush pro baxitke Ispudinga ideja =]
Post Reply