Tereikia tik labai norėti...

Turimas ir mylimas Vabalas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Post Reply
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Jo, teisingas jo pavadinimas yra poliurethanas, anksciau minetam puslapyje aiskiai aprasomos jo savybes. Si medziaga esti skirtingo kietumo. Kad ji po 10 metu pradeda trupeti, sio fakto nezinojau :) bet tikrai manau jog man teks savasias keist dar pries tai. Tikiuos vabaliuka naudot visgi o nelaikyt saltam garaze. O ir garaza planuose zadu apsisiltint...

Vakar atkeliavo dar keletas smulkmenu i namus. Isigijau centro kauselius ratlankiam. Siandien viska vesiu dazyt... Kokybe nudziugino. Viskas sauniai supakuota i politilena, emblemos netgi padengtos papildoma plastiko plevele.
Palyginimui pridejau senaji kauseli. Ju turiu tik du. Todel ir teko pirkt nauja komplekta, o be to norejau spalvotu...
Pagrindinis skirtumas tai, kad originalus pagaminti is metalo (aliuminio/plieno), o naujai pirkti - is plastiko.
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Vakar isveziau ratus naujam prikelimui: smeliuot, gruntuos bei dazys issirinkta spalva...
Spalva issirinkau is VW "vaivorykstes", nes is anksto nusiziuretos spalvos neradom "recepto". Meistras sake jei temperatura nenukris iki minus 25, tai ratlankiai turetu but paruosti ateinanciam ketvirtadieniui. Dabar lieka sedet, trypt kojom po stalu ir tiketis kad spalvos pasirinkimas buvo teisingas. Pagyvensim pamatysim ;)

Zmogus pas kuri isveziau ratus - amerikietisku automobiliu entuziastas ir masinu hobyje tikrai ne naujokas, tad buvo idomu pabendrauti. Pries mane buvo atvykes vyras su Chevelle remu ir kai paklausiau siu dvieju vyru kalbu, supratau kad vabaliuku pasaulis ekonomika dar neprilygsta amcar "hebrai", na nebent ypac reti ir idealiai atrestauruoti orinukai galetu prilygt savo kainom tiem amerikos milzinam... Tai paliko idomu - kame reikalas? Negi tie amerikos poniai su savo kuro sanaudom verti tu simtu tukstanciu... Kiekvienas renkasi savo stiliu, dziaugiuos apsistojes ties orinukais :D
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

1-7. Savaitgali pajudejau su sedyniu motanvimu. Is 1 mm skardos suvirinau pirmuosius du bokstelius priekiniam tvirtinimui. Virinu su elektrodais, tad rezultatas gal ir ne pats graziausias, bet viska apslifavus manau puse velnio :)

8-12. Sedynem priverzti naudoju 12 mm varztus tai reiskia 19 mm pypraktis... Teko praplatint sedyniu begiuose skyles, kad butu imanoma su pyprakciu prieiti...

13-15. Na ir galutinis rezultatas. Visos dienos darbas viso labo du boksteliai, bet man kaip pradedanciam virintojui tai visai nieko ;) prisiuosciau "svarkes" garu i valias, dar ir dabar burnoj ruksta :D kazkas minejo kad reikia piena gert po virinimo darbu, bet kad tas pienas man ne suaugusiu gerimas... :) Reiks megint kita kart lauke virint.

Tolimesnis zingsnis butu suvirint tokio pat tipo galinius bokstelius. Ten turetu but lengviau, nes varztai vertikaliai i apacia sukasi (priekyje jie sukasi beveik 45 laipsniu kampu...). Kai visi 4 boksteliai bus gatavi, galvoju juos tarpusavyje sujungti kokiais nors plonesniais strypais, kad sutvirtint ir uzfiksuot ju pozicija pries visa privirinant ant vabalo dugno. Zodziu darbai tik prasidejo... ;)
Sauliusmr
Posts: 583
Joined: 2009 Apr 23 Thu, 11:32
Location: Vilnius

Post by Sauliusmr »

O standumo pakaks? ar dar kaip nors tvirtinsite? Nes jei tik 4 tokie bokšteliai ar nepraras standumo pasukiojus sedynę į šonus?
ImageVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Kaip ir minejau, visus 4 bokstelius planuoju tarpusavyje "suristi" strypais . Papildomai galima kairius bokstelius virint prie kanalo o desiniu sprie centrinio kanalo. Daugiau paaiskes kai visi 4 bus vietoj. Papildomus sutvirtinimus manau tikrai bus ne pervelu privirint konstrukcija jau isbandzius :)

Kaip tik paskutiniam VolksWorld zurnale pristatomas grazus GermanLook vabaliukas. Vienoje is nuotrauku matosi kad sedynes prisuktos prie kanalu palei duris. Speju ir kitoj pusej panasiai padaryta... Gaila tik nuotrauka ne tuo tikslu daryta tad galim atik nuspet kas ten kaip...
Sauliusmr
Posts: 583
Joined: 2009 Apr 23 Thu, 11:32
Location: Vilnius

Post by Sauliusmr »

O jei daryti iš kvadratinių vamzdžių, o po to juos apvirinti skarda. Turiu omeny, kad net ta patį kelmą galima padaryti iš kvadratinių vamzdžių, bet apvirinus skarda gauti kažką panašaus, bet tvirtumo atžvilgiu skirtumas tikrai būtų.
ImageVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Kvadratiniai profiliai gana sunkus, o mano suvirinti kur kas lengvesni, be to, ta kepure kuria ispjoviau taip pat buvo is 1mm skardos. Labai nesinori prikraut nereikalingu kg, o ir klausimas kiek dideles tos apkrovos bus... Pavazinesim pamatysim:)

Profilini pliena as svarciau panaudot, bet kaip minejau, pakilnojus ji jis man pasirode pernelyg sunkus. O ta profili perdaryt manau tiek pat darbo kaip ir pasidaryt kazka nuo nulio.

Tiem boksteliam sonines atramas manau privirinsiu jau sumontaves pacius bokstelius. Didele tikimybe kad ir tie patys boksteliai galutiniam variante pakeis savo isvaizda, darbas dar tik prasidejo. Manau tvirtinimas prie dugno bus pats "smagumas" ;)
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Pora vakaru garaze ir projektas juda po truputi i prieki...

Toliau reiks ivirint skersines jungtis ir gales pradet primatuot galutini auksti. Tam pirma reiks vabala nuleist ant zemes su ratais, nes daba tai isedi kaip i dzipa ir jautiesi kosmose :D
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Baigiau virint pradini varianta sedynes remo. Dabar lieka ji prisitaikyt prie dugno. Cia turiu viena svarbu kriteriju, kuri norisi igyvendint - masinos kebulas turi buti atskirtas nuo dugno, kad ateiti butu imanoma ji atskirti, tai kedes stovo negaliu virint prie isorinio kanalo...
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

1-4. Surinkau priekine vaziuokle. Kolegos NO stebejosi mano 22mm priekiniu stabilizatorium ir skeptiskai vertino jo privalumus. As praktikos siuo klausimu neturiu tad pagyvensim pamatysim kiek is jo naudos man bus...

5-7. Istraukiau is rusio senuosius zieminius "batus". Kaip minejau ideja yra tokia, jog vabaliuka leidziu ant zemes pries nuspresdamas galutini bazini sedyniu auksti.
Gali but ir taip jog man reikes pries pasitvirtinant modifikacijas nuvezt vabala apziurai. Tokie NO istatymai...

8-11. Ir po ilgu kibojimo menesiu vabaliukas pasieke zeme :)

Nuo pastoges nukeliau ir laikinai sumontavau priekini kapota, taip is vidaus susidaro realesnis vaizdas... Turiu pripazint - jausmas tikrai geras ir vel pamatyt bent siek tiek "pilnesni" savo vabala.
Meginau pajudint is vietos, bet zinoma pakeltas vabalas praskrajojo su uztrauktu rankiniu, tad kaires puses rato nesugebejau isjudint, bus siandien ka veikt ;)

12. Tad vabaliukas laukia darbu tesinio...
Post Reply