Blevyzgos...

Įvairūs patarimai, vertingos nuorodos, istorinė apžvalga
Post Reply
User avatar
dzo_marija
Posts: 1695
Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
Location: Vilnius

Post by dzo_marija »

Baisiau negu baisu...
User avatar
Rimgaudas
Posts: 717
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Rimgaudas »

aš nusišaučiau :D
User avatar
Mindaugas
Posts: 883
Joined: 2007 May 10 Thu, 10:01
Location: Vilnius

Post by Mindaugas »

Porsche orinuku temoje aptarta nuotrauka su kedute gamybos proceso metu (= daug kruopstaus darbo vienoje vietoje).. TRABANT gamybos metu kedutes nereikalingos:
http://www.youtube.com/watch?v=zBsPFI--muo
Building East German Car - Trabant
VW T1 '65
VW T2 '72
VW T3 '82 westfalia aircooled
VW T3' 87 doka SY
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Pamenu Dzo_marija kadaise buvo įkėlęs šią nuorodą, spėju filmuota apie 1990 metus, kai Trabantų gamyba artėjo prie pabaigos (1957ñ1991).
Trabanto variklis 0,6 litro, oru aušinamas, dvitaktis, 1990 metais į kai kuriuos Trabantus ėmė montuoti VW Polo 1.1 litro, vandeniu aušinamus variklius. Filmo abiejuose automobiliuose galima pamatyti Trabanto variklius. Visi kiti matomi automobiliai taip pat su įprastais varikliais, tiesiog grotelių forma tokia pati.

Trabanto kėbulas turi geležinį karkasą, tačiau taupant plieną, didžioji dalis kėbulo pagaminta iš duroplasto, tai savotiškas stiklo audinys, tik žymiai pigesnis. Duroplastas gamintas dervas maišant su medvilnės gamybos proceso metu atlikusiomis medžiagomis. Pagaminti tokie lakštai tiesiog štampuojami kaip ir įprasta skarda. Dėl šios medžiagos Trabantai neturėjo didelių korozijos problemų, tačiau senų Trabantų atlikęs kėbulas ilgą laiką nebuvo perdirbamas, vėliau sumanyta jį naudoti asfalto gamyboje.

Filme meistras sėkmingai raito kėbulo skardas, vadinasi duroplastą galima lankstyti panašiai kaip įprastą skardą :)
User avatar
Vytas
Posts: 588
Joined: 2007 Mar 19 Mon, 20:01
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vytas »

gal kas noretu isigyti?

http://www.plius.lt/skelbimai/vw-antikv ... 94343.html

VW antikvarinis raktas nuo automobilio pagaminto 50-metais - kaip matyti ant
rakto isspaustas valst. numeris : ) Parveziau is Danijos. Kaina 25 litai. Vilnius.
User avatar
Sigis
Posts: 5429
Joined: 2007 Mar 23 Fri, 2:45
Location: Sos tinė

Post by Sigis »

Vytas atkasė dingusį raktelį. Prieš kelis mėnesius Paulius įkėlė autobusėlio nuotrauką, iš kurio kažkas nukniaukė raktą:
http://www.vabalai.lt/forumas/viewtopic ... ght=#18837

Vadinasi raktelis atsirado :)
Emilis
Posts: 504
Joined: 2008 Mar 09 Sun, 23:33

Post by Emilis »

Mindaka wrote:Porsche orinuku temoje aptarta nuotrauka su kedute gamybos proceso metu (= daug kruopstaus darbo vienoje vietoje).. TRABANT gamybos metu kedutes nereikalingos:
http://www.youtube.com/watch?v=zBsPFI--muo
Building East German Car - Trabant

Image


kas kiek km reikia tokius reguliavimus daryti :roll:
User avatar
scardeep
Posts: 823
Joined: 2009 Jan 20 Tue, 14:42
Location: Oslas

Post by scardeep »

Vytas wrote:gal kas noretu isigyti?

http://www.plius.lt/skelbimai/vw-antikv ... 94343.html

VW antikvarinis raktas nuo automobilio pagaminto 50-metais - kaip matyti ant
rakto isspaustas valst. numeris : ) Parveziau is Danijos. Kaina 25 litai. Vilnius.


Image
Ant raktelio ne valstybinis numeris o raktelio kodas :) Jei ne sis kodas as savo vabalo perlauzto raktelio nebuciau taip lengvai atgamines :)
User avatar
Markas
Posts: 432
Joined: 2008 May 19 Mon, 19:54
Location: Radviliškis

Post by Markas »

Noreciau paklausti apie sia lentele, ji buvo rasta ant BMW, ji taip pat gaminta buvo Karmann gamykloje?
po
Posts: 185
Joined: 2008 Apr 25 Fri, 14:51
Location: Vilnius

Post by po »

Markas wrote:Noreciau paklausti apie sia lentele, ji buvo rasta ant BMW, ji taip pat gaminta buvo Karmann gamykloje?
Taip, E9 (3.0 CS) ir E24 (635 CSI) buvo gaminami Karmann.
Post Reply