Mįslės
Tai 1955 m. sukurtas prototipas VW EA 48. Jis buvo kuriamas kaip dar pigesnė alternatyva Vabalui. Šis daiktas turėjo priekyje sumontuotą 2 cil. opozicinį 700 ccm motorą (tiksliau, pusę Vabalo variklio), priekinius varomus ratus ir McPherson pakabą priekyje! Deja, tai ir liko tik prototipu, tuo tarpu po 4 metų seras A.Issigonis įgyvendino panašią idėją ir į pasaulį paleido beveik analogiškos konstrukcijos garsųjį Austin/Morris Mini.
Visiškai taip, tai VW prototipas kodiniu pavadinimu EA 48 (Entwicklungsauftrag 48).
Pagalvojau tokios mįslės dar nebuvo, o automobilis originalus ir visai nepanašus į to meto VW sprendimus. Klaidina net ratlankiai, kurie turi po tris tvirtinimo varžtus ir pusapvalius stabdžių būgnus.
Nuotraukoje galima pastebėti, kad galiniai ratai pasvirę ir būdingi Vabalams, nes prototipui EA 48 naudota Vabalo bazė, išskyrus priekį, čia panaudota McPherson pakaba. Taip pat originalus variklio gaubtas, nuėmus tokį dangtį, knaisiotis po variklį būtų grynas malonumas.
Belieka pridurti, kad automobilis buvo kuriamas 1953-1955 metų laikotarpiu, o numatyta kaina turėjo neviršyti 3000 Vokietijos markių, tuo tarpu kai Standard Vabalas Vokietijoje tuo metu kainavo 3950 DM.
Tai visai nedidelis, keturvietis, 18 arklio galių turintis automobilis. Gal būt nedaug trūko, kad serijinei gamybai būtų paleistas, neįprastus sprendimus ir pusė Vabalo variklio turintis VW automobilis :)
Nedidelis aprašymas VW muziejaus tinklalapyje: http://automuseum.volkswagen.de/113.html
Ir kelios nuotraukos gyvai, muziejaus ekspozicijoje: http://www.flickr.com/photos/EA-48-museum
Pagalvojau tokios mįslės dar nebuvo, o automobilis originalus ir visai nepanašus į to meto VW sprendimus. Klaidina net ratlankiai, kurie turi po tris tvirtinimo varžtus ir pusapvalius stabdžių būgnus.
Nuotraukoje galima pastebėti, kad galiniai ratai pasvirę ir būdingi Vabalams, nes prototipui EA 48 naudota Vabalo bazė, išskyrus priekį, čia panaudota McPherson pakaba. Taip pat originalus variklio gaubtas, nuėmus tokį dangtį, knaisiotis po variklį būtų grynas malonumas.
Belieka pridurti, kad automobilis buvo kuriamas 1953-1955 metų laikotarpiu, o numatyta kaina turėjo neviršyti 3000 Vokietijos markių, tuo tarpu kai Standard Vabalas Vokietijoje tuo metu kainavo 3950 DM.
Tai visai nedidelis, keturvietis, 18 arklio galių turintis automobilis. Gal būt nedaug trūko, kad serijinei gamybai būtų paleistas, neįprastus sprendimus ir pusė Vabalo variklio turintis VW automobilis :)
Nedidelis aprašymas VW muziejaus tinklalapyje: http://automuseum.volkswagen.de/113.html
Ir kelios nuotraukos gyvai, muziejaus ekspozicijoje: http://www.flickr.com/photos/EA-48-museum