Pasivažinėjau po miestą išbandyti orinius amortizatorius. Labai patiko, jokio siūbavimo, tiesiog jaučiu kaip galas pasiūbuoja išlipęs iš duobės, o priekis ne.
Kitos problemos kurias reikia spręsti... Torsionai atjungti pas mane, tai išimant posūkį greičiau jaučiu kaip jie pasislenka, nes turi tarpelius judėti.
Amerikiečiai sprendžia taip (foto), reikia tokių žiedelių, tai vat gal kas turės idėjų iš ko būtų galima pasidaryti, kažkokia labai kieta plastmasė turėtų būti...
Dzo_marija 1996 metų Vabaliukas...
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Na sprendimas labai idomus ir finansiskai realistiskas. Idedant amortizatorius nieko draskyt per daug nereikia, kas yra super. Bet ka manai apie sauguma? Dabar visos pakabos apkrovos tenka tai vietai, kuri gamykliskai buvo pritaikyta tik svyravimams slopinti.
Anglai pamege panasia sistema statyti i autobuselius, vietoj torsionu statydami paprastus laisvai vaiksciojancius strypus ir istatydami specialius reguliuojamus amortizatorius su spyruoklemis vietoje paprastu. Daug kas labai skeptiskai vertina tokius pakeitimus. Aisku autobuselio ir apkrovos kiek kitos..
Anglai pamege panasia sistema statyti i autobuselius, vietoj torsionu statydami paprastus laisvai vaiksciojancius strypus ir istatydami specialius reguliuojamus amortizatorius su spyruoklemis vietoje paprastu. Daug kas labai skeptiskai vertina tokius pakeitimus. Aisku autobuselio ir apkrovos kiek kitos..
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Laikas parodys . Ta vieta manau turėtų laikyti (amortizatorių tvirtinimai), priekis vabalo nesunkus, dabar su tarpinemis kurias suchalturinau (ateityje prašysiu jog tekintojas ištekintų iš pteroplasto) vairas tapo paklusnus.po wrote:Na sprendimas labai idomus...
Kitokio sprendimo kol kas nesu matęs...
Aišku vabalai nėra skirti vežti bulvėms šiais laikais, kasdieninės mašinos savo taip turbūt netiuninguočiau... 8)
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Ka gi, šventė praėjo, reikia judėti toliau...
Primečiau jog maniškė stogo bagažinė "samadelna", tai neišspausi iš jos tokio grožio kaip kad Aistės vabaliuko originali bagažinė...
Nutariau eiti kitu keliu, nenoriu jos iščiustyti, tiesiog nušveičiau ją ir numečiau po lietum...(spękit per kiek laiko aprūdys? ).
Tai tokią aprūdyjusią ir kelsiu ant stogo (Rust is not a crime kaip sakoma )...
Tai klausimas publikai kiek ji laiko rudys kol visai surūdys? (bus jau nesaugu vežiotis)
Ar kitas sprendimas, kai aprūdys aptepti rūdžių surišėju bespalviu?
Įdomu kokį surišėją naudojo Edgaras ant šveistų detalių
Primečiau jog maniškė stogo bagažinė "samadelna", tai neišspausi iš jos tokio grožio kaip kad Aistės vabaliuko originali bagažinė...
Nutariau eiti kitu keliu, nenoriu jos iščiustyti, tiesiog nušveičiau ją ir numečiau po lietum...(spękit per kiek laiko aprūdys? ).
Tai tokią aprūdyjusią ir kelsiu ant stogo (Rust is not a crime kaip sakoma )...
Tai klausimas publikai kiek ji laiko rudys kol visai surūdys? (bus jau nesaugu vežiotis)
Ar kitas sprendimas, kai aprūdys aptepti rūdžių surišėju bespalviu?
Įdomu kokį surišėją naudojo Edgaras ant šveistų detalių