Manasis autobusėlis (būsimas kemperis)

Turimas ir prižiūrimas autobusiukas - trumpi aprašymai ir nuotraukos
Atsakyti
Vartotojo avataras
Sauliusmr
Pranešimai: 595
Užsiregistravo: 2009 Bal 23 Ket, 11:32
Vietovė: Vilnius

Standartinė Sauliusmr »

Paulius rašė:O kokia kažin priežastis, kad taip nutiko? Ar meistras neteisingai įdėjo, ar detalė brokuota, ar apkatkė neteisingai atlikta?
Kadangi tai standartinis dydis, tai neturejo but per didelis. O kas buvo, tai speliot galima. Gal jis jau buvo uzveltas ir tik pakeistas indeklas? Gal nebuvo pateptas "assembly lube", o tik paprastu tepalu ir pirmu paleidimu uzvele? Na man variklio visos bedos ir garsai nesikeite per tuos kilometrus.
PaveikslėlisVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Vartotojo avataras
Vytas
Pranešimai: 589
Užsiregistravo: 2007 Kov 19 Pir, 20:01
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė Vytas »

Oi bli**! Valdis.. :(
Manau Karolis patvirtins, kad po šio brakodielo kapitalinio, jo variklis taip pat ilgai nevažiavo. Vožtuvai pradegė ar kas ten buvo...
Dar vienas nelaimėlis jam pateko, nuvežė variklį vabalinį nuo mažo lėktuviuko kapitaliniui, dingo originalios variklio dalys, sukeisti velenai ir tt., po šiai dienai galų neranda... Aplenkti reikia to veikėjo dirbtuves 300km spinduliu.
Sėkmės tvarkant broką!
Vartotojo avataras
Sauliusmr
Pranešimai: 595
Užsiregistravo: 2009 Bal 23 Ket, 11:32
Vietovė: Vilnius

Standartinė Sauliusmr »

Norisi pradėt surinkinėt, bet reikia sulaukt visų dalių. Stūmoklius su cilindrais jau gavau. Alkūninis nušlifuotas, paskirstymo velenėlis buvo jau padarytas, bet manęs netenkino rezultatas, tad patvarkys.

Galvos dar po klaustuku.. Neradau, kas padarytų pagal technologiją, kad pakaitintų galvas prieš presuojant. Dar kartą pamatuosiu koks išdilimas. Vožtuvus naujus jau turiu.

Stūmokliai su cilindrais atrodo neblogai (AA pistons). Nusiėmiau žiedus ir viską su muilu išsiploviau, tada pasimatavau žiedus - viskas ok. Pabandymui paėmiau naują žiedą ir įdėjau į sena cilindrą. Cilindras dar gyvas, bus atsargai.
PaveikslėlisVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Vartotojo avataras
powermeower
Pranešimai: 54
Užsiregistravo: 2011 Gru 01 Ket, 22:59
Vietovė: Bauska (LV)
Kontaktinė informacija:

Standartinė powermeower »

Vytas rašė:Oi bli**! Valdis.. :(
Manau Karolis patvirtins, kad po šio brakodielo kapitalinio, jo variklis taip pat ilgai nevažiavo. Vožtuvai pradegė ar kas ten buvo...
Dar vienas nelaimėlis jam pateko, nuvežė variklį vabalinį nuo mažo lėktuviuko kapitaliniui, dingo originalios variklio dalys, sukeisti velenai ir tt., po šiai dienai galų neranda... Aplenkti reikia to veikėjo dirbtuves 300km spinduliu.
Sėkmės tvarkant broką!
Hei !
I haven't open case !!!
Only bring long year silent doublecarb engine (ex-propan gas drived!) back to life, inspected, clean out from rust and dirt, completed all missed parts, change all oil bearings, gaskets, weld exaust & heat exchangers, make some performance...
With idea for owner to DRIVE, and recognize what else ''comes out'' from this engine during driving...

Now he knows that... and have made his logic decision about parts changing... Step Two 8)
(have told about it with owner, when first renewing Step One was finished...)
Take (sh)it easy !
Vartotojo avataras
powermeower
Pranešimai: 54
Užsiregistravo: 2011 Gru 01 Ket, 22:59
Vietovė: Bauska (LV)
Kontaktinė informacija:

Standartinė powermeower »

Hei !
I haven't open case !!!

That means - NO main bearing, rod bearing, changes by me !!
...all other, around case, of course, was disasambled etc...

Have had still never open any T4 case... on my opinion, still have not enough skills and experience for that...
:oops:
Take (sh)it easy !
Vartotojo avataras
Sauliusmr
Pranešimai: 595
Užsiregistravo: 2009 Bal 23 Ket, 11:32
Vietovė: Vilnius

Standartinė Sauliusmr »

Valdis,

What's the point of inspection if nothing was inspected ?
How to inspect is clearly write in manual. I measured old cylinder ring gap and gap is 4 times biger than maximum limit. So whats the point to disassembly engine and just assembly again? -no point.

My engine was runing before, so i expected overhaul. But it was just cleaning and nothing more.

I don't want to go deep with this discusion. My advice would be, just read and follow manual!
PaveikslėlisVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Vartotojo avataras
Sauliusmr
Pranešimai: 595
Užsiregistravo: 2009 Bal 23 Ket, 11:32
Vietovė: Vilnius

Standartinė Sauliusmr »

Praeitą kartą norėjau, kad būtų nudažytas variklio aliumininis "shroudas" , kuris buvo nusmėliuotas, bet manęs niekas neklausė... Ir tai bus dar vienas dalykas, kuri reikia perdaryti. Bandžiau šveisti, bet daug duobučių, kur nelabai pavyks išveist, tad atidaviau nusmėliuot. Tada apdirbau su spec aliuminio chemija, kad išgraužti likusią koroziją/oksidaciją. Ir atidaviau į miltelinį dažymą.

Nusprendžiau pakeisti šilumokaičius, šioje vietoje gerai kirto per kišenę, bet jei daryt viską normaliai, tai iki galo.
PaveikslėlisVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Vartotojo avataras
Rimas
Pranešimai: 272
Užsiregistravo: 2008 Spa 09 Ket, 15:49
Vietovė: Radviliškis

Standartinė Rimas »

Manau kad reikėtų pasitikrint švaistiklio kiaurymę, jeigu jau velka indėklą ir geras tepalo spaudimas, gali būti užveržtas idėklas.
Vartotojo avataras
Sauliusmr
Pranešimai: 595
Užsiregistravo: 2009 Bal 23 Ket, 11:32
Vietovė: Vilnius

Standartinė Sauliusmr »

Kiaurymę reikės būtinai patikrinti. Bet aš manau, kad velenėlis ties tuo švaistikliu buvo užveltas prieš perkant busą. Ardant tą variklį man pakeitė tik to švaistiklio indėklus, matomai buvo klibėjimas. Tad čia buvo toks beprasmis darbas, o rezultatas toks, koks ir turėjo būti. Na aš tik spėliot galiu. Todėl atliksiu visus matavimus, kad būti tikram.

Lieka didelis klausimas... galvos... Su naujais vožtuvais, kaip ir viskas patenka į limitus, bet ant ribos. Atiduot kreipiančiųjų keitimui ar ne..

Internete rašo, kad tik nedaryti ant šaltos galvos. O kiek aš klausiau, tai kitaip pas mus ir nedaro.
PaveikslėlisVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Vartotojo avataras
Sauliusmr
Pranešimai: 595
Užsiregistravo: 2009 Bal 23 Ket, 11:32
Vietovė: Vilnius

Standartinė Sauliusmr »

Sulaukiau savo dalių. Du kartus alkūninio indėklai buvo pažeisti transportavimo metu ir viskas užsitęsė.

Pradėjau surinkinėti, matuot viską. Pasirodo ant 1.8 variklio, aukštis tarp stūmoklio tdc stockiniam variante yra 1mm. Kas pasak literatūros yra minimum atstumas. Mažinant šį atstumą, atsiras rizika, kad stūmoklis palies galvą. Tad su tarpinėm sužaist neišeis. Lieka galvos frezavimas, bet ir čia ne viskas taip paprasta. Būtų buvę paprasčiau surast stūmoklius be įgilinimo. Na bet dabar yra kaip yra, bandysiu kažką galvot.

Dar radau kodėl leido tepalą per alkūninio riebokšlį. Atrodo naujai pakeitė, o leidžia. O viskas matosi nuotraukoje;/ Paėmiau kitą detalę nuo donorinio variklio, bet ten su korozija buvo reikalų.
PaveikslėlisVW T2B 1979m
RCM.LT Radijo bangomis valdomi modeliai
Atsakyti