Apatinis pašildymo vamzdelis dėl blogo variklio degimo, dažnai būna gerokai užsikimšęs suodžiais, jį galima išvalyti tiesiog su trosu. Storesnį trosą (~4-5 mm) reikia įspausti į elektrinį grąžtą ir sukant sugrūsti į skyles. Gerai būtų nepersistengti, kartais trosas nulūžta ir lieka viduje.
Sigi, aciu reiks pabandyti isvalyti tuos apatinio apsildymo vamzdelius, nes tikrai kaip ziurejau labai prisnese. Be to planuoje per spalio menes kaip ir baigti dugna.
Abu vamzdžiai sulieti aliuminio lydiniu, kad išmetamų dujų perduodamas karštis kuo geriau įkaitintų įsiurbimo kolektorių. Likusios skylutės aliuminio jungtyje truputį gadina vaizdą, bet šiaip neturi jokios įtakos. Net jei jos siektų ir geležinį vamzdį, jos ten ir pasibaigia, kiaurai vamzdžio tikrai neina.
Korozija tai vietai taip pat neturi jokios įtakos, nes labiausiai rūdija vamzdeliai apačioje, karščiausioje vietoje, kur jungiasi su išmetimo kolektoriaus vamzdeliais.