![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pradėkim nuo to, kad busiuką pirkau važiuojantį
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Radviliškyje variklis buvo vėl užkurtas, bet akivaizdžiai kažkas kaleno. Gan greitai apsisprendėm atiduoti variklį remontui į Bauskę - juo labiau, kad Latvija nuo Radviliškio ne taip ir toli
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pirmas video - variklio užkūrimas Radviliškyje. Dirba, bet kažkas barška viduriuose...
[youtube]0LzWeGsYEbA[/youtube]
Kaip sakė Valdis, tai pirmas jo gyvenime per pusę skeltas Type 4 variklis. Pasirodo, kad barškėjo vienas švaistiklis. Sako ieškok naujo švaistiklio. Bet būtent 1,7 ir 1.8 variklių švaistikliai unikalūs - netiko nei nuo 1,6, nei nuo 2,0 variklio... Juolab, šių rečiausių variklių švaistiklių niekas po vieną neparduoda - tik komplektais po 4 vnt. už didelę kainą. Žodžiu, kažkaip nespėjau ir susigaudyt, bepirkdamas visokius rem. komplektus, indėklus ir t.t. gavau žinią, kad visgi švaistiklis geras - užteko pakeisti susidėvėjusius švaistiklinius indėklus ir we are good to go. Allright baby, nudžiugino ši žinia, tikiuosi tų švaistiklių ir nebeprireiks.
Reziume - pakeisti visi indėklai (kiek pamenu į remontinius 0.5 mm), aptekintas alkūninis velenas, šlifuotos galvos, pritrinti vožtuvai, nauji žiedai, suvirinti šilumokaičiai, atrestauruoti karbiuratoriai, sulituota pravodkė, honinguoti cilindrai, auksuotas kardanas ir kitokie mandri žodžiai...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Aišku variklio remontas įvyko greičiau, nei kėbulo, tad variklis buvo sėkmingai grąžintas į Radviliškį ir kurį laiką praleido garaže.