Ahoi!
vabalas techniskai tvarkingas! pakeisti priekiniai stabdziu vamzdeliai, stabdziu skystis ir savo jegomis suradau bei pajungiau priesrukini zibinta...!
fantazija, ryt jei bus laiko praeisiu technikine ir tada jau vaziuosim ziemoti, o pavasari tik isoksiu, uzsikursiu ir vaziuosiu .
Dzo_marija 1996 metų Vabaliukas...
Sveiki,
Jooo, žinutė tiesiog švyti gera nuotaika ir pavasariu, gražu skaityti.
Sinoptikai artimiausioms trims dienoms žada tokį patį orą, kaip ir šiandien, temperatūra du laipsniai šilumos. Gaila, kad taip šlapia, bet gerai, kad nors druskų dar nepila, per druskas lakstyti būtų labai negerai.
Linkiu sėkmingai pereiti techninę apžiūrą, šį kartą tikiuosi niekas neužklius .
Jooo, žinutė tiesiog švyti gera nuotaika ir pavasariu, gražu skaityti.
Sinoptikai artimiausioms trims dienoms žada tokį patį orą, kaip ir šiandien, temperatūra du laipsniai šilumos. Gaila, kad taip šlapia, bet gerai, kad nors druskų dar nepila, per druskas lakstyti būtų labai negerai.
Linkiu sėkmingai pereiti techninę apžiūrą, šį kartą tikiuosi niekas neužklius .
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Velgi reikia jusu pagalbos.
Noriu perdazineti sparnus, jie bus nuimti ir tada su stiklo audiniu uzlopysiu skyles likusias nuo bamperio. Vabalas bus be bamperiu .
Tai va, kadangi perdazinesiu, kas geriau, ar visa sparna nuslifuoti iki metalo, ar tiesiog pasiausti dazu virsu ir dazyti ant virsaus? Mano manymu geriau viska slifuoti plikai.
Toliau noriu visus sparnus istepti rudziu suriseju (kokios firmos naudoti?), bet ar tas surisejas tepamas tik ant vietu kur yra rudys? Ar visur kuo daugiau?
Po to gruntuosiu (koki grunta naudoti?) ir dazysiu.
Kokius dazus naudoti nudazyti sparno vidinei pusei? Spalva tai juoda dazysiu (bet kokios firmos? kokiu budu?) Ar gerai bus is balionelio?
Ir pabaigai padengsiu vidine sparno puse dinitroliu.
Ka manote?
Jus manau jau issiaiskinote, kokie gruntai, dazai, surisejai yra geriausi per tiek metu... tad man to ir reikia, be to nepakenktu ir apytiksles kainos.
Aciu.
Noriu perdazineti sparnus, jie bus nuimti ir tada su stiklo audiniu uzlopysiu skyles likusias nuo bamperio. Vabalas bus be bamperiu .
Tai va, kadangi perdazinesiu, kas geriau, ar visa sparna nuslifuoti iki metalo, ar tiesiog pasiausti dazu virsu ir dazyti ant virsaus? Mano manymu geriau viska slifuoti plikai.
Toliau noriu visus sparnus istepti rudziu suriseju (kokios firmos naudoti?), bet ar tas surisejas tepamas tik ant vietu kur yra rudys? Ar visur kuo daugiau?
Po to gruntuosiu (koki grunta naudoti?) ir dazysiu.
Kokius dazus naudoti nudazyti sparno vidinei pusei? Spalva tai juoda dazysiu (bet kokios firmos? kokiu budu?) Ar gerai bus is balionelio?
Ir pabaigai padengsiu vidine sparno puse dinitroliu.
Ka manote?
Jus manau jau issiaiskinote, kokie gruntai, dazai, surisejai yra geriausi per tiek metu... tad man to ir reikia, be to nepakenktu ir apytiksles kainos.
Aciu.
Sveiki,
Buferiai. Techninėje apžiūroje gali nepraleisti Vabalo be buferių, dabar reikalavimai vis griežtėja. Jei vis dėl to tikrai nutarsite nusiimti buferius, skylių tikrai nelopykite stiklo audiniu, tai visiškai nepatikima. Sustingusi epoksidinė derva yra kieta ir eižėja, be to sparnai nuolatos vibruoja ir stiklo audinys nuo skardos kai kuriose vietose atšoka. Skyles lopykite užvirindami jas, atitaikykite tikslų skardos gabaliuką, kad skardelė tiksliai lystų į plyšį ir privirinkite taškeliais pusautomačiu. Šitaip visas paviršius iš visų pusių bus padengtas gruntu bei dažais ir nerūdys. Įvirintas lopinėlis visada bus labai tvirtas ir niekada neskeldės glaistas.
Sparnų dažymas. Jokiu būdu nešlifuokite originalių gamyklinių padengimų. Šveisti iki metalo blizgesio reikia tik tas vietas, kurios turi rudžių užuomazgų. Visiškai nuvalydami sparnus įdėsite labai daug darbo ir pažeisite metalo paviršiaus struktūrą. Lygus, nepažeistas ir nešlifuotas metalo paviršius sunkiau rūdija. Tiesiog nuvalykite rūdžių pažeistas vietas, o likusį paviršių tik pašiauškite. Iki metalo nušveistos vietos su likusiais nenuvalytais paviršiais suvedami su gruntais ir purškiamais glaistais, tačiau šį darbą jau turi atlikti dažytojas.
Dažų paviršius šiaušiamas labai smulkiu švitriniu popieriumi, kuris turi būti ne grubesnis kaip 1000 nr. Nušlifavus grubesniu, nudažius gali matytis švitrinio popieriaus dryžiai.
Rūdžių surišėjas. Pirkite latvišką ''Buvanolį'', puikus, pigus ir nepakeičiamas rūdžių surišėjas. Kartą man įpiršo labai brangų surišėją. Nuvaliau visą paviršių idealiai ir nutepiau likusias rūdžių kruopelytes prabangiu surišėju ñ po metų visos rūdelės vėl iškilo. Nepirkite jokių brangių surišėjų.
Švaraus metalo paviršiaus, kuris neturi jokių rūdžių užuomazgų, tepti rūdžių surišėju tikrai nereikia.
Nutepę rūdžių surišėju laikykite tą dalį neventiliuojamoje vietoje, kur nėra skersvėjų. Kuo ilgiau nedžiūsta surišėjas, tuo giliau jis įsigeria į rūdis, visas paviršius turi pajuoduoti, reakcija vyksta 24 valandas. Jokiu būdu po to nevalykite paviršiaus jokiais švitriniais popieriais ir metaliniais šepečiais, nes metalas pasidengia apsaugine surišėjo plėvele, kurios negalima pažeisti. ''Buvanolis'' turi vieną bėdą, po pilnos reakcijos su metalo paviršiumi, jis lieka blizgus, o gruntai ir dažai gerai limpa tik prie matinių paviršių, tuomet sureagavusį ''Buvanolio'' paviršių reikia tik patrinti skudurėliu suvilgytu skiediklyje ir ''Buvanolio'' paviršius taps matinis.
Gruntas. Naudokite epoksidinį gruntą, tai šiuolaikinė ir patikima medžiaga, šis gruntas išsiskiria savo gelsva spalva. Nuorodos apie šį gruntą specialiai nedėjau, nes įrašius paieškoje šiuos žodžius, galima rasti daug prekybininkų prekiaujančių šiais dažais. Pirkti žinoma geriau būtų žinomesnio gamintojo gruntą, kokybė bus geresnė. Reikėtų paklausti dažytojų patarimo, kurio gamintojo jie yra naudoje epoksidinį gruntą, nes pasitaiko pigių ir kokybiškų epoksidinių gruntų. Tik dažnai dažytojai nemėgsta vargti ir terliotis su ypatingai reikliais klientais, jie naudoja savo paprastus greitai džiūstančius gruntus ir vargti su specialiomis medžiagomis labai nemėgsta, nes tam reikia daugiau laiko ir darbo. Be to iš dažytojų reikia reikalauti, kad jie šlifuodami nenaudotų vandens. Vanduo įsigeria į glaistą ir ten lieka, be to plikas metalas apšlakstytas vandeniu iškarto pasidengia mikro rūdelėmis.
Dažai. Sparnų vidinę dalį nudažykite prieš dažydami jų išorę. Dažykite bet kokiais automobiliniais gero gamintojo dažais (kaip ir minėjote geriausia juodos spalvos).
Niekada nepirkite ir nenaudokite dažų balionėliuose, jais galima dažyti tik plastmasinius modeliukus ir baldus. Dažai balionėliuose bijo saulės ir drėgmės, po jais viskas rūdija ir šie dažai žaibiškai blunka. Balionėliai turginė prekė teplioti automobiliui, prieš jį parduodant.
Automobilinių dažų kainos: http://www.spalvuratas.com/index.php?page=auto
Kiekvienas dažytojas turi savo parduotuvę, kurioje įpratęs pirkti visas medžiagas ir žino visus niuansus bei kainas. Vidines kėbulo dalis aš dažyčiau su pigesnio gamintojo dažais, bet išorines rinkčiausi iš pačių brangiausių.
Buferiai. Techninėje apžiūroje gali nepraleisti Vabalo be buferių, dabar reikalavimai vis griežtėja. Jei vis dėl to tikrai nutarsite nusiimti buferius, skylių tikrai nelopykite stiklo audiniu, tai visiškai nepatikima. Sustingusi epoksidinė derva yra kieta ir eižėja, be to sparnai nuolatos vibruoja ir stiklo audinys nuo skardos kai kuriose vietose atšoka. Skyles lopykite užvirindami jas, atitaikykite tikslų skardos gabaliuką, kad skardelė tiksliai lystų į plyšį ir privirinkite taškeliais pusautomačiu. Šitaip visas paviršius iš visų pusių bus padengtas gruntu bei dažais ir nerūdys. Įvirintas lopinėlis visada bus labai tvirtas ir niekada neskeldės glaistas.
Sparnų dažymas. Jokiu būdu nešlifuokite originalių gamyklinių padengimų. Šveisti iki metalo blizgesio reikia tik tas vietas, kurios turi rudžių užuomazgų. Visiškai nuvalydami sparnus įdėsite labai daug darbo ir pažeisite metalo paviršiaus struktūrą. Lygus, nepažeistas ir nešlifuotas metalo paviršius sunkiau rūdija. Tiesiog nuvalykite rūdžių pažeistas vietas, o likusį paviršių tik pašiauškite. Iki metalo nušveistos vietos su likusiais nenuvalytais paviršiais suvedami su gruntais ir purškiamais glaistais, tačiau šį darbą jau turi atlikti dažytojas.
Dažų paviršius šiaušiamas labai smulkiu švitriniu popieriumi, kuris turi būti ne grubesnis kaip 1000 nr. Nušlifavus grubesniu, nudažius gali matytis švitrinio popieriaus dryžiai.
Rūdžių surišėjas. Pirkite latvišką ''Buvanolį'', puikus, pigus ir nepakeičiamas rūdžių surišėjas. Kartą man įpiršo labai brangų surišėją. Nuvaliau visą paviršių idealiai ir nutepiau likusias rūdžių kruopelytes prabangiu surišėju ñ po metų visos rūdelės vėl iškilo. Nepirkite jokių brangių surišėjų.
Švaraus metalo paviršiaus, kuris neturi jokių rūdžių užuomazgų, tepti rūdžių surišėju tikrai nereikia.
Nutepę rūdžių surišėju laikykite tą dalį neventiliuojamoje vietoje, kur nėra skersvėjų. Kuo ilgiau nedžiūsta surišėjas, tuo giliau jis įsigeria į rūdis, visas paviršius turi pajuoduoti, reakcija vyksta 24 valandas. Jokiu būdu po to nevalykite paviršiaus jokiais švitriniais popieriais ir metaliniais šepečiais, nes metalas pasidengia apsaugine surišėjo plėvele, kurios negalima pažeisti. ''Buvanolis'' turi vieną bėdą, po pilnos reakcijos su metalo paviršiumi, jis lieka blizgus, o gruntai ir dažai gerai limpa tik prie matinių paviršių, tuomet sureagavusį ''Buvanolio'' paviršių reikia tik patrinti skudurėliu suvilgytu skiediklyje ir ''Buvanolio'' paviršius taps matinis.
Gruntas. Naudokite epoksidinį gruntą, tai šiuolaikinė ir patikima medžiaga, šis gruntas išsiskiria savo gelsva spalva. Nuorodos apie šį gruntą specialiai nedėjau, nes įrašius paieškoje šiuos žodžius, galima rasti daug prekybininkų prekiaujančių šiais dažais. Pirkti žinoma geriau būtų žinomesnio gamintojo gruntą, kokybė bus geresnė. Reikėtų paklausti dažytojų patarimo, kurio gamintojo jie yra naudoje epoksidinį gruntą, nes pasitaiko pigių ir kokybiškų epoksidinių gruntų. Tik dažnai dažytojai nemėgsta vargti ir terliotis su ypatingai reikliais klientais, jie naudoja savo paprastus greitai džiūstančius gruntus ir vargti su specialiomis medžiagomis labai nemėgsta, nes tam reikia daugiau laiko ir darbo. Be to iš dažytojų reikia reikalauti, kad jie šlifuodami nenaudotų vandens. Vanduo įsigeria į glaistą ir ten lieka, be to plikas metalas apšlakstytas vandeniu iškarto pasidengia mikro rūdelėmis.
Dažai. Sparnų vidinę dalį nudažykite prieš dažydami jų išorę. Dažykite bet kokiais automobiliniais gero gamintojo dažais (kaip ir minėjote geriausia juodos spalvos).
Niekada nepirkite ir nenaudokite dažų balionėliuose, jais galima dažyti tik plastmasinius modeliukus ir baldus. Dažai balionėliuose bijo saulės ir drėgmės, po jais viskas rūdija ir šie dažai žaibiškai blunka. Balionėliai turginė prekė teplioti automobiliui, prieš jį parduodant.
Automobilinių dažų kainos: http://www.spalvuratas.com/index.php?page=auto
Kiekvienas dažytojas turi savo parduotuvę, kurioje įpratęs pirkti visas medžiagas ir žino visus niuansus bei kainas. Vidines kėbulo dalis aš dažyčiau su pigesnio gamintojo dažais, bet išorines rinkčiausi iš pačių brangiausių.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
Esu be galo dekingas uz tokius issamius atsakymus. Tai man neikainojama informacija.
Kaip skiriasi zmoniu nuomones? Daug "zinovu" nuteike naudoti tik stiklo pluosta , atseit tai geriausia iseitis. Dabar smarkiai tuo suabejojau, ispradziu norejau virinti, bet mane atkalbejo, nes sako kad pakis metalo savybes ir ten kur vyrinta, greit prades rudyti...to ir issigandau.
Technikine turiu 2 metam . Po to jau teks suktis, vabalas kaip masina visada buvo gera saviraiskos forma ir jei dabar atsisakyciau to koki as ji matau, tai butu labai liudna. Del to turiu tai daryti, kad po to ir gailesius jei kils problemu, jei i mane kas ivaziuos...bet as matau "savo" vabala butent toki , ne kitoki.
O kokiu budu dazyti sparnu vidu? Nejau teptuku? Kompresoriaus as neturiu... Ar reikia nesti vidu irgi dazyti dazytojams?
Tai kaip supratau, man geriau negruntuoti ir nespakliuoti?
Bet jei ne as ta darba darysiu, tai dazytojai padarys kaip ir rasete, naudos greit dziustanti grunta ir slifuos su vandeniu ...reiktu moketi didziulius pinigus, kad jie dirbtu kaip sau...
Beda ta, kad patirties tokiuose dalykuose as neturiu, tai kas ka pasako, tuo as patikiu. Tik perkelus informacija cia, kai ja sukritikuojate rimtais argumentais, tada jau matyti aiskesnis vaizdelis.
Kaip skiriasi zmoniu nuomones? Daug "zinovu" nuteike naudoti tik stiklo pluosta , atseit tai geriausia iseitis. Dabar smarkiai tuo suabejojau, ispradziu norejau virinti, bet mane atkalbejo, nes sako kad pakis metalo savybes ir ten kur vyrinta, greit prades rudyti...to ir issigandau.
Technikine turiu 2 metam . Po to jau teks suktis, vabalas kaip masina visada buvo gera saviraiskos forma ir jei dabar atsisakyciau to koki as ji matau, tai butu labai liudna. Del to turiu tai daryti, kad po to ir gailesius jei kils problemu, jei i mane kas ivaziuos...bet as matau "savo" vabala butent toki , ne kitoki.
O kokiu budu dazyti sparnu vidu? Nejau teptuku? Kompresoriaus as neturiu... Ar reikia nesti vidu irgi dazyti dazytojams?
Tai kaip supratau, man geriau negruntuoti ir nespakliuoti?
Bet jei ne as ta darba darysiu, tai dazytojai padarys kaip ir rasete, naudos greit dziustanti grunta ir slifuos su vandeniu ...reiktu moketi didziulius pinigus, kad jie dirbtu kaip sau...
Beda ta, kad patirties tokiuose dalykuose as neturiu, tai kas ka pasako, tuo as patikiu. Tik perkelus informacija cia, kai ja sukritikuojate rimtais argumentais, tada jau matyti aiskesnis vaizdelis.
Dar truputį apie stiklo audinį. Tai patogi priemonė pasidaryti visą darbą iki galo pačiam, tačiau atsiradus stiklo audinio mikro įtrūkimams, ten greitai viskas rūdija. Be to suvirintas yra visas automobilis ir visur yra metalo pakitimai, tačiau jei paviršiai bus gerai nuvalyti ir nugruntuoti, jie tikrai nerūdys. Tik sparno vidinėje pusėje nereikėtų glaistyti, kad neatsirastų įtrūkimų, kuriuose vėliau kauptųsi drėgmė.
Dažyti teptuku yra negerai, aštrios briaunos pasidengia labai plonu sluoksniu, o purškiant viskas pasidengia vienodu sluoksniu.
Dažų pardavėjai teikia įdomią paslaugą, išsirinkus gruntą ar dažus, jie gali visa tai patalpinti purškiamame balionėlyje. Tik ši paslauga kainuoja apie 30 litų, be to, visa tai reikia sunaudoti 2 valandų bėgyje, nes įpilama kartu su kietintoju ir dažai balionėlyje stingsta.
Jūsų vietoje bandyčiau surasti žmogų, kuris galėtų paskolinti kompresorių ir pulverizatorių, tuomet viskas kainuotų pigiau ir darbas būtų atliktas žmoniškai.
Ir dar viena ypatybė. Kokybiškai nuglaistyti, nušlifuoti ir paruošti dažymui gali tik dažytojas arba tam reikia nemažo patyrimo. Pačiam viską galima tik nušveisti, nugruntuoti ir nudažyti mažiau matomas vietas, tačiau dažyti sparnų išorę ar kėbulą tikrai nerekomenduoju. Nusipirkus brangius dažus jie greičiausiai bus sugadinti.
Esu ne kartą girdėjęs, kai nusidažius kėbulą, ''išlįsdavo'' grunto ar glaisto dėmės, tiesiog per nežinojimą buvo naudojamos ne tos medžiagos ir netinkamu būdu, nudažoma dažniausiai su nutekėjimais ir dulkėmis.
Dažyti teptuku yra negerai, aštrios briaunos pasidengia labai plonu sluoksniu, o purškiant viskas pasidengia vienodu sluoksniu.
Dažų pardavėjai teikia įdomią paslaugą, išsirinkus gruntą ar dažus, jie gali visa tai patalpinti purškiamame balionėlyje. Tik ši paslauga kainuoja apie 30 litų, be to, visa tai reikia sunaudoti 2 valandų bėgyje, nes įpilama kartu su kietintoju ir dažai balionėlyje stingsta.
Jūsų vietoje bandyčiau surasti žmogų, kuris galėtų paskolinti kompresorių ir pulverizatorių, tuomet viskas kainuotų pigiau ir darbas būtų atliktas žmoniškai.
Ir dar viena ypatybė. Kokybiškai nuglaistyti, nušlifuoti ir paruošti dažymui gali tik dažytojas arba tam reikia nemažo patyrimo. Pačiam viską galima tik nušveisti, nugruntuoti ir nudažyti mažiau matomas vietas, tačiau dažyti sparnų išorę ar kėbulą tikrai nerekomenduoju. Nusipirkus brangius dažus jie greičiausiai bus sugadinti.
Esu ne kartą girdėjęs, kai nusidažius kėbulą, ''išlįsdavo'' grunto ar glaisto dėmės, tiesiog per nežinojimą buvo naudojamos ne tos medžiagos ir netinkamu būdu, nudažoma dažniausiai su nutekėjimais ir dulkėmis.
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius
- dzo_marija
- Posts: 1695
- Joined: 2007 Oct 22 Mon, 8:38
- Location: Vilnius